czwartek, 31 lipca 2014

wakacje 3

wysiadywanie jaj jest ostatnim etapem w życiu ośmiornicy, potem zdycha...
no to mniej więcej na tym polega różnica między naszymi światami
i jeszcze na pewnej konstrukcji psychicznej pozwalającej wybierać, decydować
innymi słowy oderwać się od czystej biologii albo mi coś nawala we łbie
lub w innym obszarze ciała.
i a,propos ciała

wczoraj stoję przy ladzie i czuję się nieswojo,
obok mnie na ladzie stoją moje wydzieliny koloru żółtego..
za chwilę popłynęła wydzielina koloru koralowego, obficie do kilku fiolek
badam się nieoczekiwanie. przepisy zmieniające sytuację pracowników prowadzących służbowe auta umożliwiły mi szczegółowe badania, na które jestem umówiona z dnia na dzień, na godzinę punktualnie co do minuty... okulista, neurolog, psycholog, badanie słuchu, krwi, moczu, prześwietlenie klatki... i co tam chcę normalnie, pani pielęgniarka uwija się jak w ukropie, wykonując  moje zachcianki.
jestem w szoku.
nie powiem ile państwowo czekałam na wizytę u neurologa.
u psychologa zwyczajnie nie byłam. hmmmmmm czas najwyższy.
przy okazji robię szczegółowe badania z krwi łącznie z alergenami. zobaczymy.
Obecne wakacje przeznaczyłam na wypoczynek, zaległości malarsko-ceramiczne
oraz gruntowne przebadanie. gruntowne i kosztowne.
Taki prezencik urodzinowy sobie robię zamiast innego prezenciku.

a teraz czekam na efekty, nie powiem, żebym się nie denerwowała
bo jednak ...lajf jest brutalny




2 komentarze:

  1. to ja bym sobie zażyczyła sernika na ciepło z bitą śmietaną i lodami oraz .... pedicure i depilację woskiem, skoro tacy mili ... w końcu kierowca musi też wyglądać... :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda musi wyglądać ))))
    ja wybieram pedicure, masaż, zabiegi kosmetyczne... maseczki ))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....