niedziela, 26 marca 2023

o trzęsieniu ziemi. i że kocham Tuska.

Wczoraj świat mnie nie zaskoczył, dzisiaj mi ukradł godzinę z życia, która rozpieprzy mój system postrzegania. prowadzenia zwierza piesy i diety i snu.

Wczoraj nastąpiło dobicie pointy dechą w mieście tutejszym.

Najmniej teraz szkołom potrzebne jest trzęsienie ziemi, najbardziej jednak spokój. Ostatnio tych trzęsień ziemi mieliśmy sporo:pandemia, wojna i ukraińskie dzieci wrzucone w chujowy system szkolnictwa w kraju tutejszym. A tymczasem stało się. Najgorzej jest, gdy o życiu dzieci, rodziców i nauczycieli decydują ludzie z pozycji stołka w biurze. z pozycji urzędu. Organu jak się mówi(i jakoś to pasuje tylko do jednego organu). Którzy nie wiedzą co z czym, nie trzymają ręki na pulsie a jednak są decyzyjni. Wystarczy im zamachać kolorowymi szkiełkami przed nosem, nie widzą różnicy między tandetnymi koralikami a diamentami. Mojej placówce potrzebny jest teraz czas wracania do normalności, dyskretna opieka i pomoc dzieciom z naszej strony i dalsza praca na obecnym poziomie oraz święty spokój ...a tymczasem, ktoś nam obiecuje kolorowe szkiełka jak murzynom i Apaczom. Wywalenie dogórynogami ?? czegoś, co funkcjonuje całkiem dobrze, oczywiście w ramach tego chujowego systemu. w tym chujowym grajdole. ktoś nas robi w chuja na oczach całego miasta. i chyba wiem, kto za tym stoi. i trochę mi przykro, że według tutejszych cwaniaczków, wszyscy oślepliśmy i nie widzimy tego chujowego, żałosnego  spektaklu. 

Już bardziej idiotycznych planów, nie można było szarpnąć:Po co nam promocja placówki w czasie jej przeładowania? obecna dyrekcja przeprowadziła nas, jak ten Mojżesz suchą stopą przez zarazy, wojny i Zabezpieczyła ludziom pracę.

Wyposażenie szkoły jest również całkiem dobre, no ale podobno może być lepsze, zajebistsze i w ogóle. a firmy już się pchają z kasą. i to zagraniczne...

No to pozostaje mi kupić popcorn ... i pażywiom, uwidzim.

*

W jakimś stanie zarządzanym przez amerykańską konserwę, durni amerykanie już zgłupieli do końca i wywalili dyrekcję szkoły za to, że dzieci zobaczyły kwintesencję sztuki rzeźbiarskiej, kanon klasyczny czyli posąg Dawida z jedną rączką bardziej.  I to świat przybliża do czasów, gdy bogobojni chrześcijańscy papieże upierdalali przyrodzenia antycznym rzeźbom. Nas ludzi światłych i obytych kulturowo powinno to zaniepokoić i uprzytomnić, co czeka kraj tutejszy pod dalszymi rządami pisdzielców.

Jedenaste: Nie bądź obojętny.

Wczorajszy panel Donalda Tuska był jak zwykle świetny. Tusek nadal w pełnej sprawności psycho-fizycznej. Nadal pięknie mówi, nadal jest mężem stanu w przeciwieństwie do starego dziada...i przaśnych pszenno buraczanych typków. Nadal trzyma fason w przeciwieństwie do.

Tutejsze towarzystwo pszenno-buraczane, uczelniane tryumfuje, bo przyszły prezydent, czyli pisiorowa tuba, załatwił ukazem partyjnym uniwerek, jak za komuny. 

Ciekawe czy obecny układ przetrwa? czy raczej pójdzie kraść gdzie indziej. na z góry upatrzone pozycje. wygodne posadki.

Ciekawe jest też obserwowanie, jak typy wraz z utratą włosów i przyrostem zmarszczek tracą godność. i wiarygodność.

Kiedy człowiek stał się takim pazernym dziadem? pieprzącym o bogach, filarach humanizmu, o dekalogach i filantropi, a po prawdzie zmieniającym świat wokół w bagno ?? Oto jest pytanie panie Sz.


idę obstawiać totolotka. bo brakuje mi do szczęścia tylko wypierdolenia stąd, gdy już mi się przeleje. a tymczasem przestałam mieć wątpliwości i przestałam się bać? eee nie, nigdy się nie bałam, tylko byłam grzeczna. dobrze wychowana, trochę zahukana. a teraz już nic nie jest ważniejsze od mojego komfortu i demaskowania konfabulacji. oraz nie mam nic do stracenia w przeciwieństwie do...

33 komentarze:

  1. od dawna Tuska po prostu nie lubię, ale powody tej antypatii nie mają nic (NIC, a NIC) wspólnego z bzdurami, które wygadują i wypisują na niego neokomuniści, to całe narodowe katopisdowate barachło, których ja w ogóle nie słucham, nie czytam, są dla mnie niczym brzęczenie staroegipskich much...
    niestety to nielubienie trochę mi przeszkadza w obiektywnym, neutralnym postrzeganiu jego osoby, widzeniu go takiego, jakim jest, pracuję co prawda nad tym, ale nie zawsze mi to wychodzi...
    natomiast żeby nie było, to w sytuacji "albo - albo" /mały lub Tusk/ wybór mam jasny, w tej kwestii bez furii proszę, to są zupełnie inne poziomy nielubienia, co jak co, ale Tuska do potworów nie zaliczam...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Dlaczego? go nie lubisz? wyjaśnij, napisz, wykropkuj...proszę! za co ? za fizjonomie, że podobno rudy... to fałszywy. żartuje. ale poprosze o szczegóły. Ja nie widzę lepszego polityka aktualnie. od dłuższego czasu. My nie mamy Kadry zwyczajnie, w kraju tutejszym. Tusk i Sikorski to obyte w świecie w kręgach dyplomacji jednostki. Trzaskowski może jeszcze. Nitras trochę pieniacz. druga strona, to słoma z butów normalnie. zobacz no jak nas w Parlamencie europejskim reprezentuje beatka klema HORRROR i ZADUPIE.

      Usuń
    2. oczywiście beata klempa, czyli wiadomo klempa jest tylko jedna.

      Usuń
    3. a i brocha przaśna i pozostałych już mi się nie chce wymieniać.. stare dziadygi bez klasy i starebaby bez makijażu w garsonkach z tłustymi włosami FUJJJJJ

      Usuń
    4. podpadł mi swoją polityką(?) narkotykową swego czasu, a m.in. idiotycznym ogarnięciem sprawy dopalaczy oraz "słynnym" tekstem z tv /cytuję/ "jak chcecie legalnej marihuany zmieńcie sobie premiera"... mam zboczenie zawodowe, bo robiłem w tej branży nieco lat jako terap i temat jest mi bliski, a społecznie uważam za dość istotny...
      ale... jak mawiał wujo Stacho "nie cała piczka zgniła", więc...
      minęło trochę latek i być może, niewykluczone, że coś się w tym durnym tuskowym łbie zmieniło w tej kwestii, jednak jak do tej pory nie było okazji się o tym dowiedzieć i przekonać...

      Usuń
    5. Wiesz, dla mnie mogliby i bez makijażu ( zupełnie jak ja ), w garsonkach ( a to mi raczej obca część odzienia ), z włosami tłustymi już gorzej, ale też bym przyjęła. Byle rozum był i sumienie.

      Usuń
    6. PKanalia - tak patrząc, to każdy mi podpadł w zasadzie premier. Nie było dobrego ministra oświaty od zakończenia II wojny albo i Nigdy. a ministra kluzik to był dla mnie gwozdek do trumienki tuskowego gabinetu...

      Usuń
    7. Agniecha - a tu taka dogłębna, do imentu degrengolada ani czystych włosów, ani makijażu ani rozumu ani sumienia. NIC. ZERO.

      Usuń
    8. mowa była o sympatii/antypatii jako takiej, w oderwaniu od kontekstu politycznego... natomiast patrząc na sprawę całościowo, to choć dla mnie jeszcze mocno za wcześnie na jakieś deklaracje wyborcze, to jestem w stanie wyobrazić sobie taką konfigurację, w której się może okazać, że głosowanie na Tuska /jego jakieś ugrupowanie/ okaże się jedyną sensowną opcją, a niesmak temu towarzyszący nie będzie miał wtedy żadnego znaczenia...

      Usuń
    9. Uffff to mi ulzylo. Wiesz ja myślę ze jedynie wspolnym froontem opozycja i my mozemy udupic pisdzielcow. Nie ma innej opcji

      Usuń
  2. Napisałam wieki temu o siebie na blogu, że Tusk to jeden z niewielu polityków światowego formatu jakich mamy w tym kraju-raju, obyty i ze znajomościami. Ale też uważam, że PO zawdzięcza mu zniżkę formy, bo Schetyna jako jego zastępca? No proszę was! Ma Tusk ten duży feler, że promuje miernoty, żeby nie zagroziły jego pozycji. Już jest czas, żeby Tusk puszczał Trzaskowskiego przodem, ale nie jestem pewna, czy on widzi tą oczywistość. Poza tym Tusk nigdy jasno nie żądał rozdzielenia państwa i Kościoła. W sumie kogoś, kto zrobi to, co nie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wreszcie dorósł do kopnięcia w dupę konkordatu, wreszcie. i mam nadzieję. Tak w kwestii Trzaskowskiego jestem tego samego zdania. kiedyś ten Tusek musi iść na emeryturkę...i mam nadzieje, że do tej kwestii też doskoczył ale nie mam pewności.

      Usuń
    2. Matko, nie dość, że się powtarzałam, to jeszcze ostatnie zdanie niedorobione, sorry :D "W sumie czas na kogoś, kto zrobi to, co nie zostało zrobione" miało być. Nie wiem czy niesnaski na linii Tusk-Trzaskowski są prawdziwe czy zmyślone przez media, ale inne decyzje personalne Donalda pokazują, że nie za bardzo umie on promować wyraziste osobowości, a przecież tylko w taki sposób partia może przetrwać po odejściu pierwszego pokolenia. O ministrach kolejnych oświaty to już nie ma co wspominać, bo owszem, pan Czarnek jest dnem dna, ale to nie jest tak, że wcześniej były jakieś wyżyny intelektualne. Trzeba dawać młodszym działać, wystawiać ich na pierwszy plan, dowartościowywać, wspierać. Tusk robi to jakoś słabo, najlepiej wychodzi mu promowanie osoby własnej (bez ironii to napisałam, ale polityka musi bazować na współpracy). Tak, że ten ...

      Usuń
  3. Też się czuję okradziona. Pigułowo zafunkcjonowałam w starym czasie, jeszcze.

    Był zawsze, ten człowiek tym pazernym dziadem, tylko teraz dużo łatwiej tę pazerność rozwijać i konsumować jej efekty. Te wszystkie plusy go rozochociły ;p

    Tusk odstawał i odstaje od tej elity politycznej w naszym kraju. Przynajmniej jeden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie kochana to jeszcze młode pokolenie jakby nie odstaje, Trzaskowski, i młode lwice z lewicy. Ja w ogóle jestem rękami i nogami za młodymi, niech te stare dziady już idą wspizdu....
      Nienawidzę zmiany czasu. Wszystko mi roznosi, cały układ funkcjonowania, przez najbliższe tygodnie będę cierpieć.

      Usuń
  4. Musze sie zgodzic z PKanalia, Tusk nie jest moja bajka, bo na swiezo mam w pamieci jego sposob rzadzenia, do ktorego mam wiele zastrzezen, ale widze tez wiele pozytywow, zeby nie bylo. Wybory przegrali na wlasne zyczenie i to dzieki nim rzadzi teraz pis. Aleee... nie widze innej opcji i gdybym miala glosowac, swoj glos oddalabym na Tuska, bo lewica za bardzo mnie rozczarowala, a poza tym nie ma najmniejszych szans, moze tylko jako koalicjant na przyczepke. Na szczescie nie mam prawa glosu w polskich wyborach, wiec tak sobie tylko teoretyzuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja tu w ogóle nie mam swojej bajki )))) Tusek jako premier i polityk poziom światowy reprezentuje, gorzej z jego ludźmi i ministrami(Monika). Już napisałam PKanalii, że gdybym tak partykularnie patrzyła, to nie było nigdy odpowiedniego ministra oświaty a i ci od kultury pozostawiali wiele do życzenia...no ale to co się teraz tu odpierdala to jest prokuratura i pierdel. i masz rację, że przez arogancję PO rządzą pisdzielce.Mnie się młode lwice z lewicy podobają: Dziemianowicz, Kotula.
      Bardzo bym nie chciała mieć prawa głosu. Z czystymi rekami i sumieniem, nie brała bym odpowiedzialności na ten cyrk.

      Usuń
  5. Ja jak najbardziej za Tuskiem, polityk światowego formatu. Zal mi braku aktywnej lewicy, nasza scenę polityczną widzę alegorycznie jako wielkie kowadło czyli PIS, które usiłuje nam wszystkim spasc na głowy, i takie trzymające go języczki, jak łyżeczki do herbaty, i to jest opozycja😀
    Mój syn znalazł ostatnio zdjęcie z zakończenia roku w swojej podstawówce, a tam roześmiany Czarnek, młodszy o ponad 10 lat. Wyciał dziada 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety brak silnej lewicy to jest katastrofa... Z drugiej strony pis wszystkim ukradł elektorat i lewicy i PSL. I zaburzyl scenę polityczna. Bo jest prawica z komuszą gospodarka. Cyrk

      Usuń
    2. Syna masz udanego. Gratuluję

      Usuń
  6. A ja z Tuskiem mam osobiste porachunki, za łysą babę Hall, która nazwał genialną kobietą, a która walnie przyczyniła się do spierdolenia oświaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurwa zapomnialam o niej... A skupiłam sie na kluzik. No racja. O samym Tusku zlego slowa ale jak napisalam wyzej ekipy mial zdupy.

      Usuń
    2. Niech ich wszystkich...!

      Usuń
    3. tak jakby ale teoretycznie ktos musi...mnie już niesmaczy ta wojna podjazdowa i pisdzelscy wyborcy zacietrzewieni.

      Usuń
  7. Tusk jest spoko, patrząc na niego jako byłego Przewodniczącego Rady Europejskiej, pozostała po nim świetna opinia w świecie i większość ludzi go kojarzy, w Irlandii każdy, kto zna angielski. Wspominany jest z estymą, jest symbolem praworządności i demokracji. Jednak jedna osoba, nie robi polityki, tylko to jest praca zespołowa. Mimo wszystko jemu więcej wybaczam niż Morawieckiemu, który jest pionkiem, a Kaczyński dnem dna. NIe wierzę w rozdział kościoła od państwa, bo ponieważ gdyż, Polacy wciąż pokazują, że nie potrafią nie wspierać instytucji zdemoralizowanej, kryminalnej i patriarchalnej. I nawet jak Tusk wywaliłby w kosmos konkordat, to dziady popierające kościół, zarzygają Polskę nienawiścią i oplują co się da, chociażby w TVP, bo po wyborach tuba pisu, będzie tubą pisu, jeszcze długo, w założeniu, że wygra opozycja of course. Chociaż nie wygra. Nie wygra, bo ludzie żyjący w Polsce, któ®ym pis przeszkadza do wyborów nie chodzą, W tym czasie mają inne ciekawsze zajęcia. I wiesz, że mam rację. Pis zebrał swój cały elektorat i oddali na nich głosy 8 051 935 ludzi, ogólnie do wyborów poszło coś 18 500 000 ludzi a z tego co pamiętam 30 mln 237 tys. 180 było uprawninych do głosowania, czyli te 8 mln mówi, że ma większość, taka demokracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusk był samodzielnym politykiem. Silna osobowością. Politykiem na miarę światową a nie tego grajdola pisdzielskiego. ja się cały czas zastanawiam po co mu to? DZIADY niech wreszcie zdychają. i będzie spokój. Nie spędza k to snu z powiek, to obrzydliwy narodek kto by nie wygrał będzie tu chujowo. było jest i będzie chujowo.

      Usuń
    2. Pamiętaj, ze jak dziad zdechnie, będą kolejni, mało tego, oni już tam są. Brudziński, to będzie ktoś gorszy od dziada, to ktoś kto ninenawidzi kobiet i kazdego, kto nie jest w jego klanie.

      Usuń
    3. ja mam nadzieję że z nową erą nowym składem takie bruździńskie i inne dziady w pierdlu skończą...i będą skończeni. poza tym oni tam wiekowi są ...także

      Usuń
    4. nie skończą, politycy przeważnie mają się lepiej od społeczeństwa. A gość jest młodszy od mojego męża, chociaż z wyglądu rzeczywiście, jak stary pierdziel.

      Usuń
    5. no to nie poważnie zmartwiłaś.

      Usuń
  8. Donald Tusk to nasze być albo nie byc w Europie,w Unii.Dziś ma to szczególne znaczenie,bo widzimy,że wbrew pozorom nie tak bardzo dużo ludzi/panstw/instytucji na świecie mówi jezykiem demokracji,opowiada się za przestrzeganiem prawa,w tym praw czlowieka,praw dla mniejszości.Wcale nie tak mało popiera zamordyzm,glupotę,u nas - średniowiecze w wielu dziedzinach życia.Widać to nawet w internecie.W Europie Polska musi mieć sojusznikow wsród panstw najsilniejszych,nikomu myślącemu tego tlumaczyć nie trzeba...zwlaszcza w dzisiejszej sytuacji.
    W polityce nigdy nie ma idealnych wyborów,nie tylko u nas,myślę,ze nigdzie na świecie.Dla mnie Tusk jest bliski ideału :)) Ja go po prostu lubię - za inteligencje,sarkazm,celne riposty,sposob prowadzenia rozmowy,dobrą sylwetkę,super kondycję,ktora nie robi się sama:)) nawet za "opcję niemiecką i dziadka z Wermachtu":)) - jednym słowem za całokształ.Jedyną jego winą jest to,że jeszcze nie ujawnił wszystkich łajdactw Pisu !.
    I też myślę,że z kościołem może mu nie wyjśc,niestety..miłosny uścisk biskupow z rządem może być trudny,a nawet niemożliwy do rozerwania.Gdyby udało się odciąć kościol od publicznego finansowania,byłby to duży sukces.A poza tym ten narod jest jaki jest..raczej nie doczekamy pustych kosciołów i pustych tac - bo ... ten nasz proboszcz to taki milusi i fajniusi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja lubię Tuska podobnie.
      myślę, że doczekamy może na tak całkiem pustych ale sobie nie wyobrażam mojej młodzieży mówiącej, jaki ten proboszcz milusi OBUCHACHA

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....