środa, 22 maja 2019

łychami.

Powoli wstaje dzień i wypełza ciepło. Czas na zrywanie bzu do wazonu.
Wstałam o absurdalnej 6??noż kurwa mać, chyba ze zmęczenia dniem wczorajszym, kiedy to stres mnie żarł od rana, od sobotniego rana w zasadzie. poniedziałek też piekło i szatani. rozumiem, że zarządzający, szefowie, dyrektorzy, prezesi dostając kupę kasy powinni brać odpowiedzialność i niech będą nawet łysi, od stresu, co mnie to. niech mają zawały i wylewy hurtowo, też mnie to grzeje. ale wpierdalanie ludzi w gówno z powodu własnej głupoty, częściowego bezmózgowia, cwaniactwa...najniższych pobudek, uważam za szczyt nieodpowiedzialności i w sumie chamstwa
 i wieśniactwa. Tyle.
oraz nie zamierzam się przejmować już fcale a fcale. niczym w kraju tutejszym.
kraj ten na moje przejmowanie się nie zasługuje. niech go głupota, brak empatii, kościołowa ciemnota, zjawiska atmosferyczne z huraganami na czele, ZALEJĄ.
 Od wkurzenia, wynikającego z przejmowania się, wyjątkowej wrażliwości przez załamanie
 i depresję przeszłam gładko do posiadamwszystkowdupie. aktualnie więc posiadam wszystko w dupie i uczę się, staram się robić tak, żeby mnie było wygodnie. dobrze i w miarę bezstresowo.
o ile się da. ofkors. ofkors

 Poza tym znalazłam Durrellow na HBO i na razie, po jednym odcinku jestę zadowolona, zwłaszcza z wyspy Korfu. (Trochę mi się żal zrobiło Krety, którą sobie odpuściłam w tym roku). bo Grecję mogę łychami wchłaniać. Ale tylko trochę, troszeczkę tyci tyci...

Poza tym ja knuję wyrwać się sama w kurorty, oddetoksować, przejść diety wszelakie, masaże,
zabiegi. ćwiczenia, zgodnie z zasadą, że oto skupiam się na własnej dupie. AMEN.
Niech tak będzie.

ps
pisiorom pętla się zaciska a kurdupel na stołeczku naparza bezrefleksyjnie i wbrew wypowiedziom
myślącej frakcji kościołowej, że ujawniona pedofilia w kościele uderza w podwaliny chrześcijaństwa.
Ręka podniesiona na oligarchów kościelnych i biskupów, którzy kryli pedofilię, pederastie, molestowanie adeptów i zakonnic, rydzyków i wszelkiej maści dewiantów, jest ręką podniesioną na kościół polski. Owszem i ta ręka powinna na odlew pierdolnąć ich wszystkich w pysk.

9 komentarzy:

  1. Na koniec mogę Ci tylko napisać Ament. Oraz nateszcie, to w kontekście dbania o swoją dupę.
    ZEN Teatru, ZEN, bo inaczej tylko oddział zamknięty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykonczona jestem psychicznie i fizycznie sie to odkłada. moje nastawienie oraz wszelkie niemożności z tego wynikają i muszę się ratować zwyczajnie. muszę zmienić nastawienie i myślenie. o wszystkim dokoła mnie. brak radości zycia to przeciez straszna rzecz.

      Usuń
  2. Spokojnie
    Po tym filmie wypiłam melissę z trzech herbat
    Nie pomogło
    Padalce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. padalce to mało powiedziane Texo. niech ich szlag...

      Usuń
  3. Nooo, i to mi sie podoba! Jedz, relaksuj sie i mysl tylko o sobie. Bardzo zdrowe nastawienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... tylko czy możliwe? wymaga radykalnych zmian. A na zmiany też potrzeba siły.

      Usuń
  4. wyjdź i odpocznij, czytałam, że NIK po kontroli w Ministerstwie Edukacji, nie pozostawło dobrych wrażeń... ale co z tego, mlako wylane a Zalwska siup do PE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni wszyscy będą musieli uciekać, zaraz po przegranych wyborach, gdy tylko polecą ze stołków...czego im serdecznie życzę.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....