wtorek, 14 sierpnia 2018

O przelewalaniu.

Pada i pada i rześko...się przelewa beczka z deszczówką, się przelewa z butelki do kieliszka...

a ja przewalam i przewalam oraz przewalam siebie nałóżku i przewalam w głowie i przewalam zawartość czarnego Lenova na dysk zewnętrzny i przewalam papiery i przewalam Netflxu i HBOGO i już przewaliłam kilka seriali(dobiegliśmy do końca Orange, Ani nie Anny...) czekam na kolejne odcinki Ostrych i Castle Rock... przewalam internety w poszukiwaniu zasłon granatowych lub indygo z lnu naturalnego, gniecionego, ale tak tkanych, żeby maksymalnie wyciemniały pomieszczenie,
 bo na razie nie mam innego pomysłu na okna w kominkowym (Czy ktoś przypadkiem ma namiary na takie ustrojstwa??) Rzymskie rolety odpadają niestety. Na teraz odpadają też wewnętrzne okiennice, bo to grubsza robota i potrzeba czau. A może dojdziemy do wniosku, że jednak zewnętrzne?
Czy ktoś przypadkiem mógłby pomóc, bo dostaję już odgniotów oraz konwulsji patrząc na ceny!!
dodam, że nie mam gdzie i jak farbować aktualnie, bo i o tym pomyślałam, że kupię naturalny len, uszyję i pofarbuje[i takie były plany o buchachacha] ... i tak uczynię zaraz po tym, gdy się zadomowimy, ogarniemy i ogólnie doprowadzimy do używalności, co jednak nie nastąpi zbyt szybko
 a zaciemnienie potrzebne od razu. Plan mi się zawalił.
I to nie jest sytuacja z gatunku tych z boskim poczuciem humoru, złośliwym (!!!)dodajmy
[powiedz bogu o swych planach, jeśli chcesz go rozśmieszyć] to raczej na pewno ludzka ingerencja
 i jakiś taki sznyt tutejszych budowlańców, że oto trzeba ciągnąć kilka fuch jednocześnie...
a majster naprawdę dobry, że go na innego zamienić nie sposób. soołłł więc pooowoooliii się posuwamy.

Nie chce mi się nawet cieszyć tym, co już jest zrobione i jak wygląda. Nie wrzucam zdjęć.
Ale tak bywa, gdy się za długo czeka na prezent w dodatku w skrajnie niesprzyjających warunkach
 i  stanie napięcia. balon sflaczał...

Urwałam też dzyndzel w wyciągu, że szybki zamontować nie można.
chyba musimy kupić nowy wyciąg TERAZ. zresztą ten jest dodupy i się za nowym, mocnym rozglądam od dłuższego czasu.

Po przeczytaniu posta u buraczanego diabła doszłam do wniosku, że mnie też gwałtowny spadek temperatury udupił był, szok przeżywam aktualnie. i się przelewalam.




9 komentarzy:

  1. Zasłony, żeby były szczelne szyje z dwóch warstw, przynajmniej u nas, len na wierzchu, pod spodem gęsta bawełna. Len odzieżowy nadaje się na zasłony, kółka też są do kupienia, wszystko jest możliwe do zrobienia.

    https://biotextilsklep.pl/glowna/17-len-odziezowy-indygo-k323.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję DZIĘKUJĘ i jeszcze raz za te namiary znalazłam tak tyle inspiracji do SZYCIA!!! aż mi się zachciało samej szyć )))) i oczywiście, że kupię materiał i sama uszyję ))nawet podwójnie złożony czy jakoś tak. Len jest przepiękny a juz krepa ta surowizna fakturowa mnie zachwyciła i ten cieniutki zamówię na firany i na obrusy i na szale...dosłam obłędu jeszcze raz dziękuję Margo )))))))

      Usuń
  2. Ja farbuje swoje szmaty w pralce i bardzo dobrze to wychodzi. W Rossmanie kupisz swietne farby, tylko na zaslony bedzie trzeba wiecej i farbowanie chyba bedziesz musiala odbywac pojedynczo. Nie zapomnij przedtem zdekatyzowac materialu.
    No i nie zazdroszcze pogody, bo w taki gorac nic sie nie chce, a pracowac najmniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Właśnie chciałam o pralce. Bardzo wygodne i szybkie i bez brudzenia całej kuchni.

      Usuń
    2. Dziewczęta ja nigdy nie farbowałam w pralce ((( i NIE UMIEM bardzo poproszę o o instrukcje, poważnie proszę )

      Usuń
  3. A ja znowu jestem chora 😖 Całe gówno wróciło ze zdwojoną energią, leżę więc sobie zwiędnięta i mam nadzieję, że drugiego antybiotyku nie będzie jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreamu, bo Ty chorujesz na ...ludzką głupotę !! i musisz się zacząć do niej ustawiać odpowiednio w życiu ))współuczuje bardzo kochana a więc leż i się kuruj oraz ciesz się, że upały zelżały...ale szkoda lata i wakacji.

      Usuń
  4. Tyle zamieszania wokół sprawia, że człowiek traci równowagę. Współczuję opóźnień i łapania przez majstra kilku fuch na raz. Wiem jak wkurza ciągłe życie na tymczasie. Nie polecę takich zasłon, koleżanka szukała, to wyszły bardzo drogie, więc nie zapytam nawet. Nie szykuj się, że sama coś zrobisz, raczej nastaw się, że znajdziesz gdzieś coś przez przypadek na promocji. Na szczęście dobrze sypiam nawet bez zaciemnienia.
    Jeszcze nie masz wyciągu? To tak przy okazji - mojego jednak do końca nie polecam. Odchylić nie można (a raczej trudno, bo można coś kombinować), a bez tego nie wyciąga tak dobrze, jak powinien. Jak miał ten, którego używałam do tej pory.
    Powinien być jeśli już z tych szklanych z taką odchylaną płytą, żeby lepiej zbierać opary znad kuchni!
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw sister w remontowych przejściach ))nie zakupiłam wyciągu, bo nie wiedziałam, czy nam kasy styknie i chyba jednak nie do końca styknie i nawet z pewnością zabraknie i wiem jż na co...ale wyciąg musimy zakupić teraz bo zamontowanie nowego jest robotą dla majstra a nie dla naczelnika. Tak więc szukam nadal. Mnie potrzebny w miarę płaski, bo chałupa niska ale jednocześnie żeby mocno wciągał...nie wie czy taki znajdziemy ?? mówisz, że szklany z tej firmy i serii twojej jest? z odchylana płytą mówisz, no dobra bardzo dziekuje za podpowiedzi i współodczuwanie )) cmokam

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....