piątek, 3 grudnia 2021

radykalizujemy.

 No i mam gila oraz nieco się czuję, że się coś zbiera. Jakaś pogodowa lipa przedmuchała mnie na wylot. Albo załapałam wirucha od setek ganiających po szkole dzieci. Które lepiej, żeby przechorowały(a ich rodzice wykorkowali), niż siedziały na dupie dwa miesiące, kiedy społeczeństwo serfuje, bo to takie niezdrowe, i znów rodzice-wyborcy-wyznawcy się wkurwią. Burdel, głupota i zmęczenie też szczytują.

Ponadto jednak kalendarz imprez się zagęścił, pomimo zarazy ... My staramy się być rozsądni: kameralnie a transmisja idzie na żywo. W środku tygodnia zrobiło mi się bardzo dobrze na duszy, śpiewałam, płakałam ze śmiechu  zesztywniałam od nagrywania...Naczelnik szanty burczy w domu i nawet nie miałam wyrzutu, że nie byłam na proteście i Że przez moment nie pomyślałam, o smutnym losie, smutnych kobiet w smutnym kraju, w centrum Europy, w XXI wieku, gdzie dokoła żyją niby normalni, wykształceni ludzie. Ale to tylko pozory. 

Obok mnie siedzieli ludzie uśmiechnięci.

Następnego dnia włączyłam radio i usłyszałam  "Pusta sala podczas wystąpienia Mariusza Dzierżawskiego(Dzierżyńskiego?) - mężczyzny, który nienawidzi kobiet..." z chorej organizacji, przestępczej nawet. w chorym sejmie... i posłuchałam sobie wystąpienia tego Feliksa, z ciekawości ... noooo mamusia musiała napierdalać w dzieciństwie. po główce.

Odzobaczyć się również nie da radnej z nowego Sącza z Bogurodzicą. 

a i jarkowi się już ze starości i pewności klepki dokumentnie poprzestawiały i coś mamrota o czwartej Rzeszy. 

achacha jakie to zabawne.

Tymczasem społeczeństwo się radykalizuje. obraża. oburza. ocenia. fochuje. rozprasza. zrywa. i komentuje: na przykład, że 25 lat kary dla kobiet, to fejknius i rejestracja ciąż też, noż przecież ten Dzierżyński w sejmach, to jest normalnie lewacka prowokacja !!! zmanipulowana przez niemieckie portale, wdarli się do sejma i nakręcili Felka gadającego do pustej sali sejma nocą. tak, tak. serio, serio. (dwa mohery tak napierdalają na jednym blogu)))))))

Społeczeństwo się cieniuje w podziałach: że katol antyszczepionkowiec, katol szczepionkowiec, lewacka szmata szczepionkowiec, lewackaszmata antyszczepionkowiec,  płaskoziemcy, płaskogłowcy, antywszystkoszczepionkowcy, że po czterdziestce, po pięćdziesiątce, po sześćdziesiątce, i zwykli idioci. Nie ma już społeczeństwa OBYWATELSKIEGO  ??!!! rozsypało się, runęło jak domek z kart. Demony wylazły z kątów. Wystarczyło tylko dopuścić do rządów: prawicę, konserwę oraz fanatyków. 

oraz za oknem dziś zima. piękna zima należy dodać. cała na biało.

ps

dopadła mnie koleżanka nauczycielka, której nadgodziny mało nie zabiły ostatnio i z przerażeniem opowiedziała, że księgowość ją poinformowała, o przekroczeniu progu podatkowego... i po co? zapytała, po co w kraju tutejszym zabijać się pracą?? już nie ważne czy dobrowolnie, czy z przymusu, bo nie ma kim robić. Zabiorą każdemu, który ciężko pracuje a dołożą potrzebującym. i że w takim razie ona idzie na zwolnienie. bo jej się nie opłaca. i do tego inflacja zżerająca owoce pracy wytężonej, ponad siły. A ja jej na to, że owszem nie opłaca się pracować w kraju tutejszym, zwłaszcza w pewnym wieku, tylko trzeba uważać i być czujnym, zgasić światło i zdążyć wyjechać, zanim ...


4 komentarze:

  1. No zdążyłam, ale Młoda i inni (Ty na ten przykład) tam zostali. Co z tego, że mi lepiej, jak mi gorzej…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreamu kochana, jeszcze mam nadzieję, że zanim jest nie tak tuż, tuż... że jeszcze może ...

      Usuń
  2. ... zanim zamkna granice. W 1981 jeden taki chcial wyjechac i nie zdazyl.
    Dla Niemcow ta czwarta rzesza bynajmniej zabawna nie byla, zauwazyli i uslyszeli oraz zapamietali. Bo oni maja przeczulenie na tym punkcie. Grabia sobie ci popierdolency, zadzieraja z calym swiatem, juz tak im ta pisowska suwerennosc odbija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstyd mi Pantero. co mam ci napisać, no wstyd. ni ja to chacha napisałam raczej eufemistycznie.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....