wtorek, 14 lipca 2020

Goń się gówniaro.

Ludzie rzucają wszystko i kupują zagrody w górach, na Mazurach czy Kaszubach.
 rzucają wszystko i zmieniają swoje życie... a potem czują się udupieni.
Bo jakże to, tyle roboty, tyle remontów, wyrzeczeń a teraz zostawić to wszystko?
 wyjechać w cholerę, w kolejne nieznane albo co gorsza w kolejne remonty. wyrzeczenia?
na poniewierkę? za granicami zwłaszcza.
Ciężko, no chyba, że się jest Manuelą Gretkowską. albo niezależną noblistką albo inną pisarką, malarką, rzeźbiarką, artystką, felietonistką, tancerką, twórcą.
który nie musi dygać do roboty, może pracować w domu albo zdalnie.
Uwielbiam nasz dom, nawet naszą wieś lubię w pewnym sensie... łatwo mi to przychodzi, bo za bardzo ludzi nie znam. Bardzo lubię okolice, coraz bardziej doceniam czyste powietrze, bliskość morza, rzek i jezior a nawet pagórkowatej Szwajcarii kaszubskiej, że od biedy można na nartach pojeździć(dla mnie aż nadto).
Dla odmiany, mi się odmieniło, bo zawsze chciałam w góry. jeździć - mieszkać, żyć.
A teraz myślę, że tam syfiaste powietrze, przeludnienie, poszatkowanie i w chuj turystów a i nie lubię już górali. wyznawców jezusa i jarosława. Odcinam.

Tymczasem jakaś banda robi smród od bardzo rana we wsi, paląc patyki, że okna otworzyć nie da rady a zdaje się dziś słońce i ciepło i aż się chce wietrzyć. Można nareszcie, wreszcie, bo nie pada.
ale nie będę dymić, bo tam i moje patyki palą...
także ten, wspólnota.

 ps
tytuł do wiadomokogo, jak to napisała Dreamu wczoraj: Bóg z nami, chuj z wami. W trakcie kampanii a chwilkę po "wygranej" kochajmy się i przekażmy znak pokoju.
i w tej chujni pokazały się dwie całe na biało i przemówiły. ich mać. jedna z wyrachowania komitetu wyborczego tatusia a druga...ekhm Ja jednak wolę żeby agata już nie otwierała paszczu, bo tembr głosu ma irytujący nad wyraz i  mówi jakieś bzdury prawdziwe, no mam wrażenie, że ona zwyczajnie głupia jest.
Także wersja woskowej kukły mi bardziej odpowiada.










17 komentarzy:

  1. Zostań na tej wsi. Tam nie obrzucą Cię gównem tak, jak w mieście. Chociaż, jak patrzę na w oczy szalonego, opętanego władzą pana zero, to chyba wszędzie nas obrzucą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jednak wieś jest wyborcą głosującym na pana zero...
      podsycają nienawiść, pozwalają sobie na decydowanie, kto jest człowiekiem a kto nie. W sumie mogę powiedzieć, co mnie obchodzi LGBT choć mam przyjaciół, aktorów, wychowanków więc mnie obchodzi, ale jest jeszcze coś wazniejszego, otóż dziś LGBT, wczoraj wykształciuchy a jutro ???

      Usuń
    2. straszne to wszystko i ta ruska onuca, zatwardziały betonowy elektorat, świętojebliwy, która nadawała na Trzaskowskiego, szczuła, wyzywała a teraz się martwi o polskie skłócone rodziny, ciekawe czy się martwi o rodziny LGBT. I pod maryja plackiem lezy a szczuje na innych ludzi. no czy to nie chore jest?

      Usuń
    3. jeżuu, co tu przeżywać?! toż wiadomo, że chore!! zjebane i zryte do imentu!!!

      Usuń
    4. Maminkowa- no wiadomo. Ależ żyć z tym mus.

      Usuń
  2. Do gór już NIE. Masz rację z oceną. Jednak jest pozytyw. Tutaj- Wisła, Ustroń, Goleszów Cieszyn- wygrał Trzask, bo? Bo w tych miejscowościach mieszkają luteranie, którzy otwarci są na świat.
    I tak to zakuło katolików, iż otwarcie, z pełną wrogością, przypuścili atak na luteranów, na lokalnym portalu. Czyli dudas doprowadził jeszcze do "wojny religijnej". Jak długo pamiętam, to te wszystkie wiary żyły tu w zgodzie. I mam przechlapane- ciągle (po 30 latach) jestem nie stela, czyli obca we wsi,nie chodzę do kościółka, ale wiedzą, że pochodzę z luterańskiej rodziny. Łał, 3 grzechy główne- ciekawa jestem, kiedy szyby mi wybiją. Na razie to klienci próbują coś o szczęśliwych wyborach bekać. No i problem powstał, nie z nimi, a z Jaskółem, bo chodzi na ostatnich nitkach nerwów. Czekam kiedy ryknie do takiego dudofila: "spier...aj!!!"
    W pozostałych gminach, niestety, dudas wygrał, ale na pocieszenie tylko w kilku z wyraźną przewagą.

    Dwie białe maupy tylko się ośmieszyły, ale lud pisowski lubi takie deklaracje, takie tłumaczenia i takie krętactwa. Oni to odbierają tak: jaka ta prezydentowa elegancka, a jak ładnie mówi, by nie urazić mediów, jaka delikatna, no jak na nią te obcojęzyczne napadały, to miała prawo się bronić..." Kompletnie na odwrót, ale jak już spostrzeżono, żyjemy w dwóch kompletnie odmiennych "bańkach"./
    Zostań Ty na swojej, pięknej kaszubskiej wsi i wdychaj czyste powietrze. Przynajmniej masz bramę, którą może zatrzasnąć przed ryjkami popaprańców pisowskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech co to za kicha sie porobiła
      dwa narody normalnie dwa narody...i już słyszę o pracy u podstaw, żeby zjednoczyć
      a pierdolę nie mam ochoty ani przyjemności, wystarczy że muszę na tę hołotę zapierdalać...Jaskół coraz bardziej mi sie podoba.

      Usuń
  3. Mieszkam nad morzem właściwie już od paru lat. Nie kupiłam tu póki co chałupy własnej, bo samej to jednak ryzyko, żyję w wynajętym mieszkaniu. Przeprowadzić się mogę w każdej chwili w sumie, ale na razie nie widzę sensu, bo tu pracuję.

    Komentować sytuacji w Polsce chyba nie muszę, wszyscy odchorujemy najpierw tę żałobę, a potem kolejne zmiany. Nawet ci na emigracji, jak ja. Bo we mnie nadal polskie serce, choć mi obecna władza tego zabrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabrania i wytyka żeś niemra i zdrajca...
      a ja ci zazdroszczę Iw jak cholerajasna. Jesteś przykładem na wielką odwagę, zaradność, upór, inetligencję, konsekwencje. Całkiem odwrotnie niż ta banda nieudaczników, cwaniaków.Ale to Ty jesteś be i fe

      Usuń
  4. No cóż... nowoczesna forma "Gott mit uns"? Jakby to pedzioł Jondruś Galiców (z tych górali, co ik paniusia nie uważa, a bym jednakowoż przinamawioł najpiyrw zapoznać, potym osondzać ) : "Tyz piyknie"
    Kłaniam niziuśko, hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wachmistrzu ależ ja dobrze znam i zawsze lubiłam a góry kocham ... ale dziś już bez górali.
      Już mnie żarty, gwara i dowcipy nie śmieszą
      i ja kłaniam w ciężkich czasach

      Usuń
  5. To historyczny moment. Agata przemówiła do mediów. Do tej pory mówiła do ściany.😂😂😂😂😂 DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre i zdaje się po prawdzie.
      A pamiętasz jak 5 lat temu powiedziała Jarkowi, że się go nie boi )))))tak z dupy.
      zastanawiałam się co to znaczy o co chodzi...a potem przestałam, bo to było jedyne co powiedziała.

      Usuń
  6. Wtedy się nie bała, bo była zwykłą nauczycielką. Strach przyszedł wraz z wagą materialną. Mogłaby dużo stracić. Zaczęła się bać. Ba on się boi bardziej. Tak myślę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dudowa mnie wkuriwa, jak staram się być grzeczna i z szacunkiem, to te ludzie mnie wyjątkkwo swoją hipokryzją irytują, od mamusi po córeczką i ojca tego typa prezydenta i dennej jego matki też, co za beznadziejna rodzina, blee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prawie święta rodzina, jak tak popatrzysz z boku ))))))))))))))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....