środa, 19 września 2018

RODO _ SRODO.


 Także wszyscy dostali na łeb oraz pierdolca dostali w związku z potrzebą dyskrecji,
u społeczeństwa, które wrzuca na fejsa relację z każdej minuty swojego Przeciekawego i pasjonującego życia, niech wszyscy wiedzą
i widzą i zazdroszczą.
Ochrona wizerunku uzupełnia tę potrzebę wizualnej dyskrecji, również realizowaną z pasją na portalach społecznościowych... wotsapach, wotewersach etceterach.
A ja muszę demolować swoje zwyczaje, obyczaje i zastanawiać się gdzie bezpiecznie upchnąć
a nade wszystko czy mogę wystawiać na stronie, na fejsie, na ścianie, czy nie mogę??
czy mogę wieszać zdjęcia z imprez i ze spektakli?? absurd i kretynizm sięgający himalajów.
Archiwum musi iść w odstawkę.  Nie wszystkie zgody zdobędę przecież... zrujnowano mi też plany
wystroju teatralnego fułaje.
Jest i pozytyw w postaci uporządkowania stosów papierów zalegających w teatrze dosłownie wszędzie. Tyko szkoda, że teraz, kiedy ogarniam też w chałupie, bo mam zakwasy(wiedza jest jednak bardzo ciężka) i boli mnie absolutnie wszystko od targania oraz mam zapylenie płuc.

Zalęgła się w mojej głowie taka konstatacja, nieprzyjemna jednak. że raczej w stronę histerii i strachu
to idzie, bo generalnie społeczeństwo w kraju tutejszym wie, jakie jest i jakie ma skłonności i do czego...donosy ... nazłośc robienie...trollowanie...hejtowanie ...
takie RODO daje możliwości, oj daje. Frustratom. ale gdy zafunkcjonuje, to też frustratów
 i złośliwców oraz wariatów mocno ograniczy. pod warunkiem zafunkcjonowania.

 Uzupełnienie.
Naczelnik poszalał w piątek że ho ho...że się w sobotę rano zastanawiałam czy złamanie żebra,
czy pęknięcie, czy płuco przebite...czy inna przypadłość wywołująca dodatkowy paraliżujący stres,
U MNIE. Ból w sobotę narastał  do kompletnej niemożności ruchowej. Decyzja zapadła, że do lekarza na pomoc doraźną a ta pomoc doraźna zdecydowała i dała skierowanie na SOR.
Okazało się jednak nic bardzo poważnego tylko bolesnego. ale czas i nerwy zeżarło.
Tyle w temacie dodatkowych atrakcji.


11 komentarzy:

  1. Cale to rodo jest po to jedynie, zeby mozna wszystko cenzurowac i wyszarpywac od ludzi kase, nic wiecej. Mnie tez denerwuje i troche sie boje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kraju tutejszym wszelkie audyty podskoczyły TRZYKROTNIE !!! kasa kasa kasa..

      Usuń
  2. Witaj!!! Jak sie ciesze ze piszesz jeszcze!!! buziole z hamerykanskiej ziemi i obiecuje, ze bede zagladac czesciej bom sie stesknila ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z hamerykańskiej? ano tak, Ameli jak się cieszę, ze się odezwałaś) całkiem niedawno przy okazji remontu, myślałam o Tobie intensywnie zawieszona przy Twoim kogucie...

      Usuń
  3. RODO, że se w kalendarzu nie mogę zapisać danych do faktur, a te już wypisane trzymam w sejfie. Na kompie foldery pod kluczem, a wyniki egzaminów z Londynu muszą przychodzić zamknięte a kod smsem, chociaż oni rodo mają w dupie. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam, że dane do faktur też przytrzymuje diabelskim pazurem rodo. Jak się je teraz bierze?

      Usuń
    2. SŁUCHAM?? co wy do mnie mówicie?? chyba prywatne dane do faktur nie firmowe...
      z jednej strony ludzie mogą zdrobić dużo złego, zniszczyć człowieka...z drugiej jakis koszmar oraz my to potrafimy sobie życie spierdolić

      Usuń
    3. Każdemu, kto udostępnia Ci dane osobowe powinnaś udzielić informacji (jako firma ofkors) kto jest administratorem danych i do jakich celów i przez jaki czas będą one przechowywane.
      U nas wygląda to tak:
      "Zgodnie z art.13 ust. 1i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych- dalej jako RODO), informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest... z siedzibą... Pani/Pana dane osobowe bedą przetwarzane w celach rozliczeniowo-skarbowych, na podstwaie art.6 ust. 1 pkt C RODO. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, ich nieprzekazanie spowoduje brak możliwości realizacji naszych obowiązków wynikających z konieczności rozliczeń finansowo- skarbowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie przez czas Pani/Pana współpracy z naszą firmą". Pomogłam? :)

      Usuń
    4. owszem?choć nieco mnie przywaliłaś...WIEDZĄ

      Usuń
    5. O nie, to nie wiedza, to wydatna pomoc naszych księgowych 😉

      Usuń
  4. Rodo Cię rozwaliło... ech, trzymaj się miła.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....