wtorek, 16 października 2018

Senny. koszmar.

Jest dokładnie jak w filmach grozy albo dramatach psychologicznych,
że sen parszywy się śni i nagle przytrafia się ta scena najgorsza, która powoduje brutalne wyrwanie ze snu, ciary na dupie i brak oddechu a nawet wrzask. U mnie było jak w kadrze idealnym czyli szybkie ruchy gałek ocznych(jak mniemam), jakieś pojękiwania i nagle otwieram oczy z przerażeniem i biegnę na dół sprawdzić, czy drzwi do domu sa zamknięte na klucz.
Pamiętam klimat tego snu czyli faszystowskie wiece z pochodniami... i tą/tę postać wielką
w kapturze, stojącą w otwartych drzwiach domu, nocą. Postać nieludzką.
Zbyt wysoką, o zbyt długich rękach, jakąś nieforemną, co ciekawe nie miała twarzy.
W kapturze czarna dziura.
Matkobosko, kurwa umarłam ze strachu.
Każde zamknięcie oczu powodowało bardzo chujowy ciąg dalszy... więc nie śpię od piątej.
Czy ja się nasłuchałam reklam wyborczych narodowców? czy jakiś film z netflixu utkwił mi w pamięci? nie wiem. może to mix oraz stres przyczajony. albo wyrzuty sumienia, że nie sprawdziłam klasówek...
A one Wywaliły mnie z wyra i teraz za karę je sprawdzam, od 6ej.

**
Od rana przypominają o pontyfikacie JPII. Normalnie bym się wzruszała ale nie po ostatnich spektaklach i filmach. Nie po przypomnieniu sobie o tym


.

ps
poza tym zatrzymały się wszystkie zegary w moim domu...
Przypadek?!

19 komentarzy:

  1. Nie oglądam telewizji z zasady, ale ostatnio przysiadłam w "dużym" pokoju, trwał jakiś film grozy, postanowiłam dooglądać. Na końcu WSZYSCY zginęli. Ja się pytam, czy to nie złamanie decorum? A może nowy trend? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu achacha ))))))))) decorum powiadasz, to to ci polecam
      GRĘ O TRON ))))))))))))))))))))koniecznie.
      powaznie i serio

      Usuń
    2. No wiem, nie oglądałam (fragmenty paru odcinków zaledwie), ale coś słyszałam i czytałam. W sumie to życiowe (a rebours), bo jednak wszystko wskazuje na to, że naprawdę wszyscy umrzemy ;)
      Mój umysł jednak broni się resztką (zdrowego?) rozsądku przed zaangażowaniem w seriale, rozbudowane światy fikcyjne zabierają za dużo czasu i emocji.

      Usuń
  2. Brrrrrrrrr! ale to sen, to tylko sen...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję...że się żaden alien po moim ogródku nie szwenda !

      Usuń
  3. Obraz dementora rodem a Harrego Pottera. Kuźwa, też bym już nie poszła spać. A horrorów, z powodu nadmiernej wyobraźni właśnie, nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreamu dół się nie zgadza, ten coś z mojego snu miał nogi ;-)
      horrory ogladam namiętnie i ...lubie się bać, lubię te schizy potem, że mi wyobraźnia pracuje...choc nie wszystko jak widac wychodzi na zdrowie...i na dobre. musiało się nazbierać.

      Usuń
  4. Sen jak sen, ale te zegary... ja bym sie bala. No bo jeden zegar, gora dwa, ale WSZYSTKIE ???
    Ja tez dzisiaj w nocy buszowalam po internetach, bo obudzil mnie bol i musialam poczekac az przeciwbolowe zacznie dzialac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie trzy ))))))
      baterie pewnie siadły jakoś tak w tym samym czasie...
      ja mam tak, że jak mnie coś wybije ze snu to nie mogę zasnąc niestety ...

      Usuń
  5. Dementor?

    Opisałaś mój stan po koszmarnym śnie! Czuję identycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dementora oblukałam ))) też nie znałam/pamiętałam gościa... Harego bardzo lubię)
      takie sny są dla mnie rzedkością ale widocznie się cos we łbie odblokowało albo odwrotnie ))

      Usuń
  6. Nie cierpie takich snow! I nie umiem ich zapomniec! Dlatego nie ogladam horrorow, wojennych ani psychologicznych filmow, moja dusza mowi im NIE!
    Ile masz w domu zegarow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo ...jestem fanka Ale troche przesadziłam z tymi zegarami, zatrzymały się wszystkie trzy na górze. Pewnie baterie )))))
      ja lubię horrory bardzo ale się boję potem ofkorsss

      Usuń
    2. A ja nie mam ani jednego zegara (tylko w telefonie i kompie). mam bardzo nadwrażliwy słuch (spectrum aspergerowe) i przeszkadza mi delikatny dźwięk przeskakującej wskazówki, czuję go, jakby mnie uderzał w sam mózg ;)

      Usuń
    3. Jak im teraz razem zmienisz bakterie, to potem razem zowu umra...
      Nie lubie sie bac!!!!

      Usuń
  7. To znak. Chwyć za pióro. Masz scenariusz gotowy.Może być interesującą sztuka.Ha, takiej jeszcze nie zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj ty spokój ...próbuję o tym zapomniec jak najszybciej...

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. znaczy nie śnisz?? czy nie śnisz tak strasznie ??

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....