sobota, 22 września 2018

spad. rozpad. rozsypka. odwołanie.

No i się doczekałam. 
Wraz z gwałtownym spadkiem temperatury w okolicach 19ej na łeb na szyję,
wicher zamienił się z afrykańskiego w syberyjski, lunęło z fonobłyskiem a mnie boli gadło i łeb rozsadza, ze oczami ruszać nie mogę i czuję jak się rozkładam proporcjonalnie do spadku temperatury i definitywnego spieprzenia pogody. podobno na zawsze.
Prognozują  koniec lata.
A jutro planujemy festyn(sobota).
Chyba będziemy odwoływać ale zwlec się trzeba i nawet pojechać trzeba, żeby się w tłumaczyć seniorom, wariatom i okolicznym awanturnikom dlaczego, gdy leje wieje i grzmi dzieci nie pląsają radośnie po mokrej trawie oraz nie śpiewają i nie malują a rycerstwo nie prezentuje średniowiecznych tańców. Artyści zaś nie występują na scenie pod gołym niebem ku uciesze gawiedzi.
Wieczór pod kocykiem z gorącą herbatą i z "Pożegnaniem Afryki" i już nie wiem czy gil z powodu płaczu zawsze w tych samych momentach, za każdym razem. czy kataru ??
Przyszedł czas na odchorowywanie września, jak co roku.
Tylko trochę wcześniej.
W niedzielę muszę się postawić na nogi choćby nie wiem co, bo Klątwa nadciąga i awantura się kroi gigantyczna.
no coś się wreszcie dziać będzie. jestem ciekawa i spektaklu i awantury. podekscytowana wręcz.
Festiwal jest na dobrym poziomie. okazało się. ostatni prezent Biedronia??





21 komentarzy:

  1. I dodam jeszcze, że budzenie się w nocy z powodu "stopa mi zmarzła, bo niechcący wystawiła się spod kołdry", uważam za przykre ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dla mnie przykre choć w sypialni 24 stopnie ;-) ale dziś tylko 20 buuuu

      Usuń
    2. Przeprosiłam zimową piżamę z reniferami w mikołajowych czapkach. Wybaczyła. Sypiamy razem.

      Usuń
    3. achacha ja jeszcze zostawiam w razie ostateczności.

      Usuń
  2. u mnie wczoraj był 29 stopni, dziś 13;((
    w środku nocy szukałam frymigu, bo migrena mi łeb rozsadzała!
    Nie lubię zimna, wichury, ponurych dni, jesieni itd...chcę do ciepłych krajów!!!!
    Niech Wam się udaje, zasługujesz;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i t samo widzę wszędzie...też nie lubię tego czasu...i jeszcze wrzesień mam zawsze bardzo ciężki, bo dopiero wchodzę w ten kierat..po fajnych 2 miesiącach. a w tym roku ciężko bardzo ...

      Usuń
  3. Klątwę, jak wiesz, widziałam w Powszechnym.
    Ale ciekawa jestem awantury :)
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno sceny o które się aferuje i kruszy kpie już zniknęły ze spektaklu...??
      wiesz cos na ten temat Aniu?

      Usuń
    2. Nie, nie słyszałam o tym...

      Usuń
    3. Ale awantura i tak może być.

      Usuń
    4. nie zniknęły ))))) a awantura owszem ale taka mało groźna, tylko teatr nam zniszczyli na czas pewien...

      Usuń
  4. Łeb, zapowiadając nadciągajacą farancę, napierdalał mnie wczoraj od rana. Jesień kuźwa! Nic więcej. I nawet wrzosy na balkonie nie cieszą 🙁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiane pogody tez czuuę w ciśnieniu bom meteopatka, nadciśnieniowiec więc miałam zwiechę i organizm mi reagował podwójnie w związku z chorobą ...i pomyśleć, że teraz miesiące całe taka karuzela i rozpierducha osobowa nas czeka

      Usuń
  5. A ja czekam na Kler, bo Klątwy to raczej w internetach nie obejrzę :( trzymaj się, zdrowiej raz raz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo i ja czekam))) a podobno w mieście tutejszym też kona będzie policja obstawiać w związku z klerem achachacha i pomyśleć, że w lewackim mieście takie awanturki kler i wyznawcy wyczyniają ho ho

      Usuń
  6. Koty zaczynają spać z nami pod kołdrą - znaczy się chujnia z patatajnią - żyję w złej strefie klimatycznej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kota Starego Idiotę, który spał ze mną całe swoje życie, że trudno było go wywalić z łóżka w ogóle. obecne nasze koty nie śpią z nami. śpią w naszym łóżku, gdy nas nie ma ;-) jeszcze spędzają noce poza chałupą Luśka każdą!!! i Maniek też (przez całe 3 miesiące z powodu remontu) aktualnie jeszcze są poza domem...jeszcze dal nich ciepło.


      Usuń
  7. Troszku sie ochlodzilo i od razu takie ajwaj?
    Polarki wyciagnac, kocyki przygotowac, herbatke z rumem zaserwowac i przyjac te jesien z pokora :)))))
    Ja tam na razie jestem za jesienia, wieczne lato wykonczylo mnie niemozebnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu i ja lubię zwłaszcza cielą słoneczną...taka jaka była do wczoraj ))))))
      lubię kolorową jesień ale nie lubie gdy leje wieje i masy się mieszaja i psują plany...

      Usuń
  8. No Klątwy nie obejrzałaś :( Czytałam dzisiaj o tym smrodzie. Tylko prawdziwym smrodem jest fanatyzm ludzi, którzy uważają księzy za świętych, Mam nadzieję, że dzisiaj uda się ten spektakl Wam obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało sie )) i nawet ze spiewami o jezusie przy wejściu )))tylko nie w teatrze jak wiesz...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....