sobota, 22 lipca 2017

adrian się zlituj, wracaj z Helu i vetuj. vox populi cie wzywa.

adrian nie podpisuj, 
zawetuj wreszcie i niech będzie spokój, bo kicham i prycham
od tych nocnych stań ze świecą nad rzeką. jeszcze tylko zapalenia pęcherza mi brakuje,
(bo wczoraj se siadłam na krawężniku i postawiłam sobie świeczkę...
patrzę a tu ludzie zaczęli stawiać świeczki koło mojej i tak zapoczątkowałam, niechcący,
łańcuch od końca...). Poza tym szkoda wakacji.
oraz 
zaczęło się dopychanie do mikrofonu poszkodowanych spoza Temidy
pierwsze ruszyły organizacje pozarządowe... jest widownia, jest fan,
za chwilę będzie trzeba stać trzy godziny, żeby wszyscy przemówili
wszak pretensji cała chmara.

A tymczasem chodzi o konkret. AŻ i na tym się skupmy.

Przyznam też, że takie pospolite ruszenia weryfikują znajomych.
Można zobaczyć i uściskać dawno nie widzianych znajomych i można wypierdolić
znajomych z fejsa...
Także, to nawet pouczające i takie swojskie i takie nasze (!!!)  narodowe,
kolejna lekcja historii. bo każde pokolenie musi ją mieć.
...
och kurwa jak ja mam dość kraju tutejszego.

16 komentarzy:

  1. Mysle, ze strach budynia przed preziem jest wiekszy od jego rozsadku. Nie liczylabym na to, ze nie podpisze i zawetuje. Chyba Kaczynski cos na niego ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a wszyscy sugerują, że gierka ustawiona

      Usuń
  2. Nie łudź kochana. Nie zawetuje. Może odda do TK, by z siebie ściągnąć odpowiedzialność. Jedno jest pewne, będą nasze dzieci/wnuki się o nim uczyć, chociaż się nie zanosiło. Raczej jako o zdrajcy narodu polskiego, ale kto wie .. ;)On jest tak umoczony, że raczej nie podskoczy preziowi.
    Ja tez chora i jedyne co mogę zrobić to lajkowac i oglądać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oderwałam się na chwilkę...wszystko jest dodupy...nie chce mi sie juz niczego w kraju tutejszym
      ... chce wygrac milion i wyjechac, wyjechac, wyjechac, wyjechać

      Usuń
  3. No widzisz, ładnie poprosiłaś i zawetował, udało się! Liczę na Ciebie również przy
    następnej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawetował. A ja mam wizję Małego Brata mierzwiącego sierść kota i szepczącego - Aleśmy ich pięknie wydymali, co?:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyglądam się z zainteresowaniem. Ciekawe, co teraz będzie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co zwykle... przepchnęli, co chcieli metodą na imadło

      Usuń
  6. Jak widać podpisał dwie na trzy... Coś niby do przodu. Ale nie do końca zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj zadzwonił do mnie mój mąż ze słowami: Wiesz, w jakim głupim kraju mieszkasz?
    Gdy wyjaśnił, co nam się przydarzyło, mogłam mu tylko przytaknąć. Polskie prawo skonstruowane jest tak, żeby wykończyć normalnego człowieka...

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....