środa, 7 grudnia 2022

Nie ma to jak bandzi w sutannie do grobu, po pijaku. czyli właściwy obraz wspólczesnego klechy tutejszego.

 i już BYŁ wtorek. a w poniedziałek zabarłożyliśmy, oglądając dwa odcinki Adamsów Tima Bartona na Netflixu [ech gnijąca panna młoda, i inne cudowności]. Lubię. Bardzo. Poprawiło mi to nastrój. Poza tym, że się nie wyspałam. a wyjątkowo we wtorek i czwartek tego pilnuję. dni te wymagają ode mnie energii na 12 godzin pracy i na koniec jeszcze odbierająca resztę sił praktyka jogowa.

No i wrzutka wieczoru, czyli pijany ksiądz prowadził ceremonię pogrzebową oraz kiedy rypnął na świeży grób, pomyślałam, że szkoda, że nie do grobu, to by dopiero było zabawne... w tym kraju wszystko się może zdarzyć i się zdarza, bo ludowi, to odpowiada, widocznie. a klechom uchodzi na sucho. wszystko co zrobią czarni uchodzi na sucho w imię, podobno większej sprawy....wieczności[OBUCHACHA]. 

Przepis na bogate, bezproblemowe, pełne pychy życie, na utrzymaniu wyznawców:

Obiecaj ludkom, że będą żyć wiecznie(do tej pory forma tego rzekomego życia jest dyskusyjna), że wszystkie odchyły od normy, to objawienia, a choroby psychiczne, to palec boży...oraz sprzedaj parę bajeczek, których nikt nie może sprawdzić. w oparciu o książkę, której nikt nie rozumie a uwierzą i będę ci z ręki jeść i cię utrzymywać a ty możesz ich szmacić ile wlezie, wymagać, terroryzować i doić bez opamiętania. oraz nimi dyrygować, palić ich na stosach, pomiatać...ogólnie ich dymać na każdym kroku w purpurowych sukienkach. To się sprawdza - możesz rządzić światem od niemalże dwóch tysięcy lat... jak widać. 

I dodam, że chyba wiadomo, kto jest bardziej pokręcony. Ten, kto wykorzystuje niewiedzę, zaufanie i przede wszystkim Strach. niemniej ci którzy wierzą też mnie rozczarowują. choć rozumiem strach, nie rozumiem bezrefleksyjności. brzydzę się fanatyzmem. i uwaga!! wyznawcy popierając takich jędraszewskich z ich niebywale bezczelnymi wypowiedziami chroniącymi pedofili w sutannach, podpisujecie się pod tym wszystkim osobiście i nic was nie usprawiedliwia, ani głupota, ani brak wykształcenia.

No inna sprawa, że ci, którzy ośmielą się krytykować ten religijny cyrk, mają problem. bo nie wolno. w kraju tutejszym. bo w kraju tutejszym wiara nie jest prywatną sprawa człowieka. tu trzeba bić pianę prokatolicką, inaczej masz łatę lewaka. niedouczonego lewaka. Tu możesz tylko się nawalać w imię nauki, bo z nauką można dyskutować. Możesz wchodzić w otwarty konflikt z antyszczepionkowacami i innymi, to jest usprawiedliwione, ich możesz na swoim blogu gnoić i obśmiewać słowy kulturalnymi )))) a z wiarą nie. BO NIE i gdybyż te wyznawce (i ich obrońcy) się odpierdolili od człowieka, to przecież nikt by sobie głowy tym całym szajsem nie zawracał. 

A ze spraw istotniejszych, mamy zagwozdkę: czy w ciepłe klimaty w styczniu, czy do Karpacza na narty?? bo dostaliśmy zaproszenie od znajomych. Muszę rozkminić wydatki na przyszły rok. Szykują się nam dwa potężne wyjazdy wspólne z Naczelnikiem; Tunezja i Norwegia-Lofoty. a jeszcze być może jogowy wyjazd mój na Bali...niby kasa jest ale przecież nikt nie wie co się odpierdoli w przyszłym roku, w kraju tutejszym. 

ps

z ostatniej chwili, Naczelnik dostał Diamenty Forbesa a mi waga spada, że hoho 

a za oknami śnieg wali, że hoho, jak ja jutro do placówki dojadę, to nie wiem.

27 komentarzy:

  1. Pijany ksiądz to małe piwo. To co Rydzyk znowu palnął bezkarnie to dopiero jest ujowstwo😡 a reakcja przełożonych to skończone draństwo.
    Sama borykam się teraz z pełnymi pychy mendami. Bez szans na wygranie wojny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem, co tam rydzyk Rybeńko, bo już na tego gnoja nie mam siły...serio. A ja Tobie kibicuje i cie namawiam na konsekwentną postawę wojenną !! NIE DAJ SIĘ SPŁAWIĆ !!!!

      Usuń
    2. Dzięki!
      Każde wsparcie pomaga!!

      Usuń
  2. Nie skomentuje, bo musialabym uzywac slow i zwrotow powszechnie uznanych za bardzo obelzywe, zeby scharakteryzowac nie tylko cale to "dupowienstwo", ale rowniez jego wyznawcow. Nie wierze bowiem, ze ktokolwiek szczerze wierzacy w boga moglby byc taka szmata i kanalia jak wyzej wspomniani wyznawcy, prawdziwie wierzacy nadstawilby drugi policzek, ale znajdz mi takiego wsrod tej na pokaz poboznej polskiej holoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, to ja, pobożna polska hołota.

      Usuń
    2. Ty nie jestes po pierwsze pobozna na pokaz, po drugie nie jestes w Polsce, a po trzecie skad Ci przyszlo do glowy, ze moglabym Cie zakwalifikowac do holoty?

      Usuń
    3. @Rybeńko, Ty się nie liczysz. jesteś już z innego kręgu kulturowego...

      Usuń
    4. No dobra
      Udobruchana jestę:)

      Usuń
  3. Coś mi tu nie pasi, Teatralna. Większość tekstu przeczytałem ze zrozumieniem. Głównie krytykujesz ten "religijny cyrk"... Wytłumacz mi, proszę, na czym polega problem tych, którzy ośmielają się krytykować ten "religijny cyrk"? Naprawdę czytam ze zrozumieniem. Zastanawiasz się czy w ciepłe klimaty wyruszyć czy na narty do Karpacza... Nie zastanawiasz się czy najpierw do lochu czy od razu na stos... Cóż zatem grozi za krytykę tego "religijnego cyrku"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tradycja tutejsza raczej nakazuje całować po rękach i kłaniać się uniżenie, lub, wzorem tutejszego rządu, pląsać w podskokach na imprezie u rydzyka. Narażam się więc ja i mnie podobni na ostracyzm w pewnych kręgach. święte oburzenia. blokada kasy na różne projekty, podczas gdy rydzyk doi te krowę, odwołanie z pracy, krzyki pobożnisiów, że są prześladowani, niemalże jak pierwsi chrześcijanie. no i wreszcie prawo dopuszcza znieważenie wiary słowem i czynem, pod co można podciągnąć wszystko...
      Na narty czy na wyprawy w ciepłe kraje ciężko pracuję, więc ktoś by mi miał zabraniać?? nie zbieram na tace przebrana w sukienkę.

      Usuń
    2. I nie traktujesz dzieci jako obiektow seksualnych.

      Usuń
    3. Nie lubią Cię ludzie, których krytykujesz? Skandal! Powinni kłaniać się uniżenie za konstruktywną krytykę.
      Prawo dopuszcza znieważanie? Chyba raczej zabrania znieważania... Kaczor - dyktator musi zapłacić 700 tysięcy za znieważenie Sikorskiego. Tak zniewolony przez Kaczora sąd zasądził!
      Teatralna, nie przeinaczaj. Prześladowani ludzie siedzą w lochu, a dyktatura zabrania im wyjazdów...

      Usuń
    4. nie przeinaczaj Boja, nie ja zaczęłam tę napierdalankę, to moja odpowiedz na ohydne zagrania kk i pisdzielskiego rządu. jeszcze nie zdążył skorumpować wszystkich sądów?? dziwne. Bojo, ty zapewne żyłeś i rozkwitałeś w komunie i dlatego rozumiem, że potrzebujesz silniejszych bodźców, żeby się uważać za zniewolonego, ja jestem dużo delikatniejsza.

      Usuń
    5. Jeżeli chodzi o przeinaczanie... Wspomniałem o Twoich wyjazdach nie dlatego, że Ci ich zazdroszczę. Zdziwiło mnie, że reżim pozwala swoim wrogom na takie wyjazdy... Ty odpowiedziałaś w takim sensie jakbym Ci zazdrościł... Stąd prośba o nieprzeinaczanie.
      Nie przeszkadza mi, że odpowiadasz na ohydne zagrania kogokolwiek. Ja naprawdę nie chcę żeby wszyscy myśleli jednakowo... A Ty byś chciała tego, Teatralna?
      Owszem, najlepsze lata strawiłem w komunie, zniewolili mnie do tego stopnia, że aż nauczyłem się piśmiennego dzielenia!

      Usuń
    6. nie jestem entuzjastką komuny. Nie widzę powodu aby wszyscy myśleli tak samo i czynili to samo i wierzyli w to samo i się temu przeciwstawiam...ponieważ to kk i rząd tutejszy jest opresyjny i robi z z nas wyznawców na siłę. Napisałam wyżej jak się czuję. [Mam ci teraz cytować prezydentów, premierów mówiących że LGBT, to nie są ludzie].Porównuje swoje życie gdy rządziły poprzednie rządy, do aktualnego, i wychodzi mi, że tak źle jeszcze nie było. a za chwile będę tęsknic za ciepłą woda w kranie. Nagonki na poszczególne grupy zawodowe, poniżanie nauczycieli, lex czarnek...rów mariański w społeczeństwie, dawanie swoim.
      Na co mam czekać, aż mi paszport zabiorą? dla ciebie opresyjne państwo, to zsrr, białoruś a dla mnie już węgry i mam bez słowa sprzeciwu przyjmować te wszystkie rządowe zawłaszczania? mam się godzić na ustawy antyaborcyjne, na książki roszkowskiego pełne kłamstw i traktujące dzieci z in vitro przedmiotowo ?

      Usuń
  4. Sami na siebie ukręciliśmy ten bat, chcąc po 89 roku powrotu do" jak drzewiej bywało" czyli czasów II Rzeczpospolitej. Ogromnąa większość głosowała za powrotem religii do szkół, rekolekcjami w ramach lekcji, mszą na początek roku szkolnego i budową nowych kościołów. A takze, po cichu, za antysemityzmem. Nienawiść do PRLu zaślepiła Polaków.
    I zobacz, nie przeszkadza nam wiara I organizacja ewangelików czy prawosławnych- bo to naprawdę ich prywatna sprawa, nie państwowa, i nie ma tak jawnego siania zgorszenia.
    A kk, jak poetów, ubóstwo uszlachetnia 😀
    My z tatą wierzący, ale po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Repo, a powiedz Ty się czujesz przez mnie jakoś zmuszana do napierdlalanki na kk?? tylko dlatego, że ja nie mam litości ..

      Usuń
    2. bo wiesz ja przeczytałam o sobie taki tekst, no nie wprost i niby nie w odniesieniu do mnie imiennie, no ale bym była idiotką ostatnia, gdybym się nie zorientowała: "Powiem tylko tyle- oczekuje się ode mnie, bym była radykalną niewierzącą, taką, co to sąsiadki pod karabinem przymusi do bojkotowania Kościoła i zarzucenia swojej wiary. Bo w głowie się niektórym nie mieści, że ja mogę być krytyczna w stosunku do kościoła i nie krytykować równocześnie wierzących tak ostro, jakby chciano. Mam być radykalna, gnoić wierzących, epitetami wyzywać, wyśmiewać wierzące kobiety itp. A ja nie mam na to ochoty, bo jak jestem, radykalna w sprawach szczepienia, to w sprawach wiary nie jestem. Wiara to jest wiara i jak ktoś nie rozumie, że trudno przestać wierzyć, to jego sprawa. Ja rozumiem na zasadzie- mnie trudno uwierzyć, to wierzącemu trudno wyjść z wiary, zwłaszcza, że jest wychowany w niej.
      I nie podoba mi się nazywania wierzących bezmózgową hołotą oraz w ten deseń. i dlatego stałam się następnym wrogiem, chociaż niewierzącym. Kto nie z Mieciem tego zmieciem. "
      koniec cytatu.

      Usuń
    3. Teatralna- napisz wprost, że ja u Piotra tak napisałam. Nie musisz ukrywać, kto jest autorem. Wyrwałaś je z całej dyskusji i znowu nie trafiłaś w sedno, bo on nie tylko dotyczy, dotyczy wszystkich, którzy chcą, by napiętnować wierzące kobiety tylko za to, że nie reagują ( nie wiesz czy tak jest na to, co dzieje się w KK. Ich Kościele. Nie Ty jedna chcesz takich zachowań od innych. Nie przeceniaj się.

      Usuń
    4. Napisałam dużo więcej w tym stylu- jeśli masz ochotę, to wklejaj, nie krepuj się. Dzięki za reklamę.

      Usuń
    5. Nie, nie czuje się zmuszana. Odczuwam natomiast opresyjny aparat państwowy, przez działania którego wyłączam światło, bo tablet świeci.
      Gdzie Ci ludzie z lat 60, kiedy" brak węgla, brak ciepła, podwyżki cen"( cytat z biografii Kuronia) powodował wyjście na ulice?

      Usuń
    6. Nie wiem, co napisałaś Jaskólko, bo na innych blogach nie bywam, ciężko mi się odnieść. Dla mnie osobiscie wiara z kk nic wspólnego nie ma, wiarę w Absolut mam, ale kościół bojkotuję. Żadnej wiary, nawet tej w komunizm, na przykład, nie komentuję, bo to sprawa osobista. Ale- gdy czyjaś wiara zaczyna napędzać życie społeczne, być opresyjna, przymusową itd. będę wysmiewać. Nie wkraczać celem eradykacji wiary, ale posłania jej tam, gdzie jej miejsce czyli w czyimś osobistym sumieniu/ sercu.

      Usuń
    7. Napisałam to, co zacytowała Teatralna. I nie widzę potrzeby, by dalej to komentować. jeżeli teatralna uważa, że te słowa odnoszą się tylko do niej, nic na to nie poradzę. Nie mam zamiaru komentować również innych jej wpisów, dotyczących mnie ( na innym blogu). Z jakiegoś powodu jej się nie podoba, ale to nie mój biznes.
      Mówię tylko w swoim imieniu, ale popatrz na wpisy innych- coś tu nie gra prawda?
      I tyle.

      Usuń
    8. Jaskółko, tak uważam, że te słowa i inne słowa odnoszą się do mnie i także do Pantery(nota bene u niej też przestałaś bywać). Nie wiem kogo tam jeszcze traktujesz w taki sposób.Twój wpis na moim blogu dotyczył mojej winiety. to był ostatni Twój komentarz. Zerwałaś znajomość przestałaś komentować, obraziłaś się za wierszyk, który nie był do ciebie ani o Tobie ale nie przestałaś bywać i śledzić tego co tu jest pisane i komentowane. I odnosiłaś się zarówno u siebie, u Kanalii u Rybeńki do tych wpisów i komentarzy. Jakoś tak się składało, że na bieżąco, więc na prawdę bądźmy poważne. I teraz wykręcaj kota ogonem. Mogę napisać to samo, że uważasz, iż wszystko jest o Tobie, i to Twój problem. Tylko, że Ty pierwsza zaczęłaś tę zabawę. Poza tym nigdy wcześniej ci nie przeszkadzały, ani moje słowa ani ich forma. Jeśli to co piszę ci nie odpowiada, to po co przychodzisz i czytasz?

      Usuń
    9. Repo, owszem i mnie nie przeszkadzał kk aż tak bardzo, aż tak mnie nie uwierał jak teraz. Teraz owszem mam ich dość razem z pisdzielcami. Zawsze ta instytucja miała za duży wpływ na państwo ale aktualnie przekroczyli wszystkie dopuszczalne granice...i dodam, że wiara jest prywatną sprawą a kraj tutejszy nie jest państwem wyznaniowym. jeszcze. ale wszystko idzie w tym właśnie kierunku.

      Usuń
  5. Po primo, to gratulacje dla Naczelnika za Diamenty, po drugie primo, Rydzyk i jego polityczne zaplecze na osttanich urodzinach pokazuje, jak ludzie kościoła gromadzą i gromadzą, a Ziobro kręci wyprowadzenie z EU. `Teraz się zaczenie jeszcze większa propadanda, by tacy idioci, jak ten wyżej, pitolili pierdoloty, jak to nam uczestnictwo w Europeijskiej wspólnocie szkodzi. Wyprowadzą Polskę z UE, bo debili jest więcej.

    Wednesday mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję bardzo. o rydzyku pisała Rybeńka i niestety sprawdziłam... noż kurwa mać. tyle powiem bo się na noc nie chce nakręcać.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....