sobota, 9 grudnia 2017

Tytuł nieznany.



Oglądam drugą serię Korony, na którą czekałam przebierając nogami od dawna.
i wczoraj od godziny osiemnastej do północy miałam uczę duchową, czyli maraton spektaklowy
 w teatrze - trzy spektakle i trzy odcinki Korony już w domu, po powrocie.
Czuję się nasycona kulturą. a tu jeszcze spotkanie z Sylwią Chutnik dzisiaj.
Wspaniale.
Niemniej humor mam nieco nadwyrężony rozpiździajem w chałupie.. nie że ON jest
tylko, że nie mam na NIEGO czasu, tyle ile potrzebuje, przecież ja nawet lubię ten rodzaj rozgardiaszu przedświątecznego, że chodniki się pierze i chowa do wiosny a czeka
na rozłożenie wełnianych dywanów przed świętami,
że ozdoby walają się wszędzie, że wystrój się zmienia powoli, że kurze przeganiam w miejscach najczęściej omijanych, że kawę pijemy w świątecznych kubkach, że światełka się rozwiesza
 i nowe aranżacje kolorystyczne szykuje i że świece robią klimat.
A to wszystko zdecydowanie poprawia mi nastrój. przecież. i szykowanie prezentów.
 Rytualnie przeglądam księgozbiór, co tu oddać w dobre ręce w ramach prezentów.
i rytualnie przyglądamy się naszym drzewom, które czubki do ścięcia...same rytuały.
 Rytualnie też pisiory zrobiły rozpiździaj alby przykryć pogrzeb demokracji,
która zdycha od roku. i nic nie można zrobić. Pierwszy sekretarz kaczyński robi cyrk,
odprawia swoje wudu, które działa na wyznawców skonfigurowanych na podobieństwo
obywateli trzeciej rzeszy.
A przy okazji parodia komuny się tu odprawia również.


16 komentarzy:

  1. z przyjemnością przeczytałam pierwszą cześć wpisu- aż mi się nastrój poprawił
    tę drugą... nosz kurwa mać! jestem chora, jestem zgwałcona psychicznie, moralnie, ambicjonalnie tym, co zrobili z nami, naszym krajem, z naszą ojczyzną i to ci, którzy nie walczyli o jej wolność, a wręcz przeciwnie- niszczyli, prześladowali, lub leżeli pod pierzyną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo Sonic, jestem chora, zmęczona tym cyrkiem, chorobami psychicznymi ministrów i posłów oraz ich głupotą i nie chce dostać wylewu!!!
      Trzeba nabrać dystansu i robić swoje a przyjdzie czas ...

      Usuń
    2. a poza tym, to ja chcę taką słosicę, chyba ze to łonie ;) cudna jest ta Pani ♥

      Usuń
  2. Nie ma że to tamto. Przyjeżdżam. Chcę widzieć te zimowe dywany, te kubki świąteczne i poranne kakao na tacy w łóżku i chcę słyszeć, jak rozmawiacie o czubkach do ścięcia... Obiecuję, że nie będę marudzić. Zjem wszystko, co mi naszykujesz i nie będę głośno grzebać rano w lodówce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) nic nie wspominałam o porannym kakałku...niestety nie ma tak dobrze Kalina i nie jet tak różowo.... zmęczenie odbiera mi radość, więc robię co mogę, żeby było kilka powodów i klimatów do odstresu i żeby się poczuć choć chwilami dobrze...nauczyłam się robić sobie dobrze, żeby nie oszaleć w grudniu...żeby w ogóle nie oszaleć...w życiu. Drobne przyjemności, nic wielkiego. polecam )))) i zapraszam ale po ogarnięciu ;-)

      Usuń
  3. Ooo Korona już jest, zapisuję! :) Kalina, Ty się wybierz na jakiś wieczór autorski do Słupska i spotkaj z Teatralną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, że tak tego ten :*

      Usuń
    2. ))) ale że Kalina będzie maiła wieczór autorski rozumiem przez to )))

      Usuń
    3. Jak ją ktoś zaprosi do Słupska i zorganizuje to będzie miała ❤️

      Usuń
    4. Czy Wy widzicie, jak Kalina się teraz wstydzi?
      I ładnie to tak? Owstydzać biedną Kalinę od stóp do głów?
      Idę się zakopać w udeptanej ziemi.
      ;-)

      Usuń
    5. Mamy znaną i lubianą koleżankę, to dlaczego nie... nie wstydź się Kalino :*

      Usuń
    6. ale Kalino tfurcza istoto, nie założyłaś ni razu w życiu, że będziesz sławna ??
      i ludzie będą przychodzili na Twoje wieczory autorskie?? no nie wierzę )))))

      Usuń
  4. no to przeszły mnie ciarki ..jedne dobre ..drugie złe jakieś ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tylko te dobre przeszly :) Drugiej czesci staralam sie nie zauwazac...
    Nie mam sily na posprzatanie, a co dopiero na dekoracje :(
    Zostalam juz obdarowana przez dobrych ludzi paroma gwiazdami, swiecznikami itd., i... nie mam sily zrobic gdzies dla nich miejsca :( Poczekaja na przyszly rok!
    Zazdraszczam seriali!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo też ja nie sprzątam tylko dekoruje )))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....