niedziela, 4 grudnia 2022

I tak właśnie było.

 było pięknie i męcząco... Wczoraj ale zdecydowanie piękniej. przed próbą jeszcze trochę spałam, troszeczkę nawet nie godzinę...po próbie na godzinę znów padłam ale się musiałam ogarnąć do teatru

na spektakl i koncert,

spektakl ludzi,  podobno z felerem, uszkodzeniem, upośledzeniem, dla mnie CUDOWNYCH aktorów na scenie. moja Hania tam gra, Hania pracowała ze mną teatralnie, dawno temu, gdy była jeszcze dzieckiem, aktualnie ma lat 18. Teraz jest gwiazdą w tym zespole, między swoimi. Spotkaliśmy też jej mamę, moją koleżankę (chemia paliatywna). Jest bardzo dzielna, w przeciwieństwie do nas. do całej reszty...w środę się żegnała ze szkołą. Nie wraca. Wczorajszym wieczorem to do mnie dotarło z całą mocą(w środę mnie nie było). Myślałam, że będę ryczeć, jak jedna z aktorek na scenie. do osmarku. całkiem głośno i mało mi brakowało... bo jeszcze do tego wszystkiego, do wzruszenia( że zobaczyłam Hanię na scenie, do rozpierdolenia jej mamą), doszło ogromne wzruszenie koncertem. Mnie te pieśni cały czas dotykają boleśnie prawdziwie. powodują gule w gardle i że broda mi się trzęsie i łzy płyną hektolitrami. 

Tak mam, nie poradzę

Michalove. i najbardziej Tataren bratko. Znamy się z nimi, lubimy się...

Na pożegnanie, w teatrze mamaHani, wyraziła życzenie mnie odwiedzić w mojej chałupie, takie życzenie jest dla mnie rozkazem. To czego doświadcza ta kobieta w życiu a zwłaszcza stanowiska lekarzy: Zapracowanych, przemęczonych, złych, wkurwionych, mających własne rodziny, robiących łaskę, że coś robią, że muszą, że leczą, że za dużo tego nieszczęścia, że papierologia, że w zasadzie mają ciebie i Twoją śmiertelną chorobę w dupie... a wyznawcy będą pisać, że to piękny bogonarodowy kraj, który trzeba kochać bezwarunkowo.

KTO NAS KURWA DOPROWADZIŁ DO TEGO MIEJSCA ??

[nie ma lekarzy onkologów a raka coraz więcej, zamykają oddziały dla dzieci, sfustrowani lekarze, sfrustrowani nauczyciele... a pisdzielce cichcem przyznają tvp za propagandę dodatkowe 700 milionów!!!!!!] "Na Komisji Finansów PiS przepycha kolanem zwiększenie środków na TVP. Z 1,95 mld na 2,7 mld! Pieniędzy dla Polaków nie ma ale na partyjny radiowęzeł zawsze się znajdą. Niewiarygodny poziom arogancji" - napisał Marcin Kierwiński.

Noo myślęsobie gdzie ten bóg nierychliwy ale sprawiedliwy??, który powyzdycha te hołotę bez serca i wyznawców pisu, też powinien w zasadzie, no gdzie?

ech i tak właśnie było. wróciliśmy i padłam na kanapie.

a dziś jedziemy nad morze z Ciri się przewietrzyć, i odparować te pisdzielskie rewelacje, te choroby, te  nadmierne uniesienia. które już mi nie służą. I nade wszystko na jarmark świąteczny. zjemy coś dobrego, choć w lodówce rozmraża się szczupak. na obiad...

ps

Leczenie paliatywne – czasem nazywane leczeniem objawowym – jest terapią osób chorych na nieuleczalne, postępujące i wyniszczające choroby. Leczenie paliatywne mylone jest niesłusznie z opieką końca życia i kojarzy się z okresem choroby, gdy zostały już wyczerpane możliwości leczenia choroby podstawowej i zaprzestano leczenia wydłużającego życie. W rzeczywistości dotyczy każdego stadium zaawansowania choroby. Wykaz chorób, które obejmuje leczenie paliatywne (objawowe) został zawarty w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 października 2013 roku w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu opieki paliatywnej i hospicyjnej (Dz. U. 2013 poz. 1347).

ZOBACZ: Leczenie paliatywne (objawowe) raka https://www.zwrotnikraka.pl/leczenie-objawowe-raka/

 leczenie paliatywne doczytałam, że niesłusznie mylone jest z opieką końca życia gdy pacjent już bez szans.

czasem nazywane leczeniem objawowym – jest terapią osób chorych na nieuleczalne, postępujące i wyniszczające choroby. Leczenie paliatywne mylone jest niesłusznie z opieką końca życia i kojarzy się z okresem choroby, gdy zostały już wyczerpane możliwości leczenia choroby podstawowej i zaprzestano leczenia wydłużającego życie. W rzeczywistości dotyczy każdego stadium zaawansowania choroby. Wykaz chorób, które obejmuje leczenie paliatywne (objawowe) został zawarty w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 października 2013 roku w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu opieki paliatywnej i hospicyjnej (Dz. U. 2013 poz. 1347).

ZOBACZ: Leczenie paliatywne (objawowe) raka https://www.zwrotnikraka.pl/leczenie-objawowe-raka/
Leczenie paliatywne – czasem nazywane leczeniem objawowym – jest terapią osób chorych na nieuleczalne, postępujące i wyniszczające choroby. Leczenie paliatywne mylone jest niesłusznie z opieką końca życia i kojarzy się z okresem choroby, gdy zostały już wyczerpane możliwości leczenia choroby podstawowej i zaprzestano leczenia wydłużającego życie. W rzeczywistości dotyczy każdego stadium zaawansowania choroby. Wykaz chorób, które obejmuje leczenie paliatywne (objawowe) został zawarty w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 października 2013 roku w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu opieki paliatywnej i hospicyjnej (Dz. U. 2013 poz. 1347).

ZOBACZ: Leczenie paliatywne (objawowe) raka https://www.zwrotnikraka.pl/leczenie-objawowe-raka/

11 komentarzy:

  1. Przepchnęli przeciez powstanie Narodowego Instytutu Medycznego, państwa w szpitalnym państwie, gdzie majja być leczeni posłowie, prezydent, premier et consortes, gdzie specjaliści wszystkich na możliwych specjalności będą dyżurować 24/ 7, więc o co chodzi? Że przypomnę słowa niezyjacego Jerzego Urbana: rząd się wyżywi.
    A po lekturze świetnej książki o Trockim i jego zabójcy widzę coraz więcej analogii pomiędzy obecną władza a Stalinem. Tak, znam proporcje, nie o ludobójstwo się rozchodzi, ale mechanizm myślenia- szukanie wrogów i deprecjonowanie najbardziej zasłużonych, aby wlasna chwała świeciła li i jedynie. Tam i wtedy byli to Żydzi i Niemcy, teraz doszło LGBT i" lewactwo"( prawie jak ówczesny trockizm i reakcjonizm).
    Tato mnie pociesza, że przeminal Neron, przeminal Stalin, przeminie i Jarosław😀 ale znowu latami będzie się wracać do normalności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. odpowiedz napisałam piętro niżej, jakoś tak...

      Usuń
  2. Mialam probke tej lekarskiej arogancji i tumiwisizmu, pogardy i w dupiemania pacjenta, kiedy moj ojciec zachorowal onkologicznie, a ze byl juz po 80-tce, to go w ogole nie leczyli. Zas domowe hospicjum dostal przez wielkie znajomosci. Rzadzil juz PiS, ktory w tym samym czasie przeznaczal miliardy dla pedofilow i na propagande, dla chorych nie wystarczalo.
    Oni sami sie zabezpieczyli, jak pisze Repo, ale moja nadzieja w tym, ze dla wyznawcow juz nie wystarczy i beda tak samo zdychac jak wszyscy inni, na leczenie ktorych nie ma srodkow.
    _

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyznawcy zwala to na swiatowy spisek, Klaus Schwabb i te rzeczy;))

      Usuń
    2. przerażenie mnie ogarnia na samą myśl o chorobie mojej lub kogoś bardzo bliskiego...w kraju tutejszym. Ma rację Twój tata Repo wszystko przemija i Masz Racje Ty, że latami będziemy to odbudowywać a trauma pozostanie na zawsze. nigdy w kraju tutejszym nie było czegoś takiego od upadku komunizmu. NIGDY. takiej arogancji, złodziejstwa, upadku morale, rozmontowywania państwa i bandy, która trzyma się koryta do krwi ostatniej.

      Usuń
    3. Pantero ta moja koleżanka MamaHani nawet nie ma do nich pretensji, jest ich za mało tych specjalistów, a ludzi chorych na raka po pandemii przybyło falą !! kolega z diagnozą raka nieoperowalnego czekał cztery miesiące na telefon z Gdańska w sprawie chemii...MamaHani twierdzi, że są przemęczeni i tyrają jak woły ci lekarze. Pewnie są różni. jak wszędzie.

      Usuń
  3. Jesteś niesamowicie niezwyklą Kobietą! Z wrażliwoscią Artysty i mózgiem Mędrca.Ja już nie chcę myśleć o tych, kto nas tsk urządzil, oni są wśrod nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, takich mędrców jak ja całkiem sporo wokół )) ale Ci bardzo dziękuję. Natomiast czytam te wypociny wyborców i te złośliwości i czasami słyszę i widzę tych ludzi na oczy i nadal się dziwię jak można tak nie sklejać faktów, tak nie myśleć i nie łączyć kropek. nie szanować siebie, Kobiet, popierać bicie dzieci i przerzucanie dzieci przez białoruską granicę? ci ludzie nie posiadają żadnej wrażliwości.

      Usuń
  4. TVPIS potrzebuje więcej kasy, bo rok wyborczy przed Polską... A dla mamy Hani siły, uściski.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....