niedziela, 1 marca 2015

816. w moskwie polityczne mordy a w słupsku kultura za panbrat z rosyjską. taka sytuacja.

permanentnie doszłam do wniosku, że w tym kraju nic nie funkcjonuje poprawnie
i sensownie i żeby nie zwariować trzeba by się odciąć permanentnie
a ponieważ odciąć się nie można, to trzeba reagować, walczyć, zabiegać
 i nade wszystko SPRAWDZAĆ. Bo ludzie kłamią. Wszyscy kłamią.
Tej postawie hołdował prokurator Szacki i był geniuszem dochodzenia.
Prokuratorów też trzeba sprawdzać, bo zamiatają pod dywan, umarzają.
a sprawdzać można tylko w jeden sposób, otóż
 mediami. konsekwencją. uporem.
i to nas czeka.
W tv rzucają się sobie do gardeł w kontekście putina
mordów opozycji,
picia z nim wódki,
więzień
a tymczasem w mieściektóregonielubię realizuje się wraz z sowietami
projekty kulturalne za ruskie pieniądze i ugaszcza ruskich artystów. i odwiedza.
czyli jeździ po instrukcję, jak komentują złośliwi.
brawo.brawo.brawo.
I świętybożeniepomoże, ani nawet prezydent biedroń,
który nomen omen się zanosi na gościa, który rozpierdoli słupską kulturę i oświatę
szukając oszczędności, jak fama głosi, tam gdzie najłatwiej.
 nic oryginalnego, nic nowego, nic.
doprawdy panie biedroń śmiech i rozczarowanie. jeśli tak.

*
Oraz wiruchy się rozpleniają, z lekarzem kontakt utrudniony, 
a ja zdrowa z lekkim jakimiś zaledwie objawem czasem występującym,
a bym sobie życzyła w tym tygodniu polegiwanie. odpoczynek jakiś, odsap.

Chyba wyliże czyjś kubek po kawie z wiruchami, bo wizyta w poczekalni lekarskiej
 i ocieranie się o mebelki po osmarkańcach nie pomogła.

 Mam tylko alergie na życie.




12 komentarzy:

  1. W tym kraju nic nie funkcjonuje jak nalezy i to jest najprawdziwsza prawda, ale o zdrowiu to zdradze Ci jak funkcjonuje tutaj ( hyc do mnie) to sie dopiero zdziwisz.. zadziwsz wręcz!

    Alergia na imbecylstwo wszechogarniające, to moja przypadłość z którą walczę i walczę a końca nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki osłap, że nie mam siły palcem kiwnąć i se leżę, a kasa koło nosa śmig...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leż se !! czasem leżenie ważniejsze od kasy ))))

      Usuń
  3. może Ci moją zawirusowaną Młodą podeślę?... Ona Ci wirusa sprzeda w zamian za pobycie se nad morzem... nie ważne, że zima, niech się cieszy i tak... :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) no jakiś pomysł jest, choć to bardziej skomplikowane od ... kubka ;))))))

      Usuń
    2. nie to nie, z dobrego serca chciałam.... :)))))))))))))))))

      Usuń
    3. Ty się zastanów do jakiego wariatkowa by trafiła.....
      i czy gorszy wirus by się jej nie trafił ;)
      i do morza jakieś 17 kilometrów...zima to stanowi jednak jakiś kłopot ;))))))))))

      Usuń
  4. No nie zwytrzymałam i sobie ekranik obryzgałam śliną jak sobie wyobraziłam jak dopadasz do kubka po kawie, który ktoś przed chwilą odstawił -))))))))))))))))))))))))))))))))))))))O ja pierdolę!!!!!!!!!!!!!!! ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))
    zante

    OdpowiedzUsuń
  5. no i własnie, ja tu powaznie a Ty ekranik....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że poważnie, wiem. A ja tu głupotki, ale wiesz, jak kto rozpłatany od pępka do ....no nieważne, to łatwo głupawki dostaje.

      Usuń
    2. no już dobrze dobrze .....)))) wybaczam)))))
      i oczywiście ściskam i zdrówka

      teatralna

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....