wtorek, 2 września 2014

706 (garćś refleksji srana)

spakowałam torbę i poszłam do szkoły
nie byłam zachwycona.
że już, że teraz. pomyślałam o ograniczaniu mnie przez jednostki podawania wiedzy.
przecież mogłoby być tak, jak w wakacje, przez cały rok.
i tej myśli się uczepiłam. będzie tak zaraz po ...remontach!!
oraz po ... odłożeniu stosownych kwot na emeryturę
.....
czyli nigdy.
*
ostatnio usłyszałam deklarację -  o pewnym wieku i że wszystko już wolno,
i mnie to skłoniło do refleksji,
że ja właśnie mogę coraz mniej. a muszę coraz więcej!!!!
 nie mogę palić (niczego!!), pić alko (picie tylko śladowych ilości wina)
nie mogę jeść byleczego i w dużych ilościach, zwłaszcza tego dobrego
w zasadzie only ...warzywa i owoce.
nie mogę cukru, słodyczy, tłuszczu... węglowodanów w nadmiarze...
nie mogę stresu!!!!!!!!!!!!!!!! i to jest najważniejsza deklaracja.
Muszę natomiast zażywać ruchu, ruchów wszelakich, bieganie, ćwiczenia, taniec.
i muszę się dyscyplinować bardzo, żeby sprostać własnym oczekiwaniom.
Kupiłam więc wagę z pomiarami różnymi i od 2 tygodni dzyńwdzyń srana
się dyscyplinuję.
ojapiedolę ciężko.



6 komentarzy:

  1. warzywa i owoce to jedyne dobre co Ci i mi się ostało :))))trzymaj się dzielnie w placówce .....nie zazdroszczę .....przytoczę Ci cytat ze swojego podwórka :Kuba pyta się ojca swego ....tata który dzisiaj jest ?? 21sierpień ..odpowiada ojciec ...a czemu pytasz ? bo nie wiem kiedy mam do lasu uciekać :))) buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym się do Kuby dołączyła )))))))))))))

      Usuń
  2. ale, że ciężko na wadze, czy ciężko na organizmie? ... :))))))
    oraz jak Ty ruchów wszelakich możesz zażywać (a jak wiadomo, masz z kim..) to zażywaj... inni tak dobrze nie mają, mogą se, co najwyżej, sami pozażywać, ale Ci powiem, to żadna przyjemność i szybko się nudzi... :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      ciężko i na jednym ))))) i na drugim)))))))))))))))))))
      a wiesz, że to gruba przesada jest z tym chudnięciem....w kontekście tych ruchów ;)
      hehehe

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....