piątek, 3 lipca 2020

Jest mi bliższa wersja Polski bez pislamistów


 Skubię drzewko szczęścia, które się sypie bardzo ostatnio, nie wiem dlaczego, może ma za sucho.
Szkliwię bardzo stare doniczki i jestem zachwycona efektami.
Zasadzam żyworódkę kalanchoe w kilkudziesięciu doniczkach.
rozpleni się jak aloes. i dobrze.

 ***
Umówmy się tak, że na koniec muszę się wypowiedzieć w temacie napierdalanki medialnej:
za chwilę znienawidzę mieszkańców końskich, zaraz się porzygam, zaraz mnie końskie
wkurwiać zaczną i nigdy do końskich nie pojadę w życiu never ever.
Mogę przecież już cytować z pamięci ten zwrot powtarzany przesz KAŻDEGO wyznawcę
a propagowany przez łysą wróżkę bielana.
Duda stała się agresywnym homofobem żerującym na strachu ludu tutejszego, nieobytego 
także WSTYD  mi. W dodatku nie zauważa, że wbrew jego woli i pisiorów społeczeństwo się coraz bardziej degregoli i czysta rodzina katolicka, to powoli prehistoria. Paczłorkowe zaś się mnożą jak króliki, o matko, matko. oboże boże. i święci pańscy.
Sprawa pedofila, to już szczyt ale przecież mówiłam, że nasi pedofile katoliccy, rodzinni, naprawdę kochają dzieci.
więc cosiędziwisz?

Czy ja już wyrażałam swoją pewność co do wkuwania na pamięć czerwonej książeczki i  następnie
wykładania na prawo i lewo obowiązujących tez?
(Tu radio TASS, tu Konsomloska Gazieta), bo nie pamiętam.
Byleby do wyborów, bo już naprawdę ciężko żyć panie premierze, ciężko żyć wśród tej przykrej pozbawionej empatii katolicko-islamsko-masońsko-żydowko-multikulti mieszanki.

6 komentarzy:

  1. Daleko jestem, a czuję, że propaganda w Polsce staje na szczycie głupoty. Współczuję. Piękan donica :) miej w tym przyjemność, dobrze że człowiek ma gdzie ręce włożyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odkryłam, że szkliwo lepiej stare zryrane chłoną i daje im drugie życie, powyciąganym z piwnic i szklarni...

      Usuń
  2. Radio Erewań... ale Ty jesteś młodsza, to może nie pamiętasz:):):)
    Jeszce Ci troszkę dołożę tego omatkoświęta- Duda zabiera się za oświatę... dzisiaj coś tam bzdurzył, ale ja już tylko czytam nagłówki.No ewentualnie parę zdań.
    Abasia ma piękne określenie na takiego yntelygenta Dudę- inteligentny bezobjawowo.
    Piękna ta donica. Szkoda, ze nie umiem szkliwić i nie mam w czym, bo trochę takich doniczek w piwnicy siedzi. Chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale że ideologicznie sie zabiera? no to sie doczekam wywalenia z roboty?
      ciągle mam pewność, że duda przegra i będzie sie do kogo i do czego odwołać.
      Prawdę mówiąc czuje się jakbyśmy wpadli do czarnej dziury żeby nie powiedzieć do czarnej dupy i nie ma wyjścia...i parafrazując ZA CHWILĘ ZACZNIEMY SIĘ W NIEJ URZĄDZAĆ.

      Usuń
  3. Ja już nie mam siły do tego, co tu. Do złotych myśli yntelygenta z Krakowa city. Niech to się kurwa skończy, bo słownik mi się skurczy wyłącznie do łaciny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wyobraź sobie, że mnie już łaciny brakuje ))))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....