wtorek, 12 lutego 2019

i spałam.

[Niedziela]
 A ponieważ łinter is koming odświeżam sobie siódmą serię. Z wielką przyjemnością
Od wczesnego ranka. spać nie mogę.
Wczoraj mieliśmy gości i było fajnie. wczoraj się sprężaliśmy z ogarem więc dziś w zasadzie mogę odpoczywać, prać, przeglądać ciuchy do wyjazdu, farbować włosy, brać kąpiel i leczyć kaca. Wypiłyśmy dużo dobrego wina czerwonego wytrawnego z wielu krajów... jak tak teraz nasłuchuję,
to mi jeszcze we łbie szumi i w żyłach krąży... szkoda, że ten dzień następny zawsze taki okropny jest.
Szczęka nadal mnie boli jak cholera a tabletek wziąć nie mogę. efekt wyboru dokonanego wczoraj,
wino albo tabletki. wiadomo.
...
Tak teraz czytam se te niedzielne  odpoczywanki i widzę, że jak na nicnierobienie, to całkiem sporo miałam zaplanowane.
No i nic z tego co tu wypisywałam srana w niedzielę nie udało się, gdyż głównie odpoczywałam, odsypiałam. spałam, oglądałam jednym okiem i spałam. i spałam. organizm był mądrzejszy.

...
Nie wiem jak tam u was ale u nas nadal wiosna.  a dziś świeci słońce i może energia wystąpi nieoczekiwanie i w nadmiarze. Wstaję wcześniej, niż do szkoły 7,7.30, mając dzieciaki w teatrze
na różnych warsztatach od rana czyli od dziewiątej. wszystkie zajęcia planowane po południu właśnie odwołałam dając sobie czas do przygotowań wyjazdowych. dając sobie czas.
w domu. w papierach i w zaległościach. dając sobie.
ciągle za mało . ale od czegoś trzeba zacząć, małymi kroczkami...
na razie biorę, żeby nadgonić dogonić.





7 komentarzy:

  1. Widac potrzebowalas tego spania jak kania dzdzu. Nie ma sie co przeciwstawiac swojemu organizmowi, trzeba go sluchac i poddawac sie sygnalom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesoo, pier... wszystko o odpoczywaj, bo jak się nie zatrzymasz w porę, skończysz, jak ja. Wymęczona, poobijana, zgnębiona wrócisz do roboty bez życia i nadziei, że to się kiedyś kuźwa zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chyba napila sie czerwonego wina by ustabilizowac poziom :P a tak serio, dobrze miec wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez sie nauczylam sluchac mojego czlowieka, bo warto. Robota nie zajac wiec nie ucieknie, a jak czlowiek ciagnie do lozka to znaczy, ze jest taka potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram przedmowczynie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz od czego boli Cię szczęka? Pytam egoistycznie, bo może u mnie ten sam powód...

    Wczoraj przespałam pół dnia, i umówione spotkanie, i kolację, i wstałam jeszcze bardziej zmęczona... Spanie pomaga ostatnio tylko teoretycznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy dany czas odbija się potem na odebranym gdzie indziej, ale też się staram dać. Sobie czas. :)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....