sobota, 19 maja 2018

Okna


nasz dom, gdyby nie ocieplenie wyglądał by tak i takie ściany odsłaniamy w środku, na razie ...

Znalazłam pamiętnik swój własny z czasów szkolno-studenckich głównie ale i późniejszych, oczywiście i oczywiście są to bardzo niewielkie fragmenty, rzekła bym plakatowe albo forpoczta, protagonista życiowych zakrętów,  rozczarowań i frustracji.

I oczywiście jestem zdumiona i ubawiona i zażenowana.
Teraz myślę się zastanawiam się, czy wywalić, spalić, usunąć???
czy jeszcze potrzymać, żeby co???
Pisanie pamiętników jest przereklamowane, otóż owszem należy, żeby ćwiczyć pióro TYLKO.
Ja miałam metodę, że co jakiś czas zaglądałam i dopisywałam coś . I w taki oto sposób pamiętnik jest zapisem kilku początków z komentarzem do poprzedniego zapisu. najczęściej złośliwym komentarzem.
eeee może jeszcze wykorzystam w teatrze.
Dziś zaczyna się rozpierducha z otwieraniem ścian i właśnie się zbieramy, zwłaszcza psychicznie do tego zadania. Dół kominkowy i za kominkiem jest już pusty.
Zrobiło się dużo miejsca. Zanim wynieśliśmy meble przestawialiśmy je tak jak planujemy po remoncie.
Tymczasem szukamy okien i drzwi okiennych w kolorze blue.

wszystkie zdjęcia z internetu

Zgodnie z miejscem w którym mieszkamy, jednak okna i drzwi tarasowe będą zdecydowanie większe. ma być tak, że cała ściana na ogród będzie otwarta.


ps
a Maja Komorowska chce jechać w Bieszczady ) ach jaka jestem szczęśliwa i dumna, że ja znalazłam czas w miarę wcześnie, że jeszcze mam siłę łazić i jeszcze mam czas tam jeździć...nie raz, nie dwa.

18 komentarzy:

  1. Masz swoje miejsce...
    To widać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te malutkie okienka sa takie slodkie... no moze jest ciemnawo w chalupie, ale one takie sliczniusie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem sliczniusie ale ciemno jak w grobowcu i dlatego psujemy szachulcową chałupkę.
      bo musimy.

      Usuń
  3. taatru...a Wasz dom to mur pruski czy szachulec? Z ciekawości zapytuję, bo to i to uwielbiam, a wizualnie trudno rozpoznać jak cegła malowana na biało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to i to więcej szachulca z glina ale są i cegły

      Usuń
  4. Masz dom z duszą, a takie są moje najulubieńsze. Marzyłam o podobnym. Niestety, marzenia przegrały z praktycznością i zawartością portfela. Stare domy i ich renowacja to niekończące się wydatki i ciężka harówa.Podziwiam każdego frika co się na to porywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powiem Ci owszem potwierdzam niekończace się remonty... wydatki ... chyba nowe ferrari bym już zakupiła ;-)

      Usuń
  5. Życzę dużo siły i energii, bo wiem, ile to pracy z takim szukaniem i remontami. :))
    I dobrze, że jeździsz tam, gdzie lubisz, bo to utrzymuje człowieka w dobrym stanie.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ze wiesz ))) specjalistko od remontów ...możemy sobie przybić piątkę )))
      a Ty dbaj o siebie

      Usuń
  6. ooooo czyli zapitalamy :)) matko okna wielkie będom ???? to dopiero będzie czadersko ...ja buduję ogró d ,ryję jak nornica zapamiętale ..wyrywam darń pod coraz to nowe rabaty i jestem szczęśliwa z bolącymi plecami :)))))))i rosnąć zaczyna mi .....i kalina mi zakwitła pokażę w następnym poście ..bądź czujna :)))) buziole !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że tak powiem jak co roku ftu cholera
      ciesze się, że jestes szczęśliwa z ogrodem, ja w tym roku nietne nulll jedynie koktailowe sadze do donic... mnie jeszcze czeka w ogrodzie rewolucja, ha

      Usuń
  7. Ekhhh okna. Okna muszą być duże. Ogromne. Łażę z kijami obok domu na sprzedaż. Chyba się odważę zadzwonić i zapytać o cenę. Bo okna w tym domu mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadzwoń koniecznie ))
      wiesz kochana w starym szachulcu nie poszalejesz z oknami i jest nisko.
      co innego nowe szachulce te to mają mozkiwości.

      Usuń
  8. Miej piękne okna i czas dla siebie, równowaga nas ratuje przed szaleństwem, więc nie daj się :)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....