piątek, 11 stycznia 2019

... i tylko koni żal.

Czas zdecydowanie jest pojęciem względnym. Tydzień tygodniowy nierówny a miesiąc miesiącowi.
Poprzedni tydzień trwał trzy dni a aktualny znów 6 dni.
A poprzedni miesiąc znowu, ciągnął się latami!!! i jeszcze się ciągnie w zakresie spraw do zakończenia. Przyszły już wszystkie zakupione rzeczy. Teraz jeszcze formalności i szycie kurtyny z grubego lnu i układanie przedmiotów, przewożenie starych gratów przeznaczonych do kasacji w miejsce stosowne...robienie porządków w obejściu z pragnieniem zdążenia do końca stycznia.
Do ferii zimowych.
Wczoraj wymyłam włosy cholerawie czym a na noc się okazało, że to odżywka do włosów i dziś znów mycie....a nie lubię.
Wczoraj też dopadła mnie konstatacja, że nie wierzę temu rzondzikowi, bo KŁAMIE na każdym kroku i w kluczowych zakresach, które i mnie dotyczą.
Kłamie i ja nie mam zaufania i do banków i do sądów i innych organów, nie czuje się bezpieczna
w kraju tutejszym w zakresie emerytalnym i w żadnym innym. Kłamie ministra od edukacji pożalsięboże, wciskając rodzicielom, że miejsc w szkołach nie zabraknie...i że będzie git.
Kłamią, że powietrze tutejsze jest git.
Kłamią, że kornik zeżre puszczę.
Kłamią, że dziki nas zarażą.
Kłamią, że stadnina w Janowie się nie opłaca.(aukcja 2016, którą nowy nieudolny pisiorowski zarządca spierdolił i straciliśmy wiarygodność i tylko koni żal...)
Kłamią
Kłamią.
 i agitują.

A przed snem wyobrażam sobie wyremontowaną oborę...to chyba jakiś obłęd.
A w tej oborze moją pracownię. Dużą wypełnioną światłem i belkowaniem pod sam sufit.
Planuję powoli wycofywać się z teatru a zająć na poważnie ceramiką i malowaniem.
Zaczynam w te wakacje podczas których nigdzie się nie ruszam. Poza koncertem Dead Can Dance i wyjazdem z Naczelnikiem w jakieś miłe miejsce...no prawie nigdzie.
[ Nie planuję wycieczki z koleżankami z pracy, ani kolonii.]

i gdyby nic się nie zmieniło w tym roku, to żal mi będzie chałupy
ale ...





12 komentarzy:

  1. Oj, ja sobie kiedys wlosy pomalowalam odzywka zamiast farba:)) i bardzo sie dziwilam, ze ta farba niby miala tylko stonowac siwizne, ale ze tak nic....
    Bywa, zwlaszcza jak sie nie patrzy co sie do reki bierze.
    Co do klamania rzadow to nawet nie bede sie rozpedzac, wszyscy klamia, swiat stoi na oszustwie i tylko najbardziej przykre i wkurwiajace jest, ze glupie tlumy wierza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko gdzie tu uciekać??
      z tym myciem głowy różnymi srodkami juz mam doświadczenie bogate )))))))

      Usuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę tych wizualizacji... jaaaaaaa... super. To znaczy już jesteś właścicielką obory? Teraz tylko remont?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem i to gigantyczny. Ale mam pomysły genialne i dlatego za rok za dwa za trzy ...jak uzbieram kaske...i pod waruniem ze uzbieram głównie z radosnej własnej tfurczości. a w miedzyczasie chcemy nieco poszaleć )) znaczy pozwiedzac pozdobywać także ...

      Usuń
  3. Lato... mam nadzieję u nas też będzie preludium😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. latem mam bogate plany domowe!! to jedyny czas gdy mogę zakonczyć remontowe niezakończenia, pomalować meble, uporządkować garaż... ale to tak przez jeden miesiąc a w drugim...

      Usuń
  4. Ajajaj DCD! Kiedy na ten koncert? Bo ja mam bilety na 22, ale w Wa-wie się moszczę na 4 dni, JUŻ OD CZWARTKU. To może jakaś wspólna kawka? Szybkie lody? W ramach roztargnienia wtarłam sobie ostatnio w ciało tricho - maskę do włosów. Było dziwnie. Reszty nie komentuję, bo staram się utrzymać świeżutko nabyty stan hygge.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieprzu z radością ta kawka )) tylko my dojedziemy bezpośrednio przed koncertem chyba, bo
      mam koniec roku 21 oczywiście ...ale to będziemy w kontakcie ))

      Usuń
  5. Dzisas!!!! Ile ty masz planow!! Ta obora to wielkie przedsiewziecie... ale przeciez dom tez takim byl... oby ci sie powiodlo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu z oborą to się nie spieszę ))))))
      ale juz wizualizuję ;-DDD

      Usuń
  6. Czy będziesz sprzedawać swoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) rany boskie bym chciała ))) ale czy ktoś kupi ????

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....