piątek, 21 listopada 2014

760 podsumowanie co mi nerwy psuje

przyzwyczajenie drugą naturą człowieka się sprawdza ... idzie mi jak krew z nosa.

no chyba raz w tygodniu, chyba mogę sobie pozwolić na napisanie srana
z kawą w łóżku chyba nie ?? no drugi...
pomiędzy wyciąganiem garów ze zmywary, podlewaniem kwiatków, magazynowaniem wylewanej deszczówki w różnych kubłach, gdyż nam się z pierwszymi mrozami beka rozszczelni egen i całe lato będzie się woda lała niepotrzebnie.
no reasumując między ogarnianiem chałupy udało mi się wcisnąć tu na chwilkę.
Ogarniam dziś przed spacerem i pracą, bo wrócę nocą ciemną -  gramy spektakl,
a jutro do południa wszystkiego nie zdążę. potem zaś będę zajęta barrrdzo przyjemnie
Wracam w niedzielę, gdyż mamy imprezkę z noclegiem,
kino, wino, szampino, pizzzino, lepieje świąteczne i DIALOGI na cztery nogi po teatrze
ha.
Tak uzbierało się nam trochę. Trzeba, żeby się ulało. trzeba też nadrobić filmowo.
wrócę więc i będę odsypiać nockę, i tak niedziela na ogarnianie odpada.
W przyszłym zaś tygodniu już spodziewamy się gości.
(boże boże kiedy nadrobię zaległości programowe .. vojsyofpolandy, mamytalenty
no nie wiem, nie wiem)

A tymczasem ... święta się rozpychają. Wczoraj przybyły pierwsze prezenty.
Naczelnik był w okolicach matki Jadwigi i je przywiózł, te skarpetasy kolorowe,
te ustrojstwo do wyciskania soków i ten czajnik identyczny jak obecny tylko ... czysty..
no to pierwsze koty za płoty.
oraz poloneza czas zacząć, czyli zaczynam robić janioły, koty, sowy i inne ceramiczne
oraz odlewy, a jak dobrze pójdzie w tym roku odlewy będą piękne i na bogato.
Postanowiłam same zrobione przeze mnie prezenciory rozdawać. innych nie.
Myślę intensywnie co tu dzieciakom podrzucić na plastyce ??
żeby ich odrzucało od komercji i żeby docenili robótki ręczne.

unikam miejsc gdzie już merykrysmas sie sączy jadowicie z głośników
i jak jad do serc się sączy KUPMNIE KUP KUP KUP KUP
 ale se niepounikam za długo, wiadomo grudzień tuż z wierszykami świątecznymi
z mikołajami i tepe. wytrzymać choć do Andrzeja. a potem to już trudno.
W zasadzie tradycja tradycją, a mnie dobrze robi ten nastrój, światełka, gwiazdy
pomysły skandynawskie na wystrój..
 tak krótko się cieszymy w trakcie, że niech będzie i dwa tygodnie przed.

12 komentarzy:

  1. Dwa tygodnie przed to już nawet jest mus, ale tera cisza ma być i niech nie wyskakują przed szereg. Najpierw moje imieniny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt!! najpierw kultowe imieniny znaczy Andrzejki )))))))))))))))))))))

      Usuń
  2. a niech tam ..a kto nam zabroni świętować dwa tygodnie przed i dwa po np :)))))))))ja sobie pourywałam z jabłoni jemioły dziś i znowu stół sobie ustroję tak dla zdjęć choćby :))))))) pocieszę się pocykam jutro ..bo mnie to cieszy bardzo ....takie zajęcie :)))))tylko niech się jaśniej zrobi choć odrobinę ....a ten cały merry christmas mnie nie rusza ....świeci się jak nie powiem co komu i ku uciesze mojego męża przechodzę obok tego obojętnie ......a w te święta to chyba....kupię choinkę i sobie na fundamentach postawię:)))))))))) bo u rodziców już nic nie wcisnę :))))))))))))))baw się dobrze !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A postaw ))))) to będzie dobra wróżba !!!
      miłego łikendu

      Usuń
  3. I mnie przedwiateczny chaos nie rusza...Moze za kilka tygodni zmienie zdanie:-) A propos rekodziela Twojego- jakiego pieca uzywasz do wypalania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piec jest elektryczny i niestety mały, wygląda jak pralka tylko okrągły, na takie własne drobne wypieki - duże prace się nie mieszczą na przykład te anioły nad moimi oknami były już za duże. Chcesz firmę poznać? możesz sobie zobaczyć tu http://ceramiq.pl/piece-ceramiczne.html

      Usuń
    2. Dziekuje za linka. Zastanawiam sie nad zakupem wlasnie takiego malego pieca i powrotem do ceramiki (po prawie 15 latach). Zainspirowalas mnie:-))))

      Usuń
    3. o matko matko Ameli )) to jestem dumna i blada
      i myŚlę, że to będą ARCYDZIEŁA !!!

      Usuń
  4. Zazdroszczę tej zabawy z Aniołami... :) a co dzieciakom podrzucisz? Pochwal się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie myślę... na bank ROBÓTKĘ 2014, która zalinkuję wyżej
      czyli kartki piękne ... i serca z gazety, zdjęcia zrobię jutro i zamieszczę i myślę co jeszcze ))) ozdoby .. jak wymyślę to pokażę ))

      Usuń
  5. Czekam na Twoje artystyczne wypieki i malowane cuda! :)
    Ściskam mocno T!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....