poniedziałek, 14 kwietnia 2014

469

coraz więcej znajomych w papierowych mediach
prowadzących sielskie życie: jakiś czas temu koleżanka z akademii teatralnej
lepiąca z mężem gary, w Bieszczadach. teraz holender pasący stado w Kapkazach,
a w Kapkazach  u Ewy i Mariusza w stodole robiłam swoje spektakle i tam też uczyłam się lepić.
Drewniany dom rzeczonego holendra znam oczywiście z widzenia.

Mnie zajęło kilka lat dowiedzenie się, że pracy zawodowej z sielskim życiem połączyć nie mogę.
albo sielskiego życia z pracą zawodową. wszystkojedno. czy w te, czy wewte się nie da.
układam te klocki i tak i siak i owak. układam - przekładam. dodaję. się nawarstwia.
napadowo pojawia się panika. 

*
pamiętam początki bardzo optymistyczne.
i  nie przypominam sobie, żeby na zawsze.

*
tymczasem matka Jadwiga wyjechała urobiona po pachy
a to jeszcze nie koniec, bo na święta do niej się wybieramy z Erną ofkorssss
przez kaszeby ofkorssss

a teraz idę myć podłogi. ofkorsss

i pada deszcz na kwiatki i rabatki, ciśnienie ledwo ledwo
koty śpią pokotem.

10 komentarzy:

  1. Mnie też się marzyło sielskie. 'A kogo ty tam będziesz angielskiego uczyła? Kozy? Komary?' wyprostował mi kręgosłup Ted. No popsuł wszystko ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego sielskiego i anielskiego, lubię miejskie i diabelskie... :)
    ja też się na święta wybieram do matki Jadwigi (nie Twojej, bez obaw...) ino nie z Erną, a z dzieciakami, i nie przez Kaszeby, ino przez Mazowsze... :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak mam ..nie ogarniam czasem ,bo i wszystkiego ogarnąć nie zdołasz i jeszcze żeby było i tu i tu jak trzeba i jak należy ....i żeby nic po łepkach nie było .....a dziś tu wianki by pleść ,a tu Kubańskiemu okłady na czoło robić .....czemu ja taka niepodzielna jestem to nie wiem :))))) buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo...my na takiej sielszczyźnie osiedlim właśnie. Życie zawodowe, fakt, utrudnione, odłożone wręcz. Ale rodzinne bucha niczym kwiecie w maju ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sielskosc na razie w sferze marzen:-) Buziaki i niech Ci wszystko pieknie rosnie i kwitnie po tym deszczu!***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sielskości w takim razie życzę!!! Ameli )))) i cmok

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....