sobota, 4 lipca 2020

Odciski linii papilarnych.


Zamiast kafli kuchennych, bo nie wychodzą mi, nie wstydzę się tego wyznać ekhm
no nie wychodzą mi proste kafle aleee jak się zawezmę to ho ho
i oczywiście, gdy będę miała odpowiednie narzędzia.
Na razie mogę tylko wylepiać własnymi łapkami krzywe i zostawiać odciski linii papilarnych.


***
Może już czas, żeby Jarosława nie było w polskiej polityce, tak jak nie ma w niej już Donalda - powiedział przyszły Prezydent. I to zdanie jest kluczowe.
Tak jak symboliczne jest odcinanie się Rafała od PO i jej zaprzeszłych liderów, zamiast wiszenia u ich rękawa (prezesa).
Widzę wyraźnie różnicę. Decydującą.
Chyba każdy widzi. Raczej dziwnym wydaje się krzyczenie w niebogłosy za łysą wróżką bielanem, że będzie armagedon i wojna na szczytach władzy, gdy wygra Rafał. i dopiero wtedy pogrążymy się w chaosie...
 No i na koniec to czyli, jak oświatę ma zamiar wykorzystać duda aby pozyskać skrajnie prawicowych wyborców bosaka. Populizm wyborczy Dudy to nie tylko „gadanie”. W tym przypadku, może sprawić, że szkoła „otwarta” pozostanie nic nie znaczącym hasłem.


16 komentarzy:

  1. Zwolennicy pisu nic nie widzą, wlasnie usunęłam kilka profili skandujących Duda, mój prezydent! Przemyślałam sprawę, nie chcę takich znajomych.

    Lep jak lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest przykre, że się dzielą wszyscy i żrą przy okazji. rodziny, znajomi, przyjaciele...wszyscy w zaparte. a przecież ja podobnie jak Ty chcemy TYLKO mieć wybór.
      Tylko i aż, którego nam nie dają. Narzucanie stylu zycia, narzucanie sposobu myślenia i powielanie kłamstwa i głupoty.

      Usuń
  2. Fajne te okrągłe kafle rybne z odciskami linii papilarnych :)
    Polityka - mam ciągle nadzieję, że wygra RT! Mój głos w każdym razie dostanie po raz drugi. :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pwozdroienia Iw, jeśli się odzywasz to ide do Ciebie ))
      fajnie, ze sie podoba, bo już mi ta kuchnia zaczyna sen z powiek spędzać. Ale mam plan ostateczny, jak sadzę.

      Usuń
    2. Takie plany na urządzanie mieszkania najczęściej trwają i rozwijają się (u mnie) dość długo. Wymagają przemyślenia, żeby było najpiękniej. Dlatego rozumiem, jeśli coś nie dzieje się bardzo szybko. Powodzenia i pochwal się efektami, bo w Twój dobry gust nie wątpię :)

      Usuń
  3. Piękne rybole:) Zrób kafle okrągłe i wpraw je w białą zaprawę. Będzie prześliczna mozaika.
    Duda kompletnie nie wie, co w oświacie piszczy. Teraz też bez zgody rodziców nie można przeprowadzić zajęć z osobami z zewnątrz. Wyważa otwarte drzwi i wydaje mu się, że jest innowacyjny. Przy czym stowarzyszeniom nowoczesnym w szkole Duda mówi NIE, a prochrześcijańskim już tak. I tu łamie zasadę równości, która i tak nie funkcjonuje w polskiej szkole np. katecheza w 99% szkół, a etyki nie ma nawet w kilku procentach.
    A o szkole "otwartej" to zapomnij. Nawet za moich bardzo wolnościowych czasów w szkole , nie była ona "otwarta".
    Budka, na początku kampanii Trzaskowskiego, wyraźnie powiedział Schetynie, że ma się nie mieszać. I widać poskutkowało. A teraz widzi, ze nadal skutkuje, dlatego siedzi cicho.
    Ale Trzaskowski nie w ciemię bity, jak zostanie prezydentem, to odetnie się od KO na tyle na ile się da, bo jakieś zaplecze musi mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł genialny na przyszłość.
      do mojej kuchni nie mogę, bo mi pęka glina przy belkach nad blatem i się boję, że odpadnie z kaflami...dlatego do belki muszę przybijać i w ogóe żadnych klasycznych kafli mieć nie mogę.niestety.
      Przykra sprawa szkolnictwo w kraju tutejszym. nie ma żadnych widoków na zmianę ...never.

      Usuń
  4. Ryby i kolory piękne. Kto powiedział, że musi być równo, jak od linijki i bez linii papilarnych? To jesteś Ty w sztuce, nie może tam być moich. Moje włosy są w moich chustach 😂 Reszty nie komentuję. Czekam w napięciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ mnie to kręci najbardziej Dreamu ))))))te linie papilarne.
      Tylko kafle bym chciała tak wiesz profesjonalnie zrobić...

      Usuń
    2. Jeszcze będą kafle. Najpiękniejsze. Jak się czegoś bardzo chce, to znajdzie się sposób. Moje pierwsze dzierganki były żałosne w stosunku do tego, co robię teraz. Jest jakość, jest technika i jest pole do dalszego rozwoju. Ja nie wierzę. Ja wiem ❤

      Usuń
  5. Gdybyż jeszcze proporcyj odmienić i więcej o tych urokliwościach, a mniej o tych obmierzłościach politycznych...:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyż jeszcze idioci nami nie rządzili...bo przecież wiesz, że gdyby w kraju było normalnie, cywilizowanie, nikt by się nie ekscytował polityką.
      ech Wachmistrzu oby do wyborów a potem...będzie tak samo ))))))))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. A może to jest czas, gdy zaczną powstawać szkoły dla kilkunastu-kilkudziesięciu uczniów? Rodzice wynajmą nauczycieli, którzy będą uczyć zgodnie ze światopoglądem rodziców? I niech będą szkoły katolickie, niech będą buddyjskie, ale niech będą też całkowicie oddzielone od religii. Dlaczego w Polsce ktoś ciągle podejmuje za mnie decyzje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omajngot Kalino nie grzesz, nie grzesz takim rozpasaniem iście antykatolickim
      i nazbyt nowatorskim, bym powiedziała jak na kraj tutejszy. Każdy, kogo wybierze naród tutejszy w dupie mieć będzie oświatę na wieki wieków amen. Są bowiem rzeczy ważniejsze od szkolnictwa. Bóg horror i ojczyzna.

      Usuń
  7. Właśnie nierówne i z palcami są najlepsze! Równe to sobie można kupić w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja wiem ))
      poza tym to moja kuchnia. przynajmniej na razie. hehe

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....