czwartek, 17 sierpnia 2017

Internet nie bierze jeńców, nie przebacza i ma pamięć jak słoń...


Starzy ludzie to utrapienie, bo spać nie mogą, bo mają jakieś  kosmiczne obyczaje, że wszelkie prace, zwłaszcza głośne, 
należy niezwłocznie, koniecznie robić o 6 !!! rano.
Budzi mnie ryk kosiarki, wstaję lecę do okna i widzę jakiegoś starego dziada, którego ciągnie kosiarka, rzuca nim po całym ogrodzie, majta jak zdezelowaną kukłą... 
uuuuch.

od dołu dywan ręcznie tkany, puf, marokańskie poncho i poduszka w klimacie pufa


kosz marokański na chusty, ręczna robota




... no więc poszłam do juska i mam za swoje.
Zakupiłam dwie kołdry a wyszła bym z trzema, gdyby mi kasy nie zabrakło,
(kołdra chłodząca letnia dla Naczelnika i miękka lekka dla Erny.)
a zabrakło na moją kołdrę z wełny ale, co się odwlecze, 
to nie uciecze...
 i piękny puf w klimacie marokańskim, łamane na skandynawski, przynajmniej dla mnie.

...w jusku są wyprzedaże letniego, ogrodowego  asortymentu 
i jak zwykle przeceny na niektóre artykuły.
Wyśledziłam kilka rzeczy na których przeceny jeszcze poczekam.
a dziś Naczelnik kopsnie się po dwa fotele, o których myślałam wielokrotnie przeglądając skandynawskie blogi. 
Wygodne i też ogrodowe, co znacznie podniesie poziom wygody dla naszych gości...nie tylko latem, meble świetnie prezentują się w domu.

>>> w temacie wiadomym psychiatrzy i psycholodzy w Łodzi mają co robić, zarówno dzieci jak i rodzice potrzebują wsparcia a nawet leczenia(dlaczego wysłałam dziecko w miejsce, gdzie mało nie zginęło) i pięć razy się zastanowią zanim wyślą dziecko na obóz harcerski <<<

>>> internet ma pamięć jak słoń, internet nie przebacza i nie bierze jeńców, tak więc zapisane są wypowiedzi Brochy na temat natychmiastowego reagowania i pojawiania się w miejscu klęski, katastrofy, oczywiście było to w czasie rządów PO.
I dlatego przedstawiciele rządu pojawili się TRZY dni po tragedii na Pomorzu <<< najpierw manifestacja siły(obuchacha)podczas święta woja polaka, ordery, bajery...jakaś kolejność względem ważności musi być zachowana. a ogłoszenie stanu klęski żywiołowej nadal wisi w powietrzu, bo ??? zabraknie kasy na 500 plus???<<< no nie wiem nie wiem<<<

ps
Warszawa trzecim na świecie miastem wegańskim, wegetariańskim
czyli jedzenie wege jest popularne i jest gdzie zjeść
hurrrrrrrrra
 no jest się czym chwalić i być dumnym. ja jestem.

A na zakończenie tfórczość własna, w trakcie roboty...

nie wiem czy kolorować???


16 komentarzy:

  1. Nie koloruj:) Jest pięknie!Chyba, ze się znudzi, to rzucisz kolory ( takie ostre, meksykańskie sobie wyobraziłam:)a ta trauma z wichury jest nie do wyobrażenia...chyba każde drzewo budziłoby we mnie lęk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok na razie kolorować nie będę )))
      wczoraj zobaczyłam na fejsie posesję mojej znajomej na Kaszubach i sie przeraziłam...

      Usuń
  2. Nie koloruj! I podobnie jak Basia, kiedy Ci sie znudzi, to... nie po meksykansku, a wieloma odcieniami jednego wybranego koloru. I dopiero kiedy to sie opatrzy, mozna po bandzie i po meksykansku. :) Fajne te ryby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja jak Pantera :) Nie kolorowac, a jesli juz, to jednym, lekkim kolorem w paru odcieniach.

      Kurcze, te ryby! Tesknie do ryb, bo wiesz ze kocham, ale teraz mam sezon na koty. W mojej prawej rece siedzi kot. Prubuje narysowac cokolwiek innego - a i tak wychodzi kot!!!

      Usuń
    2. )))) a wiecie, że one pod kolor są przygotowane i rzeczywiście miał być tylko niebieski taki trochę akwarelowy look ))))
      jasne Pantera teraz powiszą takie i się nacieszę, że mam )))
      oraz Diable za to ja mam w prawej ręce ryby i bazgroły...fazę kotów już przechodziłam, fazę aniołków przechodziłam a od roku ryby ))))) a aktualnie abstrakcja !!!

      Usuń
  3. Co do ryb, to przekornie powiem - koloruj:-) Najwyżej przemalujesz. Ryby mają bardzo ekologiczny look, i podobnie jak drewniane zabawki na choince, będą niewidoczne. A skoro niewidoczne,to po kiego grzyba je mieć?
    Mmmm...co do rankingu, to chyba Wa-wa znalazła się za Los Angeles?:-) Wegaństwo i sushi u nas dobrze się mają. Nawet w mojej 250 000 mieścinie barów i restauracji wege pod dostatkiem, a samych suszarni już około 20. Młodzi brzydzą się swojskim schabowym z modrą kapustą, a surową rybkę przełykają lekko.
    Co do sąsiadów, to ja jestem obstawiona przez kółko emeryckie ze wszystkich stron. Najtrudniejszy jest sąsiad remontujący olimpijski basen, który samodzielnie kilka lat temu wykopał, wykafelkował i osadził. Teraz czas na zbijanie z niego starych kafli...a przy okazji postanowił wybrukować kostką teren wokół basenu...:-)Po tym jak mój mąż dostał szału i wyskoczył w koszulce, ale bez majtek ( o 6.30 był jeszcze nieco skołowany) za to ze mną przyczepioną do stopy, błagającą ' Daj spokój, Kaziu"..sytuacja nam się poprawiła i sąsiad nie zaczyna przed 9.00:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umarlam!!! Wszystko sobie natychmiast zwizualizowalam. :)))))

      Usuń
    2. nooo ja też Kazia widzę jako żywo :)))))))

      Usuń
    3. i ja umarłam, zachłysłam sie kawą...i tez wizualizuje ))))))))))))))))))
      to jest myśl Czarna, musimy z Naczelnikiem odstawić taki teatr-happening i się skonczy babce sranie. hej.

      Usuń
    4. a przekornie Ci powiem, że własnie widać, w tej raczej kolorem przepełnionej chałupie ))))
      ale ja je rysowałam pod kolor, że się tak wyrażę...więc powiszą se na razie tak a nastepnie na niebiesko...

      Usuń
  4. starsi ludzie spać nie mogą bo kości bolą :))))Matka Krystyna skoro świt zaczyna urzędowanie :)))a RYby zależy gdzie by miały zawisnąć ..sądząc po kolorystyce łupów z jyska to ma być skandynawsko monochromatycznie :)ale pamiętając chałupę twą ,to jakby kolorystyka się sama prosi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. monochromatycznie się nie uda nigdy ))) masz rację )))
      trochę się ta monochromatyka rozcieńczy ale od remontu się staram nieco porządkować przestrzeń kolorystyczne więc więcej bieli ...więcej jednokolorowych tkanin ...staram się...

      Usuń
  5. Fajna poduszka-pufa, bardzo moje klimaty te wszystkie Twoje :) o kolorach się nie wypowiem, sama zrobisz, jak poczujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, a kolory same przyjdą, jesli przyjda )))

      Usuń
  6. Klimatyczne te wzory... Bardzo ładne...

    Wichura mnie przeraziła. Obyśmy się czegoś nauczyli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obyśmy ...chociaz ja nie mam złudzeń ...już

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....