wtorek, 9 lutego 2016

949. o tym, że nie żydy, a kościół rules...a może razem??


ukradłam, bo mi się bardzo spodobało, zwłaszcza, że aktualne i pasuje do wielu znajomych
postaci z bliska i z daleka.



oraz pasuje mi do klimatu obecnie panującego.

Otóż po wchłonięciu 2/słownie dwóch obrazów ruchomych, o wielkim ciężarze gatunkowym, jeden dokumentujący pedofilie w kościele, a drugi walkę sufrażystek, o prawa kobiet
 MAM OCHOTĘ RZUCAĆ BOMBAMI po różnych instytucjach.
Zabawne, że terroryzm nam towarzyszył od zawsze, powiadam wam od zawsze i wszystkim walczącym o swoje prawa, a pomiatanym i bezsilnym( no może pierwszym gminom chrześcijańskim nie. ale pewności nie mam).
 I zabawne, że jedne akcje terrorystyczne uznaje się za właściwe i słuszne, a inne nie??
 Piłsudski był bojówkarzem i terrorystą pepesowskim. Ha.nasze jest mojsze od waszego.
Tak mnie naszło w odpowiedzi na obecny głównie wyznaniowy terroryzm. nie tylko islamski.
I jeszcze mnie naszło, bo mówi się, że żydy rzondzom światem i ble ble ble , a tymczasem ja odnoszę wrażenie, że katolicy i ich machina kościelna z watykanem na czele, ich prawnicy, ich dyplomacja
 i wreszcie ich wywiad ich majątki budowane na ludzkiej krzywdzie i ich układy polityczne.
rządzą jak cholera
Rządzą bo mają dusze i sumienia ludzkie w garści i nie mają skrupułów.
Nie mają skrupułów, żeby z ambony nawoływać do prześladowań i rzucania klątwami.

Namawiam  do zobaczenia filmów "Sufrażystka" i Spotlight".

ps
jak widać mi się udało nieco zmienić imaż  na rozciągnięty i stabilny w literach.
ale jeszcze szukam...

11 komentarzy:

  1. Mna juz nie rzadza. Wystapilam oficjalnie z tej mafijnej organizacji, wiec nie maja nawet mojego groszowego podatku do dyspozycji, do wydawania na wypasione auta, dziwki i tuszowanie zboczen. Ulzylo mi i ani przez chwile nie zalowalam swojego kroku.
    No ale jesli chodzi o latwosc apostazji, zyje w normalniejszym kraju, calosc kosztowala mnie kwadrans i 25€.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja musze się apostazjować))))) wreszcie, choć wiem, że Matcejadwidze serce pęknie... więc odwlekam odwlekam

      Usuń
    2. Sprobuj roztlumaczyc Matcejadwidze, ze kosciol z wiara nie ma nic wspolnego, a jeszcze lepiej pokaz Jej film. Sama pojdzie sie apostazjowac.

      Usuń
    3. Pantero nie ma co tłumaczyć...a film zaryzykuję ... zobaczymy

      Usuń
  2. własnie miałam obejrzeć Sufrażystki, to teraz już na pewno to zrobię
    a jak tam "Bates Motel"- podoba się ? :)
    Szydło nie życzy sobie bym chodziła do IKEA w niedziele,a gdzie ostatnio byłam z moimi córkami , gdzie zjadlyśmy coś, kupiłyśmy sobie coś i zaplanowałyśmy zakupy już na nowe miejsce i był to bardzo fajnie rodzinnie spędzony czas
    ale niech zamyka, nie kurwa robi co chce, a do kościoła mnie i tak nie zaciągnie, ani moich dzieci - taka sytuacja ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie rozumiem motywację, mam podobnie )) motel zaczynam, jestem po pierwszym głębszym )) podoba się ))) serial lubię oglądać całymi seriami na raz, jednym haustem, jeśli nie mam czasu nawet nie zaczynam...dlatego w tym temacie lekka obługa ;-P i dziękuję za polecenie Spotlight, bym oczywiście dotarła, bo mam tak,że wszyskie nominowane oglądam ale przyspieszyłaś)))buziol

      Usuń
    2. a czy to nie jest aby preludium do Psychozy Alfreda H.))))))))

      Usuń
    3. jest :) wszystko :)
      jestem zachwycona grą aktorską, matki, Normana, Dylana i szeryfa Romero ( mmmmm przystojniaczek)

      Usuń
    4. zorietowałam się dopiero pod koniec pierwszego odcinka...gdy zobaczyłam w świetle dnia hotel i domu. oczywiście WIDOK mi zapalił światełko w głowie a potem się tylko upewniłam co do nazwiska))))))))

      Usuń
  3. jestem za, a nawet przeciw, ale bardziej jednak za.... :)))))))
    a na poważnie, dobrze powiedziane: "rządzą, bo nie mają skrupułów"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani wstydu ANI WIARY w sumie i to jest dopiero zabawne )))))))))))))))
      jak za czasów faraonów i wciskania kitu o zaciemnienie księżyca ))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....