piątek, 19 kwietnia 2019

popsuty obyczaj.

[środa]
Rześko.
Słonecznie. Wieje. Gdyby nie zimny wiatr byłoby bardzo cieplutko.
Nocą przymrozki. tulipany nadal piszczą. zastanawiam się czy ich nie wziąć do domu.
ale jeszcze nie urosły wystarczająco.
Matkajadwiga robi porządki w ogrodzie. Piesio zdrowieje. Czekamy. Staram się nie myśleć o tym
 i o tamtym. nie obchodzę świąt w tym roku(matka się zdziwi). żadnych specjalnych stołów świątecznych, jajeczek, baranków kurwa bazi. chabazi, pisanek. dość tej hipokryzji. równie dobrze mogę zacząć posługiwać się ONLY rytuałami słowiańskimi w moim domu, czy odprawiać Święto  Wiosny. [pogański i dość barbarzyński obyczaj]... nikt nie zauważy różnicy.

Albo prześpię ten czas. a jak będzie ciepło, to odetchnę w zieleni i przyrodzie. pomyślimy nad urządzeniem naszego tarasu, wykorzystaniem palet...żadnych myśli o szkole...wyjazd nad morze, łażenie po lesie.
A po świętach festiwal teatralny. oderwanie. odsap. odklejenie. odnowa. zapomnienie. radość.

***
A tymczasem wiadomości z ostatniej doby, które staram się przedstawiać bez emocji.
[Po co sobie jeszcze ciśnienie podnosić, już więcej emocji nie zdzierżę]:
otóż Notre Dame i tutejszy rząd pragnie pomóc odbudować, kolejny policzek w twarz polskim nauczycielom.
Małopolska kurator oświaty niejaka nowak, NIE ZNA PRAWA oświatowego i jawnie  
nawołuje do łamania prawa.... czyli do przestępstwa.  Ot, taki zwyczaj w kraju tutejszym ostatnio.
Moda na łamanie prawa. Taki popsuty obyczaj.
[zakładaliśmy, że jarek zadziała dokładnie w taki sposób, więc nie dziwimy się].
Ostatnio w europie, dobrym obyczajem jest łamanie dobrego obyczaju. w usa łamie się już wszelkie reguły zdroworozsądkowe. głupota króluje. a my naiwni próbujemy naprawiać świat, stawiać na mądrość, myślenie i wolność. na empatię i ludzką solidarność.

Moja emerytura znów jest zagrożona??!! znów. łatwe pieniądze po które każdy rzad może wyciągnąć łapę. ale pierwszy raz na takich bandyckich warunkach.
niedobrze mi. na te krótkowzroczność. niedobrze mi, bo pracuje po 12 godzin i kraj tutejszy znów mnie okrada, żeby dać tym, których należy zwerbować politycznie: nierobom, inkubatorom, prymitywom nieskalanym pracą, pozostałościom po komunie...

[czwartek]
ledwo przeżyłam ten czwartek.
trzy godziny strajku, który nigdy się nie skończy, albo skończy się źle...dziewięć godzin pracy... angielski- jedyna przyjemność...zgłoszenie na kolejny festiwal...

No jak tu W TAKICH warunkach świętować cokolwiek????? trzeba mieć powód.



10 komentarzy:

  1. I am glad to hear that English means pleasure😉 Odpoczywaj, resetuj głowę, oddychaj 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) robię to. Wesołych i spokojnych świąt kochana.

      Usuń
  2. Swieta olewam juz od dawna i tak mi dobrze, wyzbylam sie hipokryzji i jest mi lzej na duszy.
    Mam tyle na glowie, ze nawet nie stac mnie na porzadny komentarz, ale jednak przeleje tu pewna madrosc;) mianowicie:
    Kazdy narod ma taki rzad na jaki zasluguje.
    oraz
    Kazdy rzad traktuje ludzi tak jak mu na to pozwalaja.
    Obserwuje to juz od dawna po mojej stronie i wiem, ze sprawdza sie zarowno pierwsze jak i drugie. Ale co poczac jak wiekszosc narodow to pustaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie staramy sie nie pozwalać, rzondzikowi ale społeczeństwo jest obrzydliwe przy okazji, tak jak piszesz pustaki, zazdrosne, zawistne pustaki nie widzące dalej poza czubek własnego nosa. ech szkoda słów.

      Usuń
  3. W calej rozciaglosci popieram nieswietowanie! Ja tak czynie od szesciu lat i jest mi z tym dobrze :)
    Ogrod, szycie, leniwe przegladanie blogow....
    O rzadzie niemieckim tez nie mozna dobrego slowa powiesic, wszedzie tak samo :(
    Pozdrawiam z mojej kolorowe i :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziec, bo powiesic ich tez by sie chcialo :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostaje mi życzyć Wam spokojnego wolnego:)O strajku i pomysłach rządowych na razie nie mam sił pisać. I nie chcę, i nie warto się denerwować. Nie mam blisko morza, ale mam góry- może jakiś wypad w czeskie uskutecznimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pisz i ja już rzygam ale jestem tak wkurwiona...że nie mogę przestać.

      Usuń
  6. Wciąż wspieram. Spokojnych Świąt kochana.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....