sobota, 28 marca 2015

829.Międzynarodowy Dzień Teatru.

nie nie nie nie, przepraszam to jakaś POMYŁKA
NIEPOROZUMIENIE jest, sorry
ani pan putin ani inny biedroń
snu mi z powiek nie spędza, ani atom żaden.
Taka strachliwa to ja już nie jestem, może strachliwa ale taka to już nie.
Tylko historykiem jestem.
A sen mam raczej dobry, sprawiedliwy, zdrowy i zasłużony
po ciężkim dniu. Jak powszechnie wiadomo pracuję po 10 godzin dziennie w tygodniu,
a w sobotę połowę tego czasu plus ogarnianie chałupy, plus ogarnianie prac alumnów,
plus niedzielne ogarnianie wszystkiego.
Za chwilę dojdzie ogarnianie ogrodu, rabatek sratek i doniczek... bratków
także śpię jak bóbr ? suseł ? miś koala ??

Sen z powiek otóż,  spędza mi mój osobisty spektakl, only
który to przewijam nocami
ja bowiem w amoku jestem przedpremierowo - przedfestiwalowym.
Wczoraj graliśmy KLISZE dla bardzo wąskiego grona ludzi teatru
 z okazji dnia teatru i dla rozgrzewki przed festiwalem
a potem były rozmowy o teatrze dla teatru i o ludziach teatru
i się te rozmowy istotne przeciągnęły nieoczekiwanie i nieplanowanie...

ekh gdyby nie kac dzisiejszy to by było pięknie.
i ja się chyba starzeję, bo poczymten kac ?
ledwie dwie lampeczki wina wypiłam jedną biała a drugą czerwoną
no chyba, że po .... fajkach. tfu i bleeee i rzucam ohyyyda

Dziś dzień słoneczny i piekny
więc bratki, rabatki, donice i skrzynki
oraz magiel tymrazem nietowarzyski
pranie PRANIE praniE i
Pra nie.

I w tym tygodniu obowiązkowo dermatolog, bo albo mam alergie albo wysypkę
obie opcje na życie, jak mniemam.

6 komentarzy:

  1. Ja jestem tak zmęczona, że olałam mycie okien, pranie firanek, kwiatki, bratki i inne pierdoły. Nie mam siły na nic, a do tego moje orły zderzają się ze ścianą kretynizmów edukacyjnych i... nie chce mie się o tym gadać. Niech już będą święta, to od piątku będę miała wolne, bo w czwartek jeszcze normalnie pracuję. Dobrze, że Młoda przyjedzie w czwartek, będą ładne pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuje w czwartek(próba) i najprawdopodobniej w piątek (((( nie wiem kiedy uda mi się dom ogarnąć ale tym razem mam to gdzieś, też jestem zmęczona !!!
      na dodatek we wtorek po świętach od razu z grubej rury zapierniczam
      najpierw nagrywanie spektaklu projektowego pewnie do 15 ej od 11ej potem w teatrze próba i występ o 19.... bo w czwartek po lekcjach wyjazd na festiwal do Goleniowa, gdzie zapraszam Dreamu serdecznie, gramy w piętek jako ostatni Grupa Teatralna Forma )))

      Usuń
    2. Skarbie, w piątek pracuje do 20:15, nie wiem jeszcze, jak pracuje Ted. Jak późno jest to 'ostatnie grupa', bo ja jeszcze muszę tam dojechać :D

      Usuń
    3. no tak przewidują występ a 20,15 (((((((((((((((((((( buuuuuuuuu

      Usuń
  2. achaaaaaaa ...bo ja już Cię widziałam jak pakujesz te biedne zwierzaki :)))))))))
    trzymam kciuki za Was !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....