piątek, 20 kwietnia 2018

Ekspozycja.


Prace artystyczne MOICH uczniów.
Zaczęło się od ABSTRAKCJI i zabaw kolorami, potem był czas ambalaży kantorowskich i pomysłu wykorzystania parasolek. Na koniec zaprosili na wystawę plakatowo.
no to zaczynam prezentacje:


prace wykonane na kartonach, kartkach...


Ambalaże moje ulubione z parasoli

 PAJĘCZYCA proszę zwrócić uwagę na detale

SUKNIA BALOWA  
może pracy nie za dużo ale liczy się POMYSŁ
i jaki efekt



ŻYRANDOL i tu znów czapki z głów za pomysł


 ŁABĘDŹ
 absolutny szacun za kreatywność i sponiewieranie(fizyczne) parasolki

 DRAKULA ))))

 JAK WYTRENOWAĆ SMOKA...

 Karuzela, Horrory, Motyl, Kwiatki ...

i pierwsze próby na płótnie.
(wiem, że obrażam ich jakością zdjęć i ekspozycją)

I jak się Państwu podoba?

ps
Ktoś mi zjada czasss
ktoś mi zabiera mój sen
ktoś nie pozwala ogarniać domu, spacerować, śnić, być.

no niech ja go ...

22 komentarze:

  1. Najbardziej podobają mi się te dwa na samej górze i jeszcze jeden w tym typie niżej. W stylu Tapiesa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. impresjoniści i abstrakcja impresjonistyczna nam przyświecała ))))

      Usuń
  2. Prace sa niezwykle dojrzale jak na uczniow, nawet klas siodmych. Wszyscy tacy zdolni czy to jakies kolko plastyczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to nie koło, to uczniowie klas 7ych pracujący w grupach ))
      uczę ich od kilku lat, że wszyscy potrafią malować i że są różne środki artystycznego wyrazu, każdy znajdzie swoje )))

      Usuń
  3. Uwielbiam kreatywne dzieciaki. Na Twoim miejscu pękłabym z dumy😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę za Dreamu, uwielbiam kreatywne dzieciaki. Parasole bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda parasole są mega ) ale i impresjonizm abstrakcyjny mi się w ich wydaniu bardzo podoba, zamierzam sobie w domu niektóre z tych prac powiesić )

      Usuń
  5. Łabędź ma u mnie wygrywa ( kto, co - wygryw ) , jak to mówią teraz siódmoklasiści :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow:)Prze pani... ja tu widzę same "szóstki"w dzienniczkach :) Parasole szał:) Pomysły pierwsza klasa w sensie prima sort, nie siódma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba, owszem same 6!!!ja nie skąpię i nie żałuje )zwłaszcza za pomysły prima sort i wykonanie ofkrssss

      Usuń
    2. teatru:) idzie do Cię komentarz, który mus usunąć. Zdublowałam się:)

      Usuń
  7. Pajęczyca wbiła w fotel. I suknia balowa. A łabędź zachwyca. We wszystkich widać to, co jest mi bliskie w kreatywności: spojrzeć na przedmiot, jakby nikt nigdy wcześniej go nie używał do żadnego celu :-). Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo świetni są :) Świat stoi przed nimi na oścież z taką wyobraźnią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hm....mam jakieś omamy:) Pewna jestem, że komentowałam "ekspozycję".:) Mniej więcej tak...fiu fiu:) Parasole są odlotowe. Dzieciaki są pierwsza klasa nie siódma:) w sensie prima sort:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz tam mój komentarz? Czy znikł był? Tak czy inaczej, bardzo mi się podoba kreatywność Twoich uczniów, to świetni ludzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą mam nadzieję...i wydobywam z nich i pomagam ...

      Usuń
  11. Jak nie wiesz kto ci "...zjada czasss, zabiera mój sen, nie pozwala ogarniać domu, spacerować, śnić, być..." to ja ci powiem: Leprechaun od Diabla :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie ze tak, ale ze mnie gupia pinda bez koszyczka.

      Usuń
  12. Suknia balowa.... chcialabym miec taka parasolkowa figure i pojsc w dlugiej sukni na bal...

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....