niedziela, 16 grudnia 2018

Wardruna.

Zasłuchałam się w opowieści z fiordów mrożące krew w żyłach i znów potrzebuję wyjechać właśnie tam. Margo Ran a ja Wardrunę proponuję




Zwłaszcza, że budzę się a tu pada śnieg i zrobiło się tak trochę skandynawsko.
no chyba, że ktoś nie znosi Wikingów, to nie polecam. 

Niedziela. 
hmmm.
taaak.

 Boję się przyszłego tygodnia, że logistycznie nie dam rady.
Zwykle panikuję, gdy plan misternie utkany od 2 miesięcy się nagle rozjeżdża.
I tym razem też tak jest. koszmar.
Nie może wszystko wisieć na jednej osobie.

ps
czarnecki samogłoski !!! i sylaby !!!



18 komentarzy:

  1. "Nie może wszystko wisieć na jednej osobie"
    i to jest, teatralna, sedno sedna.
    I to powinnyśmy sobie wytatuować na czole. Może nawet w dwóch wersjach: normalnie i w lustrzanym odbiciu. Żebyśmy też same mogły od czasu do czasu przeczytać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze dodam tylko, że właśnie kliknęłam na kimono-patchwork z boku i nawet nie umiem znaleźć słów, żeby wyrazić, jak bardzo mnie zachwyciły te tkaniny!!! Od dzisiaj uczę się szyć patchworki. Takie patchworki.
      A ja szukam kapy! I ona tam jest! Na każdym zdjęciu!

      Usuń
    2. Kalina, szkoda, ze nie mieszkasz kolo mnie, uszylabys ze mna patchwork w try miga :)

      Usuń
    3. kocham te tkaniny i kimona i wszystko co jest na tej stronie. zamierzam zakupić moskitierę...ale ciągle mnie nie stać...

      Usuń
    4. Dzisiaj przeryłam kosze w największym lumpeksie w mieście, w poszukiwaniu odpowiednich tkanin, ale wszystko jest za nowe, bez duszy! :-)
      Na stronie weszłam najpierw w zakładkę sale, żeby zobaczyć poziom cen. Jest on niehumanitarny...

      Usuń
    5. Kalina nie mamczasu na lumpy tak nisko upadłam...nie mam nic na swoja obronę...

      Usuń
  2. Nie lubie niczego, co kojarzyloby sie z zimnem, Wikingow tez.
    A Ty na pewno dasz rade!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę dać ale mnie to dużo za dużo kosztuje...

      Usuń
  3. Marzylam tez kiedys o fiordach, ale musze na marzeniach skonczyc :( zostaja relacje innych osob, zdjecia, albo filmy. Jest dobrze, jezeli ktos opowie, pokaze, wystarczy, reszte dopowie moja wyobraznia :)
    A co do "wiszenia" - powinno sie zawsze miec kogos obok, rownie odpowiedzialnego, ale wiem, ze to marzenie scietej glowy....
    Trzym sie Teatralno, badz silna (i moze asertywna?) i nie daj sie wykonczyc w koncowce roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak mogę...z lekka popadając w stany paniki i depresyjne...
      mam kilka osób sensownych obok i mam na kogo liczyć tylko i one w grudniu zatyrane ...

      Usuń
  4. No nie może, nie może. Nie możesz być wszędzie. Życzę Ci spokoju, i nierozjechania :* kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszędzie, wszystko...zawsze... nienawidzę.
      zaplanowałam i co z tego, kiedy się posypało...losu, życia nie przewidzisz, ludzie też zawodni i w dupie mają...firmy maja w dupie, bo zapierdol grudniowy...nikt nikomu nie idzie na rękę...oby do świąt.

      Usuń
  5. AAaaaa chowają Pawłowicz przed wyborami do europejskiego, w szoku jestem, bo Macierewicz już schowany, więc tak to wygląda, chowanie ludzi, PR i takie tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ich stała strategia STARY NUMER każdy wie i widzi ZAWSZE tak robią, nawet jarka chowają przed wyborami ...KAŻDYMI!!!
      ale się srają z tymi wyborami w gaciach pełno !

      Usuń
    2. no wiesz 15 tys. euro miesięcznie. przeloty, biuro, wszystko free

      Usuń
  6. Uwielbiam fiordy. Choc na tych z najwyzszymi brzegami jeszcze nie bylam, ale na takich z calkiem wysokimi juz tak :)
    Polozyc sie na brzuchu z glowa wysunieta za krawedz, nad pionowa przepascia - aaaachhh! cudowne. W dole smigaja ptaki i burzy sie woda. A ty patrzysz, a po horyzont skaly, szkiery, morze, i chmury. Ja w ogóle uwielbiam byc wysoko, obojetnie czy w górach, czy w miescie.

    Tylko nie w zimie w te fiordy, nie nie nieeee!!!

    A Tobie oprócz fiordów zycze spokoju, tego wewnetrznego przede wszyskim. Nie ma innej osoby, na której daloby sie podwiesic choc czesc tego planu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma ...ale jest sporo do pomocy więc tragedii nie ma, tylko od tego myślenia mi już łeb eksploduje i od targania siat eksplodują plecy...ech
      no ale jeszcze tylko dziś, jutro i pojutrze...i tak słyszę, że kobiety mają czas na fryzjera, paznokcie, rzęsy...

      Usuń
  7. Nie może, nie wisi, już nie wisi i wisieć nie będzie.Amen

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....