poniedziałek, 27 maja 2019

kasa i kościół będa wyznaczać tryndy w kraju tutejszym.

Normalnie się rozglądam dyskretnie, gdzie by tu się osiedlić za chwilę.
Na jakiej wyspie?  może gdzieś w Grecji? może gdzieś na Bałkanach? bo Wyspy Kanaryjskie trochę za daleko, ale tam by mi najbardziej pasowało. A nawet jeszcze dalej. Zakładam jednak, że Matkjadwiga nie wyjedzie.
Wybory nie pozostawiły mi żadnych wątpliwości, co się stanie na jesieni w kraju tutejszym...
Wieczorem jeszcze miałam nadzieję, że zmobilizowanie elektoratu na jesieni może coś zmienić.
Że hegemonem kurdupel nie zostanie. A tu z rana taki cios... ponad 45 procent i dużo więcej mandatów dla pisu.
[ no rozwalają system tu, to i rozwalą tam. już się nie będzie do kogo odwołać, do czego odwołać].
Co gorsza cała europa nieco zwyrodnieje, bo chyba dawno już sobie do pyska nie skakała,
dawno nie było konfliktów na większą skalę.
Ciekawe to wszystko z socjologicznego punktu widzenia, wypowiedzi socjologów znacznie ciekawsze od wypowiedzi polityków. Dlaczego tak? dlaczego wspólnota jest mniej ważna od narodów?? dlaczego wolność wyboru, wyznania, ateizm, LGBT ma być gorszego sortu??
Co się musi wydarzyć, żeby polakkatol przepadł na wieki? skoro gwałty na dzieciach, to za mało?
[u rydzyka na legalu pracuje "ksiądz" skazany prawomocnym wyrokiem za pedofilię].

Głupi naród, po stokroć głupi...
podpisał się Norwid, Mickiewicz  i zapewne Słowacki.
I tak,
nie ma we mnie narodowej dumy.
nasza historia, to ostatnio historia głupoty... polecam pamięci czcigodnych państwa Aleksandra Bocheńskiego(Dzieje głupoty w Polsce. A. Bocheński).

... a co tam kraj tutejszy i europa nawet.

***
Ze spraw najważniejszych, które mnie dotykają osobiście czyli na froncie zwierząt, roślin i domu
pogoda okazała się rozgrywającym w miniony weekend.
Wczoraj ciśnienie mieliło mnie dzień cały bezkompromisowo i konsekwentnie dzień cały.
ledwo ręką i nogą mogłam ruszać.
ale wsadziliśmy pomidorki koktailowe do donic i teraz mam nadzieję, że nie zgniją, BO LEJE.
Owszem niech leje, Naczelnik rozlał całą beczkę deszczówki pod kwitnący różanecznik,
pod wybujałe krzaki aronii i wszelkie kwitnące kwiecie- piwonie, irysy... więc niech się beczka zapełnia.
Poza tym susza w glebie dotkliwa, że bez się osypuje zaraz po zakwitnięciu.
Nie przeszkadza mi deszcz i chłód nic a nic. Pracuję.




12 komentarzy:

  1. A co ja mam powiedziec, skoro w krajach nowym i starym wyborcy to debile?
    Zadne Balkany, tylko Karaiby albo Hawaje. Pieprzyc Europe, za kilka lat juz jej nie bedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo będzie ultra chrześcijańska albo będzie islamska.
      dla mnie jeden pies. masz rację.

      Usuń
  2. E.... Jesienią będzie dużo lepiej. Rząd przejdzie rekonstrukcje, a wydaje mi się, że ten to nie jest jeszcze dno dna. Następny , mam nadzieje, coś wymaluje i tyle. Najbardziej wkurzona jestem, ze te wszystkie klempy przeszły, a z drugiej strony, co się odwlecze, to nie uciecze. Mam przeczucie, że jak nie za rok, dwa, to i tak staną przed Trybunałem.
    A ja na razie zabijam kaca wyborczego zajmując ręce czym się da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety masz racje tylko w ich tąpnięciu i rozpierdolu jest szansa...znaczy tylko oni sami siebie mogą pokonać. A z Trybunałem to niech platformerzy uważają, bo oni zaraz staną!!! zaraz na jesieni...tej jesieni...

      Usuń
  3. Pocieszające jest to, że oni teraz pojadą wpiz... do Brukseli i nie będą nic psuli tu. Tam nic nie rozje..., bo będą w minimalności (bo to nawet nie mniejszość). Alway look on the bright side od life 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jest szansa, ze przyjdą gorsi wyznawcy...jak pisze Jaskółka to jeszcze nie jest dno dna...poza tym kurdupel zostaje...

      Usuń
    2. No ok, mój komentarz był na rozładowanie emocji. Zaraz po ogłoszeniu wyników napisałam na fb, że przegraliśmy, bo skupiliśmy się na walce 'przeciw'. Nie mamy swojego 'za'. Znajdźmy cel. Przyzwoitość na ten przykład czy tolerancja to też wartości. A tak, rządzą 'bódhonorojczyznaipińsetplus'.

      Usuń
    3. wiem wiem, czytałam u ciebie ten bardzo trafny tekst i masz rację dopóki koalicja, opozycja nie stworzy sensownego programu i nie znajdzie lidera ...dupa blada!

      Usuń
  4. przepadliśmy, niestety.... pięćsetplusy i inne rozdawnictwo, a mnie na pietruszkę nie stać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dopiero początek podwyżek ... i innych bandyckich skubań i złodziejstwa oraz dokładania do... rzygać się chce.

      Usuń
  5. W PE to jednak zbyt mała grupa, by coś znaczyła, poza tym cała reszta, jak to ta przeciwna strona, sama ze sobą nie potrafi się dogadać, dlatego PiS i im podobne partie wygrywają, bo w nich jest zamordyzm, okazuje się, że większość potrzebuje zamordyzmu, a odrobina wolności, którą dają, wystarcza :* Miej dobry czas kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak, głupi naród potrzebuje zamordyzmu i demokracja nie dla niego. Dlatego myślę o wypisaniu się z tego głupiego narodu. Nie dość, że głupi to jeszcze głupio-cwany i ja na niego moje ciężko zarobione pieniądze płacę.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....