piątek, 3 lutego 2023

mam tabletki, mogę latać.

 no więc pomimo długiego dnia, albo właśnie dlatego, i zmęczenia tym dniem, postanowiliśmy dokończyć FAUDĘ.  a żeby was...scenarzyści szlag. a dziś niewyspanie totalne. No cóż, bycie dorosłą jest męczące. czasem kordła na łeb i nie idę dziś do szkoły, by się chciało zakrzyknąć ... a tu nie ma, skończyło się: córeczko musisz iść do szkoły, bo jesteś dyrektorką.

Wstaję i patrzę a tu połaciowe okna białe gówno zawaliło. samochód do odkopania a idzpanwchuj. I już mi dziwnie. choć wolę dwa na minusie i śnieg, niż dwa na plusie i deszcz z gradem naprzemiennie. oraz błoto popas.

okazałosię, że latają te łizery i rajanery już całkiem prawie we wszystkie kąty. no to se przeglądamy z Naczelnikiem, bo majówka może być sześciodniowym urlopikiem, ha.  Martwię się, żeby nam za bardzo to latanie w krew nie weszło, bo jak zacznie kasy brakować, to dom po kawałku będziemy pędzlować ;-) prawdę mówiąc już jestem do tego zdolna (płot się rozwala) i wolę na Cypr, niż za 6 tysi telefon.

Tylko haracz wiosenny musimy odtańczyć w towarzystwie Matkijadwini i Zdzicha (znaczy mięsopańskie u nas). 

Zostało jeszcze kilka kwestii cypryjskich do omówienia, ale to może w łikend. Temat zakończę dużym postem wieńczącym. Cały czas porządkuję bloga w kierunku podróżniczym i wrzucam na pasek po prawej.  Plan był, że chronologicznie ale jednak się nie da. Przekopuje bloga pod kątem wycieczek. Częściowo mam tematy opracowane w postach, więc co znajdę, to wrzucam(nie wszystko jednak). Dziś SŁOWENIA w 2 częściach. ale większość wypraw jednak do opisu. i skomponowania zdjęciowo-filmowego. Bo kiedyś taka skrupulatna nie byłam. Albo ulegałam presji, że fejzbuk nas śledzi ;-)))

ps

robi się niebezpiecznie śnieg wali, jak oszalały.

14 komentarzy:

  1. ps. no wtorki to potworki- prawda to oczywista ;)
    A Fauda, ożeż orzeszku- mam nadzieję że powstaną (cud jakiś czy cuś), choć uważam, że maksymalna liczba sezonów to trzy, jednak to genialny serial, jak dla mnie i za jakiś czas obejrzałabym kolejny... a może jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oto jest pytanie zasadnicze, kto przeżył? zostawili otwartą furtkę jak nic. Fauda jest świetna pod każdym względem i szesnaście serii by mi nie przeszkadzało ;-)

      Usuń
    2. ja to siem bojam, że w końcu zepsujom, ale takiemu zakończeniu mówię NIE! i chciałabym, chciała... ;p

      Usuń
    3. ooo bojam się o to samo, kurcze i dlatego jednak czekam na ciąg dalszy ;-P

      Usuń
  2. U nas na razie 7° na plusie, ale za to leje jak z cebra i podobno tym razem zla pogoda i zima przywedruja od Was do nas, bo w przewadze bywa odwrotnie, ale jak zlo to ze wschodu. Zatrzymajcie sobie te zime, nie potrzeba jej tu nam. Chyba przez caly weekend nie wyjde spod kordly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas zaś przechodzi ze sniegu w deszcz i przez zero, takiego szajsu nienawidzę. jest lodowisko na drodze, nogi połamane, zęby wybite, człowiek ochlapany i stłuczka za stłuczką...zima jest najgorsza w mojej sytuacji, że mieszkam na wsi i dojeżdżam do miasta, do kilku robót.

      Usuń
  3. Lataj lataj!

    Poddałam się z Faudą bo mi nerwy nie pozwoliły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, czasami zamykam oczy, i uszy...także rozumiem. ale mi otworzył bardziej łeb na ich sprawy.

      Usuń
    2. O tak.
      Wydaje mi się bardzo uczciwy

      Usuń
  4. te tabletki to jakie?... bo i tabletki, i latanie po nich bywają różne i różniste...
    najważniejsze jest jednak, żeby nie łączyć tabletek na spanie i na sranie...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sobie chwalę, że nie nęcą mnie seriale i wysypiam się do woli😊
    Niestety ja mam słońce od dwóch dni dosyć intensywne i tabletki przez to też biorę bardziej intensywnie, bo nie wyszłabym z domu. A jest spora grupa ludzi, którym pomaga fototerapia. Co organizm to niewiadoma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano bardzo to smutne, że masz słonce za którym tu wszyscy tęsknimy, jego brak nas wykańcza itepe a Tobie akurat odwrotnie. niedobrze. Dobrych serial wart wielu nieprzespanych nocy !! za to dziś się wyspałam 10 bitych godzin jeej.

      Usuń
  6. A lataj i miej przyjemność. Co sobie żałujesz, jak wcześniej zaplanujesz, to będzie tanio i miło.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....