środa, 29 października 2014

288 o tym czy blog to blaga

drogi pamiętniczku
czy mi potrzebna jungowska psychoanaliza związana z chęcią pisania,
a może analityczna,
a może psychoterapia psychodynamiczna ???
hmmmmmmmmmmm
niech pomyślę. pomyślałam. a więc
czy ja tu będę zaglądała za 20 lat,
i czy będą mi potrzebne w wieku zgrzybiałym sekwencje moich wyborów,
moich myśli, wkurwień, rozczarowań.
jeśli będę szczęśliwa, to po co??
jeśli zaś zgorzkniała i jeszcze bardziej wkurwiona niż bywam teraz,
to tym bardziej po co??

a więc to wszystko blaga. czarna dziura i czarna dupa.
***
zakupiłam księgi jakubowe tokarczuk
zastygłam w czytaniu i zdrętwiałam od ciężaru, gabaryty adekwatne do antologii polskiego reportażu XX wieku. długo czekałam ale .. bożesz co za rozkosz w smakowaniu słów,
tak więc kolejne tomy grzędowicza i orłowskiego muszą poczekać
zwłaszcza, że jeszcze nowy dehnel leży na półce, w kolejce.
ech długie jesienno- zimowe wieczory smakowane dobrą lekturą tuż, tuż.

a wczoraj sobie wyobraziłam jak bym żyła, gdybym wygrała 150 milionów w totolotka
chyba zacznę grać.

idę na marszobieg w pola
a potem do technikum, które już oswojone, nadal jednak z dystansem
i rozczarowaniem.

6 komentarzy:

  1. Oj, tak... nowa Tokarczuk - wczoraj napoczęta... poezja... uczta dla duszy! Chwilo trwaj... Czytałam nawet oparta o maskę samochodu czekając na małża. A potem wytrwale czekałam, aż me prawie 2 - letnie dziecię Inkowe padnie, czyli przed 21 ;P
    asetnol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) uwielbiam ją i mam wszystkie jej książki )) i stałay się one kanwa do kilku dobrych spektakli ))

      Usuń
  2. no a tu ignorancja moja i niedouczenie każe mi milczeć :))))))) ale może przeczytam jak tak zachwalacie ...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog działa terapeutycznie. Na mię znaczy. Czytam sobie czasem starego, w jego początkowej fazie i ryczę... ze śmiechu. Pomaga na stany dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś jest na rzeczy, tu i teraz działa i jest pewien przymus pisania, jakaś zabawa słowem i oczyszczenie i uzależnienie. Z tym starym u mnie podobnie )))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....