poniedziałek, 17 września 2018

poniedziałkowy.

Człowiek strzela panbuk kule nosi. mówi przysłowie.

I wylądowaliśmy w szpitalu, na dyżurze nocnym a potem na SOR-e  i nie zrealizowaliśmy planu na
ten łikend, co obsuwa nam terminy i dopinanie. nie szkodzi już się nastawiłam na październik a nawet listopad...trudno, świetnie. gorzej, że materiały do roboty leżą i kwiczą.
W tym tygodniu pomiary do szyb kuchennych oraz jeszcze drzwi kuchenne szklane do wstawienia, których jeszcze nie ma? a być powinny. Także ten.
Poza tym powiedzmy 3/4 góry jest jakoś ułożone a pozostałe czeka na wolny czas a przedmioty, gary, książki i czasopisma krążą i krążą, bo to wybór prawie ostateczny, czy tu lepiej czy tam lepiej czy może książki tylko u góry a gary tylko na dole ...
oraz jak zagospodarować dolną szafę dla gości. latam więc z góry na dół z kapami, kołdrami, kocami
i dopasowuję. Korytarz nadal pełen kurzu a szafa taka niepomalowana.
Dobrze, że ciepło, bo prania idą równo w szeregu. Półka na słoiki z przetworami przygotowana i szafka metalowa w razie godziny W też przyjmie jakieś maliny. na razie śmierdzą w niej ogórki.

Spina o obrazy z Matkajadwigą zwieńczyła wczorajszy wieczór.
Nieopatrznie rozpoczęłam temat dekorowania ścian ikonami i innymi grafikami. znoszę je z góry i przymierzam sobie na luzie, do czasu.
Wieszać chcę wysoko, bo w chałupie nisko, żeby optycznie grało i buczało ale Matkajadwiga ma swoją koncepcję i to ja jestem niedouczona. no klasyka gatunku. bez komentarza.
Jeszcze tydzień. jeszcze tydzień powtarzam sobie w duchu. bardzo nam pomaga i ogarnia i sprząta i pilnuje wykonawców, gdy my w robocie ale nie potrafi się powstrzymać od ciągłego wtrącania się absolutnie we wszystko i chęci decydowania.
Ten typ tak ma. Że nie wyciąga wniosków i w kółko robi ten sam bajzel w relacjach międzyludzkich.

Nie chce mi się już śmiać z niczego.
Jestem zadowolona i cieszę się z efektów i wyglądu chałupy ale jestem też bardzo zmęczona
i teraz poproszę o wakacje.
W dupsku mam polityków i politykę. w dupsku mam stan rozgrywek politycznych w mieście tutejszym oraz inne rozgrywki interpersonalne. Nadal biegam od punktu A do punktu B a w punkcie C padam napysk.
W tym tygodniu w Teatrze mam audyt RODO i od trzech tygodni cała para idzie w rodo.
papiery przewalam, przekładam, lustruję i do zniszczarki, do kartonu, do spalenia ...
wszyscy dostali pierdolca.
rzyg. i kłopoty przewiduję.






11 komentarzy:

  1. Zdrowia dla... chrego/chorej, bo musialo byc bardzo nie halo, skoro dobrowolnie wybraliscie sie na sor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze więcej zdrowia, jako pisze Anna Maria.

      Usuń
    2. Dziekuje w imieniu Naczelnika. Podejrzewano złamanie, peknięcie żebra, coś z płucami bo ból był naprawde silny, okazało się, że zapalenie nerwu międzyżebrowego.

      Usuń
  2. Na początku powiało grozą,ale potem już napięcie zeszło:) No, jak Ty nie wiesz, jak wieszać obrazy...kto by się nie uśmiechnął:)A że z planów na górze się śmieją, zauważyłam i już zawsze rezerwuję z opcja bezpłatnego odwołania! No zdrowia, zdrowia, bo SOR-y -sorry, samo zuo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak siedzieliśmy tylko trzy godziny ...ale zawsze dzięki za życzenia zdrówka dla Naczelnika tym razem. mnie cała ta sytuacja wkurzyła okropnie.
      moja mam jest ...delikatni mówiąc tradycjonalistką. oraz żyje zgodnie z zasadami śniadania w tvnie.

      Usuń
  3. Ło mosz... niejeden już planował se pierdnąć a zesrał się ... życie . Obrazy wieszaj se jak Ci się podoba a mamci przytakuj. Coś poważnego (pytanie z serii INTELIGENTNE) bo w ramach walki z nudą na SOR się nie jeździ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okazało się, że nic powaznego ale bolącego, Naczelnik ma silne bóle w okolicach żeber podejrzewaliśmy złamanie a tu zapalenie nerwu międzyżebrowego...

      Usuń
  4. Audyt RODO? Jestem chyba gdzieś w odległej galaktyce, bo w tym kraju wszystko wszyscy mają w kierpcach, i szanują się, serio. Zdrowia, i niech będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo natomiast w kraju tutejszym wszyscy dostali pierdolca, serio... firma zrobiła audyt, bo nie robi szkoleń i potem będą zalecenia. ech szkoda gadać

      Usuń
    2. Szaleństwo panuje na ziemi i na niebie. A tak poważniej to trzymaj się pieknoto, ważne, że w tym wszytkim nie tracisz siebie 🌷

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....