czwartek, 2 kwietnia 2015

831. wiosna ?

Rano.
Zaraz się zbieram i nie wiem jak tu wychynąć z chałupy bezszwanku.
W co się ubrać, żeby nie zamarznąć. Jak zabezpieczyć, żeby nie przemoknąć.
Od wczoraj śnieg posypuje i wieje niemiłosiernie
a błoto zalewa dróżki dojścia do auta, także tylko w gumiakach
można się bezpiecznie teleportować do i tak już zaświnionego samochodu:
Proszę Pani tu leży skórka po bananie i ogryzek i ...
marudziła wczoraj Viki, która się mościła obok kierowcy czyli mnie.
Moja droga nie rujnuj mi martwej natury komponującej się z ogólnym
rozpierdzielem w tej przestrzeni, warknęłam,
a jak ci przeszkadza to wywal. I wywaliła.
także już trochę się przejaśniło.

Wiosna psia jej mać, wiosna ??????
nawet Erna odmówiła współpracy znaczy nie chce za żadne skarby wyjść z domu.
Zmarzła wczoraj i przedwczoraj to jej wystarczy.
a siku, kupa ? to chyba w pampersa.

 No i nie wiem po co ja się do tej pracy wybrałam??
trzeba było siedzieć pod kołderką i palić głupa.
Zimno i Pech, pech i pech.
Złapali mnie jak przekraczałam prędkość, znalazłam się w tej żenującej sytuacji
gdy ścigałam się z tajną drogówką a ta po przegranej jednak...
 zachowała się niefer
włączyła nagle koguty i wyła na mnie niemiłosiernie.
Potem wlepili mi mandat oraz  punkty do kompletu.
okazało się, że nie mam też ważnego ubezpieczenia
gdyż sam wydruk, że przelałam kasę nie wystarcza... no to czekałam
z łbem zwieszonym na ciąg dalszy tego linczu ale mi pan policjant
darował i tylko zrobił nu nu paluchem czegoś ubawiony ...
a na koniec się ładnie uśmiechnął mówiąc  WOLNIEJ
i okazał się być przystojniakiem.
no to tym bardziej mi się przykro zrobiło, że taki fajny chłopak mi w dowód zagląda.
kurcze.

Ten niezręczny moment, kiedy
zdajesz sobie sprawę – ...że ścigałeś się z policją

13 komentarzy:

  1. Lepiej chyba zeby przystojniak zagladal a nie jakis mlaskajacy oblech..;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, że lepiej że i przystojny i symptyczny bardziej ))))

      Usuń
  2. jesoooo, T., jak nie żonglerka bębnami, to "szybka i wściekła"?... rozszalałaś się ostatnio... :))))))
    miłego...

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ha, sorry, ale nie mogłam się powstrzymać... :)

    http://demotywatory.pl/4478408/Ten-niezreczny-moment-kiedy-zdajesz-sobie-sprawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIDZIAŁAM )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      i w punkt !!

      Usuń
  4. Ha pokazałaś młokosowi jak się jeździ, a co niech się uczy od najlepszych ;) Swoją drogą to jak będziesz sumiennie zbierać punkty lojalnościowe to możesz je zamienić na rower :)
    Dzień dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a witaj Desper ))) dawno oj dawno nie słyszałam Twych kąśliwych acz celnych uwag ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0

      Usuń
    2. Ależ, jakież one kąśliwe :)

      Usuń
  5. Teatru, ogarnij się, mazurki piecz i baby, a nie się z policjantami ścigasz. Facet nigdy nie lubi przegrywać za kółkiem z kobietą, to i doliczył... z zemsty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) no o zemstę to bym go jednak nie ......gdyby mnie chciała policzyć, to bym na piechotę do wsi świńskim truchtem zapylała...)))))))))) z płaczem )))))
      a reszta PRAWDA ))))

      Usuń
  6. Wiem, że kasa, karne punkty i przykre doświadczenie i w ogóle i w szczególe.......ale dawno się tak u Ciebie nie uśmiałam ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) No sorry bardzo ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))
    Oraz świąteczne uściski.
    zante

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....