piątek, 5 lutego 2016

945.kto udzwignie reklamę? ja nie ...

nie wiem kto powiedział, że życie zaczyna się po czterdziestce
(w sensie pozytywnym, niesamowitym, nieograniczonym uaaa
ucha uhaha)
ale było to niewątpliwie dawno i nieprawda oraz gównoprawda.
Bo ogół ludzkości wierzy w reklamy, które stały się nową religią.
a one mówią zgoła coś odmiennego. Życie kobiet to koszmar.
I dotyczy to głównie kobiet okołoczterdziestoletnich,
(co mi wyniknęło po wrzuceniu wszystkich danych)
ale nie tylko, mogą być matkami, w ciąży, chore, z miesiączką, nerwicami,
deprechą,
po prostu KOBIET. prawdziwych. z mózgiem.

Dziś słuchając i zerkając w środki masowego przekazu i emitowanych tam reklam
(dotykających głównie kobiet!!!), czuję się zażenowana,
zaszczuta jako kobieta, zwierzę ale jednak cywilizowane przecież,
sponiewierana i opluta oraz odarta ze wszystkiego, głównie zaś z godności!!

Bo oto idę ulicą, a ludzie patrzą na mnie i myślą
popuszcza...
wchodzę do apteki, a wszyscy  myślą, przyszła po pieluchy, bo ... popuszcza
kichnę w sklepie, a cała kolejka skanduje  PO-PU-ŚCI-ŁA...
choć może być i brutalniej. wiadomo.

Jestem blada i zmęczona, bo na pewno mam miesiączkę, menopauzę, depresję,
gdyż rzucił mnie mąż dla młodszej sekretarki,
oraz włosy mi wypadają i paznokcie. noszę woalkę ze względu na zmarszczki
i stoję w autobusie, bo mam hemoroidy.
a to wszystko społeczeństwo wie o kobietach drogą analizy
 obrazu reklamującego:
specyfiki na menopauzę, żele na suchość pochwy, suplementy
na przepływ krwi w mózgu, włosy, paznokcie, podpaski, tampony,
 hemoroidy, KREMY NA ZMARCHY.

a wkurwiona jestem głównie dlatego, że mam miesięcznicę.

Wracając do mózgu u kobiet prawdziwych.
to mają z pewnością. jestem tego przykładem.
że składają się nie tylko z macicy i reszty w formie przyległości
/do których mózg w pewnych kręgach należy/
i wkurwia mnie ten wszechogarniający brak dyskrecji.

Czy nie można o tych wszystkich dolegliwościach porozmawiać
 w zaciszu gabinetu lekarskiego? i poczytać o problemie.
zamiast epatować obrazem i dźwiękiem, napierdalać decybelami
i budować wykoślawiony obraz.
Może i jestem nieśmiała, mało otwarta ale w moim mózgu
analizuję rzeczywistość i wychodzi mi, że jest różnica między
wydzielinami. istotna.

że przesadzam?
W takim razie dla wyjaśnienia w czym rzecz porównajmy stan dzisiejszy
z ogólnie znaną historią
otóż jakim wstrętnym narodem musieli być izraelici,
 skoro bóg zafundował im kodeks.
kradli, pieprzyli czyjeś żony, mordowali, byli zawistni, chciwi,
poniewierali rodzicielami...
ani słowa o tym, że być może byli też fajnymi ludźmi.
Taki przekaz poszedł w świat na wieki wieków.
no to nie ma się co dziwić, że jeszcze zamordowali Jezusa....

że, porównanie też przesadzone??
możliwe ale jestem nahaju...










18 komentarzy:

  1. Nie narzekaj, co to tam deko popuścić w porównaniu do problemów z prostatą i brakiem erekcji ooo!! Suchość pochwy da się na żelować a jak coś padało i leży to ?? no więc nie marudź facety też maja przekichane :) Swoją drogą jak do tej pory żyli ludzie nie wiedząc o zakwaszeniu organizmu i innych tego typu przypadłościach??
    Śniegowo i prawie zimowo oo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie narzekam ja jestem wkurwiona i złośliwa!
      oraz reklamy środków na potencje mimo wszystko jakieś bardziej są! no bardziej sexi, nie sądzisz?
      Przystojny macho, seksowna ona i teatr albo opera w powietrzu unosi się zapach drogich perfum...i w końcu pieprzą się jak króliki. A teraz popatrz na wizerunki kobiet reklamujących przedstawiane przez mła środki ...

      Usuń
    2. No ale mi macho co musi czekać aż wysupła se jakiś specyfik, poczekać aż zadziała i może się co uda bo niekoniecznie ona będzie miała tyle czasu, no i nie przepadam za operą :) Ale fakt przynajmniej sceneria jest spoko, bo te popuszczające kobiety jednak średnio zachęcające. Ale tak naprawdę nawet takie reklamy można zrobić całkiem nieźle, ot chociażby papier toaletowy ze skacząca mrówką :)

      Usuń
    3. ale że pieluchy na popuszczanie w skaczące mrówki??
      oraz na poważnie, zamierzonym efektem mojego posta miał być mocno zafałszowany obraz kobiet, traktowanie kobiet bardzo instrumentalnie, rzekła bym biologicznie oraz budowanie kłamliwego i ośmieszającego wizerunku!!!bo jak tak chodzę po ulicach, zwłaszcza latem to widzę coś zupełnie innego.

      Usuń
  2. Powiem Ci, że jeszcze nie wzięłaś pod uwagę tego, że są tabsy, żeby się nawpierdalać i nie utyć, albo takie, żeby Ci się nie chciało... nawpierdalać znaczy. Oraz, jak już się nawpierdalasz, są jeszcze takie, żeby Ci ulżyć, znaczy żeby nie wzdymało, albo, żebyś (Ty, albo ja, bo ja też się w przedział wiekowy łapię) mogła się zdefekować, że tak dyplomatycznie nazwę sprawę. Oraz po czterdziestce jest bardzo trudno schudnąć, i na to też są tabsy. Wiesz co? Dlatego oglądam bardzo wybiórczo oraz tym, co zrobiłam od maja pokazałam im wszystkim faka, jak lotnisko JFK. Nikt nie będzie mi mówił, jak mi jest po czterdziestce, a już na pewno nie telewizor!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wszystkiego nie mogłam wziąć pod uwagę, bo dnia by mi nie starczyło...a to co piszesz kochana, to dowód na to, że mam rację i reklamy fundują nam kłamliwy wizerunek kobiet!! oraz ogólnie wciskają kit i to bez wdzięku!!))ja bym nie oglądała reklam fcale a fcale ale mi wciskają to gówno na każdym kroku. epatują sraniem, bekaniem, ciurkaniem, cieknięciem, smarkaniem na każdym kroku w telewizji, radiu, kinie...

      Usuń
  3. ja mam ambiwalentny stosunek ...jakoś nie przykuwa to mojej uwagi ,wyłączam się w przerwach i tak nie wierze reklamie ...wręcz na odwrót budzi moje podejrzenia ...zwłaszcza leków ,które potem mój ojciec kupuje i robi se jeszcze gorzej nimi ....i to mnie bardziej wkurza !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, bo Twój ojciec z tego pokolenia, któremu się nie mieście w głowie, ze go mogą oszukiwać, truć i zabijać małymi krokami tak na legalu .... mnie sie to tez nie mieści w głowie ..

      Usuń
    2. dokładnie ....pogubieni są starsi ludzie ...ale co się dziwić skoro nawet nam się nie może pomieścić :)

      Usuń
    3. dziwię się zawsze i bulwersuję takimi rzeczami, bo jestem naiwna ...

      Usuń
  4. Wyżej wszyscy już dopowiedzieli co ja chciałam.
    Pozostaje mi więc tylko Cie poprawić, bo już się nie mówi "gównoprawda" tylko "szydłoprawda"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o przepraszam bardzo za przejęzyczenie )))poprawie się

      Usuń
    2. No to dobrze! Bo od przedstawiciela kultury i sztuki oczekuje się jednak także znajomości języka ludu, by potrafił docierać do szarego widza.
      ;-)))))))))))))))))

      Usuń
    3. ))))))))))))))))) Zante Ty wiesz co?! oraz się uśmiałam dołez!!

      Usuń
  5. Wkrurw sięgajacy zenitu powiedziałabym, aż muszę się ty reklamom przyjrzeć dokładniej, z tym że żadna nie poraziła mnie niestosownością nawet gdy miesięcznicę miałam.
    Ha! o kobietach po 40 stce to właśnie napiszę u siebie coś. Włosy dęba Ci staną ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie strasz mnie Ellen, bo ja właśnie leki postanowiłam powoli odstawiać...żeby z chałupy zacząć wychodzić i nie tyć więcej..(((

      Usuń
  6. Zapomniałaś jeszcze o hemroidach... Myślę dokładnie tak samo. Staram się nie słuchac, nie oglądać, ale się nie da. Na każdej stacji bez względu czy to telewizja czy radio.... Ach...Pieprzyć to wszystko!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....