niedziela, 30 sierpnia 2015

898. chcemy zmiany...tralala. no nie wierzę NIE WIERZĘ w to, co słyszę



kiedy jest pełnia, nie śpię.
słucham Trójki i audycji komitetów wyborczych NIESTETY
mamy taki wysublimowany naród, że się żenująco śmiesznie robi.

i jeszcze dodatkowo coś mi wlazło w lewą łopatkę i promieniuje
no ból przy każdym ruchu.
tak się kończy siedzenie na tarasie w jesienne wieczory.
i gdzie te upalne sierpniowe noce, się pytam.
doubierałyśmy się powoli
 a to sweter, a to skarpety, a to polary.
 aż zabrakło nam pomysłów co do doubieraczy.

Babskie, późne śniadanie na trawie dopełniło urodzinową triadę.
znów dostałam prezenty, takie jakie lubię czyli nieprzypadkowe,
kubek do kawy (pomarańcz z gorzą czekoladą), torebkę lnianą kolorową,
karafeczkę na nalewki, koty(gliniany i z fabryki szkła),
wisior mineralny, poduszkę z sową, trzy komplety pościeli ...
listę dopełniają książki Grzędowicza i Knoxa. lubię to.
w powietrzu wisi czytnik/telefon/smartfon ???

Leczo z kaszą nas rozgrzało ale ile można jeść.
i pić. w dodatku zimne piwa, jabcole(cydr) z lodówki.
aż cud, że z gardłem wporzo, póki co.
cierpię.
łeb mi migrenuje
leżę i myślę o przykrych historiach i ludziach, którzy mnie wkurzają.
zawsze tak jest.
i oglądam Wikingów. wciągnęłam się bardzo.
...
aż to nagle... zasnęłam i obudziłam się w samo południe.
paczę, a za oknem słońce i jeszcze lato. wałęsam się więc tuitam bezwstydnie
w piżamce fioletowej i klapkach,
podlewam pomidory, zbieram maliny zaraz będę je wpychać do słoików,
ekh !!! ta ostatnia niedziela.
Jakby co jestem przygotowana, mam nowy piórnik, długopisy, zeszyciki, kalendarz
plecak, nowe kredki i teczki duże małe kolorowe, 
tylko nie mam się w co ubrać.

ps
No nie wierzę, że w środę lekcje mi przyjdzie prowadzić.
TFU.



2 komentarze:

  1. Z reklam mi wychodzi, że do pełnej gotowości do szkoły brakuje Ci chusteczek nawilżanych, płynu antybakteryjnego i pudełka na drugie śniadanie. A propos: co zabierasz sobie na drugie śniadania (pierwsze?) do szkoły? Bo wiesz, teraz trzeba bardzo zdrowo: owoce morza, sałatę, rzodkiewki i takie tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba oczywiście sałatkę, rzodkiewki i krewetki oraz kawior !!! koniecznie!
      obok chusteczek jeszcze papier toaletowy, mydło, oraz kredę...a pudełko mam , a nawet kilka ))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....