wtorek, 4 sierpnia 2020

Dom na wyspie.



Wraca człowiek po kilkunastu dniach ucieczki z kraju tutejszego, oderwania(niechaj będą błogosławione wszystkie ciepłe wyspy, bez zasięgu)
a tu przemeblowanie. I się muszę teraz najpierw nauczyć jak i co? czy jak. muszę dostrzec,
czy mnie nie wkurwia i się podoba.
Na razie tytułem WSTĘPU.
Bo odpoczynek po odpoczynku wskazany (wyjechaliśmy autem wczoraj o 7 rano z wyspy, nocleg już w Czechosłowacji o 2 nad ranem, czyli dokładnie 19 godzin jazdy, następnie sześć godzin snu, śniadanie w hotelu i wyjazd o 10 rano a dotarliśmy do domu i 22.30 czyli 12 godzin jazdy,
RAZEM - 31 godzin w aucie, nic dziwnego, że dupa boli, kręgosłup boli i nogi spuchnięte).

**
Na FB starałam się na bieżąco wrzucać zdjęcia z trasy, zwiedzań, jedzenia i pobytu.
Wśród ujadań, uszczypliwości i jakichś bliżej nieokreślonych powodów, bo przecież jestem na nich ja, ewentualnie Naczelnik ale nade wszystko przyroda, widoki, że dech zapiera, tunele, miasta i Historia.
[możliwe, że to już jest passe, możliwe, że hołota już tylko facjatę ładuje na bloga w towarzystwie innej hołoty, w doklejonych rzęsach?? możliwe też, że ludzie się boją przyznawać, że wyjeżdżają poza granice kraju tutejszego, możliwe, że obawiają się reakcji znajomych ich sprawa nie wnikam].
Cieszyłam się z tego długo planowanego wyjazdu, na który czekałam latami i nie mam się czego wstydzić i czym przejmować. A nawet wręcz przeciwnie. Soł będę wrzucać ile chce i gdzie chce.
spierdalalajcie niewierni.

**
Utwierdziłam się w przekonaniu, że wyspa jest dobrym miejscem na odpoczynek, na ekstremalne przeżycia oraz dom.

Zapragnęłam kupić opuszczony dom w kompletnie opuszczonej wiosce w górach na wyspie Hvar.
Jest tam tylko knajpka pośród gór i ciszy. Jeden kot. I ograniczona ilość turystów.
Albo obok we wiosce, gdzie mieszka tylko 7 osób i jest prąd.





na ten czas tyle, idę leżeć plackiem i spać.

6 komentarzy:

  1. Piekny widok z gory na morze... tez bym tak chciala.... ale tylko na wypoczynek, zadne kupowanie domu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne miejsce 15 minut jazdy do cywilizacji, plaży, sklepu...ludzi.
      zupełnie poważnie szukamy domu na wyspie. doszłam do takiego momentu w życiu, że chce mieć takie miejsce, że uciekam stąd.

      Usuń
  2. Cudne miejsce. Nie dziwię się że chcesz stąd uciekać. Jak można znalezć Cię na facebooku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz tu wszystkie zdjęcia wkleję, już za chwilkę.

      Usuń
  3. Dom ładny, wyspa śliczna, ale przecież "zbudowaliście' swoje miejsce na ziemi. I chyba wcale nie gorsze od tego na wyspie. Może należy zmienić pracę najpierw, odciąć się od dołującego środowiska, by zobaczyć, czy nie da się dalej żyć w tym pięknym domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby polaków wymienić na tambylców !? wtedy dałoby się żyć.albo gdyby znikli...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....