sobota, 13 lipca 2019

Złapać oddech i dystatns.

W nocy czytam o Osieckiej a tu nagle takie dziwne krzyki, piski, wrzaski we wsi właściwie tuż pod
naszym nosem. Naczelnik się wywiesił za okno połaciowe i zastygł w nasłuchiwaniu, czy to aby nie nasze koty popadły w kłopoty.
Rano się okazało, że Maniek spał w kominkowym a kot Lucynka przekimała całą noc zamknięta w garderobie. Zapewne w moich wełnianych swetrach cholera jasna.
Więc otóż dźwięki były tak dziwne, że zupełnie nie kocie. i znów rano się okazało, że podejrzewany jest lis o to, że próbował się dostać do kurnika, robił podkop i się nie dostał a wersja sąsiada jest taka, że wrzeszczał z wkurwienia...
moja, że z głodu.

Ale to już  ja ostatnio taka jestem depresyjna i dryfująca w jednym kierunku, ku rozpaczy i ku czarnej dupie, że wszystko mi się z końcem, rozkładem, głodem i wojnami kojarzy.

Matkajadwiga przybyła, gdyż my za kilka godzin wybywamy.
I już czuję jak mi się wrzody na żołądku uaktywniły...
Nie poradzisz na głupotę, nic. Beznadziejną, przepastną jak rów mariański. Ucinam dywagacje, ucinam bezlitośnie wszelkie genialne propozycje na genialne rozwiązania, co zrobić z kwiatkami, gdzie postawić kredens, jaka szafka na buty...japierdolę,
oraz KURWA mać. przecież gdybym potrzebowała pomocy, to bym o nią poprosiła, chyba logiczne.
Nie pytam, nie rozmawiam o moim domu, nie interesuje mnie, co by zrobiła na moim miejscu.

Sytuacja z cyklu mam trzy doktoraty. .. i nie potrzebuję niańczenia.
Wiem, jestem zarozumiałym babskiem i niewdzięczną córką.
 i chuj.

**
ahoj przygodo.


18 komentarzy:

  1. Oj tam, kiedys nadchodzi czas, zeby zaczac wychowywac rodzicow. Da sie!
    Trzeba tylko anielskiej cierpliwosci.
    Albo drastycznego ciecia. Bo mozna dostac nerwicy, czego przykladem jestem ja. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero w przypadku Matkijadwigi się nie da, wiesz mi czas stracony próżne oczekiwania.
      ja się zastanawiam czy gorzej nie będzie oraz strasznie babka zofią trąca, strasznie. dobry człowiek była ale fosiasty, upierdliwy i bogobojny tyran.

      Usuń
  2. W sumie trochę Ci zazdroszczę, że masz się na kogo wqrwiać. Moja była pod tym względem zupełnie inna - nieraz miałam wrażenie że w ogóle jej nie interesuje jak urządzam mieszkanie, gdzie kupujemy dom, jak go urządzam... Nie wiem co by było lepsze. Bo teraz już pozamiatane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszy jest złoty środek...
      Jaga ja myślę, że najlepsze jest niewpierdalalnie się okorsss z mojego punktu widzenia.
      poza tym jestę jedynaczka.

      Usuń
    2. mam troje rodzeństwa :) wiem, że umiar wskazany we wszystkim. Najlepiej ignorować gnialne pomysły innych - w końcu to Twoje

      Usuń
    3. weź zignoruj Matkejadwigę ;-)

      Usuń
  3. Jak ja Cie rozumiem, wyglada na to, ze moja Matkakrystyna byla siostra Twojej. Nie dalo sie wychowac wbrew temu co wyzej pisze Pantera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star kochana cienia złudzenia już nie posiadam ... aczkolwiek zębów już też nie zaciskam.
      mówię swoje i następuje FOCH ... ale żeby na długo,niestety ...ech

      Usuń
  4. Matka moja osobista też jest nie teges. Ale ja ją usadzam w blokach startowych i ostatnio zanim powie słowo już zamyka twarz. Jestem bardzo niewdzięczna i wredna i krzyczę na nią. Tak o mnie mówi. Oraz przygoduj się na maksa i nie dołuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja krzyczę Nat, na moją ale bywają takie momenty, że już mi wszystko puszcza...

      Usuń
  5. Naszo MatkieZ wychowaliśmy tak, że w komentarze 'janawaszymmiejscu' zapędza się już tylko pod inne adresy 😁 Ciężka praca Teda się opłaciła😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to szacuneczek ! chyba przyjade na korki ;-)

      Usuń
  6. Masz 3 doktoraty a dzieckiem ciągle jesteś. :-DDD
    Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zastanawiam się, kto ma wąskie gardło? i kto nie kuma, że świat ulega ciągłym zmianom...ale tak poza tym, to niestety masz rację :-DDD

      Usuń
  7. ha, krystynacowielepiejwszystko już nie jest teściową,więc mam luzik;D
    Odpoczywaj i resztę miej w odwłoku;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpoczywałam bardzo tak bardzo, ze bardziej nie mogłam )

      Usuń
  8. ojtam, jedź i nie myśl o tym, co zostawiasz za sobą, niech sobie matula pojęczy :) tyle jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak zrobiłam )))kochana...tyle, że to jednak irytujące

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....