czwartek, 21 czerwca 2018

Komentarze z poprzedniego postu...bo znikły. Wszystko wraca do postaremu.

Wracam do starego obrządku ale wtedy szast prast i znikają komentarze w poprzednim poście.
dlatego je przekopiuję, bo lubię Wasze komentarze i  postaram się nieco zagaić w tonie odpowiedzi:

Agnieszka Drz 
Trafione w sedno w ostatnim akapicie.

Kalina

Tak, tak. Właśnie to chciałam napisać! Trafione w sedno w ostatnim akapicie!

Teatru - Ciesze się, że jest nas więcej niepopaprańców ))


Sonic
strzał w dziesiątkę z tym porównaniem 

no i coś zmieniło na Twoim blogeru, jakieś nowe mozliwosci komentowania, publiczne, mozesz dodać więcej osób, udostępnić w G+, najlepsze komentarze .. kurczę, co to jest ??? lecę sprawdzić u mnie

 
Kochana, weź ty zmień te komentarze, !!! nie można dać odpowiedzi do tego co np. Ty do mnie odpowiedziałaś- teraz krótka piłka ja- ty raz raz i koniec gadki :))))

Teatru - zmieniłam na po staremu )) i uniżenie przepraszam za utrudnienia.

Diabeł w buraczkach
spodziewali sie ze foki beda szczuple i zwinne jak kuny?

Teatru- nie wiem nie mam pojęcia za to ja sie spodziewałam, że będą mniej upierdliwi.

Kolorowy blog
 
Nie cierpie zbiorowych wyjazdow, nawet jezeli sa to tylko cztey osoby (z nami)!
A sportu zadnego od dawna nie ogladam, bo wiem, ze to brudny biznes!!!

Teatru - ja lubię z przyjaciółmi )))

Pantera
Qrna, co tu sie dzieje? Cos zmajstrowala w komenowaniu?
A w ogole to juz dawno chcialam zapytac, jak to robisz, ze w starszych postach komentarze sa moderowane, a w aktualnym pokazuja sie na biezaco. Bo chyba nie ustawiasz za kazdym razem indywidualnie, nie masz przeciez tyle czasu. Przelecialam wszystkie ustawienia i nie znalazlam takiej opcji, a to jest bardzo przydatne, bo jesli ktos komentuje post sprzed dluzszego czasu, to czasem taki komentarz przegapiam. Inaczej bylo, kiedy mialam wlaczona funkcje moderowania, ale na razie ja wylaczylam.

Teatru - Pantero mam włączoną opcję moderowania komentarzy - czasami !! i wtedy wyskakuje, że dla postów starszych niż ...i ja wpisałam 1 dzień . 
Oraz błagam nie zamieszczaj więcej ukrzyżowanych kotów...od tego czasu boję się wejść na Twojego bloga...a tego kota mam cały czas przed oczami.

Akularnica
Piłka nożna to nie moje klimaty, a nawet bardziej. Oraz uważam, że to już nie jest sport, który cieszy i który się uprawia bo się lubi, bo ma się talent. Te kwoty porażają!
Nie jestem fanem zorganizowanych wycieczek, tudzież wczasów zorganizowanych i innych takich tam ;-)

Teatru - ja też fanem nie jestem ale czasami jestem zmuszana...

Margo
:) sport to biznes, teraz okazuje się, że sport to jest tylko u amatorów...tzn amatorzy rzeczywiście uprawiają sport :)

Teatru - tylko i wyłącznie amatorzy kochają sport i uprawiają sport i dla nich jest to jeszcze zdrowe, bo dla tych z telewizora wyczynowców, to moment na wyciśnięcie kasy, bo potem trzeba się leczyć do końca życia ... na głowę.

Czarny Pieprz
Mam nadzieję, że tę prostatę już z oczu ściągnęłaś, bo musi być strasznie niewygodnie, szczególnie latem. Reszta to chyba normalka, łącznie z tym, że sport to pieniądze. Piłkarski poker, panie pani. Co to się porobiło tutaj, że zamiast mojego wieprzowego image, widzę własny prywatny fizys?

teatru - przepraszam najuprzejmiej, już zmieniam ))))

Iw
Takie wyjazdy grupowe to oddzielna bajka. Robiłam kurs pilota wycieczek zagranicznych i prowadziłam kilka wycieczek, więc podczas jednej takiej, która trwa dwa tygodnie przeżyłam wszystko, co Ty, zwielokrotnione i podlane alkoholem. Też jestem z tych z szybkim turbonapędem i nie lubię się snuć, wolę chodzić normalnym w miarę szybkim krokiem. 
A piłka od dawna nie jest tylko sportem, może dlatego nie przepadam za nią.

Teatru - nie wiem jak to zniosłaś, ja mam dość po jednym oraz jeśli jeszcze będą takie wypady, to tylko !!! i wyłącznie jednodniowe.

UFFF przeniosłam i nigdy więcej newer ewer takich opcji.

18 komentarzy:

  1. Znikają, o, to coś nowego. Ciekawe, dlaczego znikają. Trzeba to sprawdzić. Jeszcze tylko jutro. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D sprawdź i daj cynk osotuchodzi...oraz ja już dziś wolna jestem ))))

      Usuń
  2. ufff dobrze mi na starych śmieciach ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za cenna porade, juz sobie ustawilam. Nigdy nie wpadlabym na to, ze pod "czasami" kryja sie jakies inne opcje, dlatego tez nigdy w to nie klikalam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się w ogóle nie udało skomentować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko Cię na chwilę zostawić samą 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Teatralna, nie próbuj więcej takich udogodnień, plizzz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam zaraz nie próbuj ... ależe newer ewer??

      Usuń
  7. Nie rozumiem, dlaczego zniknęły te komentarze (może napisz, na co uważać!), ale dobrze, że udało Ci się je przekopiować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha, już wiem, te na Googlach! Oj dobrze, że jesteś tu znowu cała :)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....