środa, 1 lipca 2015

872. wakacje ... jednak

doprawdy niewiele brakowało, żeby pierwszy wakacyjny wyjazd
nie doszedł był do skutku.
...
jak szczęśliwie wrócę postaram się oddać nastrój horroru jaki mnie spotkał
w ciągu ostatnich pięciu dni.
pięć dni stresu, iże ani jeść, ani nic, tylko ryczeć i przeklinać.

w zasadzie to jakby wszystkie znaki na niebie i ziemi
krzyczały NIE JEDŹ
a ja jedank na przekór do tej Portugalii lecę.
i w dodatku LECĘ.
i mam nadzieję, że się cały ten cyrk opłacił.

tak więc pa pa ...

8 komentarzy:

  1. Nadal lecisz? ;-))))
    zante

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. latawica ))))))))
      starałam się jak mogłam ale nie za dużo mogłam ;))

      Usuń
  3. doleciałaś ???? bo już zauważyłam zgubne myślenie jak moje własne ,że znaki ,że nie jedź :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doleciałam nawet dwa razy i dowróciłam ))) i po raz pierwszy nie bałam się lotu tak byłam zmęczona

      Usuń
  4. Doleciałaś szczęśliwie i szczęśliwie wróciłaś! A tamten horror, to już przeszłość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nauczka na całe życie !! i przestroga ... ciekawe na jak długo )))))
      bo czujność partyjna nie leży w mej naturze ..

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....