czwartek, 29 stycznia 2015

797.

ludzie lubią zabawnie,
zabawnie dowcipnie ze swadą polotem do rozpuku
do łez...ze śmiechu ofkors.

wczoraj moje jaśniepaństwo aktorstwo najmłodsze oświadczyło,
że spektakl ma być zabawny i już.
a innego nie robią.

a jaśniepaństwo studenctwo  z okzji tej zabawności odmówiło
oglądania fragmentów idy i rozmów istotnych o tym, czy to
film antypolski ? i w ogóle w klimatach rozliczeń polsko-żydowskich
rozmów odmówiło i w kontekście Oświęcimia omówiło,
bo im było do śmiechu
bo szminka do sukienki nie pasowała.
bo zabawnie miało być.

Kto sieje wiatr ten zbiera burzę.



8 komentarzy:

  1. I tylko smiech i zabawa? A jakies wrazliwe nuty w sobie poruszyc to juz nie.
    Acha, to zwyczajnie rece szyszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może tak kuźwa trzeba, odrzucić, nie rozdrapywać tylko pamiętać, ale iść i budować, do przodu, nową jakość tworzyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to ja już nie wiem o czym rozmawiać mam na Kulturze?? jak nie o filmie najsłynniejszym polskim w ostatnim czasie? oskarowym kandydacie )
      o sztuce filmowej ))
      żeby pamiętać trzeba rozmawiać, oglądać...

      t.

      Usuń
    2. Nakręcanie spirali przed oskarami mnie wkurza, przed globami też mnie wkurzało. Film jest dobry i nie potrzebuje nagrody od najbardziej komercyjnej akademii filmowej na świecie. Rozmawiać trzeba o wszystkim, ale przecież Ty wiesz jak :)

      Usuń
  3. jest dobry ..bardzo i dlatego trzeba o nim rozmawiać i zachęcać ich do oglądania i tłumaczyć i tłumaczyć i tłumaczyć tamtą rzeczywistość i tę rzeczywistość !
    zaskoczyło mnie jacy są nietolerancyjni, jacy już!!! w tak młodym wieku radykalni w poglądach i jacy zamknięci i jak mają wylane na kulturę !!
    Dreamu ja ich prowokuje, wkurzam, podkręcam temat, rozśmieszam, zachęcam, gadam, i gdyby trzeba było waliłabym ich pałam po łbach !! i czasami ręce do podłogi !!! NIE WIEM JAK mam do nich trafiać.
    oskary, globy ... nie są tematem przewodnim są tylko pretekstem )) ale Ty to wiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wylane na kulturę na sztukę, na muzykę, która nie jest bitem tępym... na wszystko. Dlatego ja też ich podkurwiam. Pytaniami o plan A, plan B. plan C i kim będą ich dzieci, skoro rodzice nie wiedzą kto to był Czajkowski i Majakowski. Pod wpływem tego, co mówisz przyjdzie refleksja, może nie dzisiaj, a może trzeba pisać do nich na fb? :D

      Usuń
    2. jesoooo na fejsie ?? )))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      aleś trafiła tym razem w mój czuły punkt hehehe

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....