czwartek, 15 kwietnia 2021

Wiosna jej mać.

Remonty w moim życiu to rzecz stała. aktualnie remontujemy teatr, dziś biegnę szukać kafli do fułaje. a gdy skończę teatr, posprzątam, poukładam, powieszę, pomaluję i dopnę, skończą się wakacje, i mam nadzieję w końcówce lata zaczniemy chałupę. Żeby nie wypaść z ciągu :-) Chałupa tym razem na zewnątrz: Płot, brama, furtka, podjazd, garaż i przede wszystkim elewacja chałupy -- docieplenie i tynk w szachulec. Taki plan. Z ogromnym żalem zrezygnowaliśmy z bramy składanej, która nam się podobała, bo była praktyczna na fest. Wczoraj podliczyliśmy i ustaliliśmy, że  koszty są bandyckie i będzie inna, nieco tańsza i mniej wypasiona  oraz mniej  wygodna. Trudno, świetnie. Z jeszcze większym żalem rezygnujemy z docieplenia naturalnymi matami oddychającymi... robocizna nas zajebie !!!  czasu nie mamy na rozbieranie i układanie puzzli od zera. Dołożymy do tego co jest. Wyjdzie najtaniej i zminimalizujemy ekologiczną tragedię, na ile się da. Ech. Nie wiem czy przy takim układzie finansowym zafundujemy sobie fajne wakacje w Chorwacji ?? śmiem wątpić. No ale gdzieś pojechać musimy, bo zwariujemy, przecież. Może w końcu Szwecja dla mnie. Jakaś tania chałupina w lesie nad jeziorem w dziczy... 

Zimno. noż kurwa jak zimno. Zaniechałam pozimowego ogaru ogrodu. Czekamy na cieplejsze dni z tymi robotami. Niczego nie sieje, nie planuje grządek, jest suczysko i po planach. Tylko przy tarasie usuwamy leszczynę i wsadzamy trawy, na razie. Na jesieni planuje kolejny zakup dużych, przecenionych hortensji. Ale marzenie o szklarence mi nie przeszło. Przypominam mieliśmy już dwie i obie poległy z powodu wichur.

Szukam stołu.

ps

przeczytałam u Pantery, że episkopat coś bredzi o moralnie wątpliwych szczepionkach, znaczy co kurwują za dużo? źle się prowadzą? kłamią? a może zabijają??

12 komentarzy:

  1. Zdaniem bpa Wróbla, "w przeciwieństwie do pierwszych szczepionek korzystających z technologii opartej na mRNA i nie budzących istotnych zastrzeżeń moralnych, w produkcji szczepionek AstraZeneca i Johnson&Johnson korzysta się z linii komórkowych stworzonych na materiale biologicznym pobranym od abortowanych płodów".

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-04-14/episkopat-o-szczepionkach-astrazeneca-i-johnsonjohnson-transmisja-od-godz-1030/

    O to chodzi epidiaskopowi, choc, jak tlumaczyl doktor Fiolek, nijak ma sie to do rzeczywistosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z czipami? Bo zaczynam się martwić, że jednak nie dostałam (nadal nie mogę otwierać bramy wjazdowej bez pilota i zamierzam napisać skargę, ale nie wiem do kogo; nie mogę też regulować pokrętła od kaloryfera moim czipem, a to już mnie bardzo irytuje) ;-)

      Usuń
    2. Cipa tez mam, a co? Gorsza jestem czy jak? Na razie ucze sie nastawiac pranie mentalnie, ale pralka juz dosc posunieta w latach, wiec nie chce wspolpracowac. Ale cwicze, bo cwiczenie czyni miszcza. A Ty bys chciala tak od razu z ta brama, trzeba cierpliwosci. :)))

      Usuń
    3. Kalina, poczytaj, co mozna jeszcze dostac:
      https://dezinformacjeikonfabulacje.blogspot.com/2021/04/felerny-cip.html

      Usuń
    4. Spróbujcie klepnąć się w szczepionkę i mrugnąć jednocześnie. Powinnyście zrobić zdjęcie. Po drugiej szczepionce będziecie mogły zrzucić je na chmurę. Ja mogę Wam tylko pozazdrościć. Jeszcze czekam na swoją kolej😉

      Usuń
    5. ))))))))))))))))))))))))))))))) paduam normalnie padłam i ZDECHŁAM achachachacha

      Usuń
    6. Jeżu, jaka ja jestem nierozgarnięta! Bez mrugnięcia próbowałam!! Teraz działa! Z bramą jeszcze poćwiczę, ale są już pierwsze sukcesy. Mogę już przestawiać godzinę w budziku sąsiadów!!!

      Usuń
  2. Episkopat bredzi, ale jakiś Jezuita już wyprostował klub czapek z różowym pomponem i zacyował Franciszka, którego uwielbiam. Trzeba się szczepić. Szczepionki nie są moralnie wątpliwe, ament😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreamu nie miałam wczoraj czasu nawet mrugnąć w tym kierunku ale będę usuwała nie martw się.
      Nadal nie wierzę w to co sie dzieje, NIECH SIE NIE SZCZEPIĄ !!! proste.

      Usuń
  4. No właśnie, dawno nie widziałam u Ciebie remontu :* działaj

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....