piątek, 21 lutego 2020

proszę wysokiego sądu albo proszę księdza, jak kto woli.

Podobno, 
"To, na czym koncentrujesz swoją uwagę tworzy Twój świat" i to by było fatalnie, gdyby to była prawda bezwarunkowa. wiecie. a tymczasem to tylko jedna opcja. Powiedziano to zapewne, w kontekście myśli złych i złych działań. żeby się nie skupiać na zemście, bo ona cię przytłoczy, przygniecie i na koniec zrobi z ciebie złego człowieka. i jeszcze dostaniesz w łeb całą złą energią, którą wysłałaś w kosmos. ble ble ble

I chuj. Jestem wkurwiona i mam napadowe złe myśli, że mogłabym zabić, zajebać i rozjebać siekierą łeb jednej z drugą. co poradzę ? no nie poradzę. MAM kurwa i już.
Jeszcze panuję nad sobą na tyle, że to tylko myśli. ale kto wie.
Zwłaszcza, że takie sytuacje rozczarowania jedną czy jednym z drugą zdarzają mi się cyklicznie.

A najgorsze jest to, że tak po prawdzie, to zła jestem głównie na ... SIEBIE.
Muszę być w chuj zarozumiała, głupia albo pewna swojego wpływu na ludzi, albo słaba!?naiwna!?
że nie przewiduję kierunku w którym to się rozwinie. Wiem przecież z kim mam do czynienia.
Jeśli krowa oszukuje własne dziecko, męża, dyrektora w szkole...to dlaczego ma nie oszukiwać mnie? urzędu skarbowego, prokuratury, prezydenta ...

Dreamu, dziękuję ci za Toma H(uwielbiam go).
Z WZAJEMNOŚCIĄ !!! to jest klucz.
 [i jeszcze jedna reakcja, nigdy, przenigdy, newer ewer zbliżać się do takich ludzi. Zatrudniać.
Znać. A jeśli już, to na dystans].

Zajadłam cztery pączki.
wczoraj i niebo się nie zawaliło. Zjadłam nieco przymuszona sytuacją.
Ale weź nie zjedz, gdy podchodzi dziecko z paletą 12 pączków w ręcach  i mówi z czułością
- Pani Teatru,  pani się poczęstuję jeszcze pączusiem,  zapłaciłem za te pączki tylko 4 złote )))))))))))))))))))





11 komentarzy:

  1. No nie da sie odmowic, chocbys wlasnie byla w trakcie pekania po pozarciu pieciu innych paczkow. Dziecku nie wolno odmawiac. Ani ciezarnej, bo myszy na dom nasle, tak ze ten...
    Weekend mamy, wiec odloz wqrw do poniedzialku, co se bedziesz wolne dni psula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie kochana wkurwiam na bieżąco )))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  2. Paczka zezarlam w niedziele i mam wrazenie ze do dzis mi sie po nim odbija:)) Nie wiem co mi strzelilo do glowy, ale czasem tak mam, ze jak jestem w polskiej okolicy to chce mi sie paczka. I tak wlasnie bylo zachcianka spelniona i po raz -enty przyzeczenie, ze "nigdy wiecej" co najczesciej oznacza do nastepnego razu:))) Nie wiem na czym oni smaza tu te paczki ale odbija mi sie starym olejem zawsze, a mnie akurat naprawde rzadko cos miesza w zoladku. To Wspanialy jest z tych delikatnych, ale on ma szczescie bo juz odsiedzial tego paczka na tronie i ma z glowy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star, to ci współczuje, bo akurat jak się zdecyduję raz czy tam dwa razy do roku zjeść coś tak cieżkiego i jednak niebezpiecznego, to chyba bym cichciała miec przyjemnośc od początku do konca. kurcze. zapamiętaj te stoisko, cukiernie i już never ever tam nie kupuj.

      Usuń
  3. Kocham szczerość dzieci. No kur... nie ściemnia, że zapłacił 4 zeta za sztukę, jak zapłacił 4 za paletę.
    Oraz Tom H. To tylko wierzchołek Teatru, od 3 lat przepracowuję najcięższe tematy na świecie. Mierzę się. Upadam i podnoszę, gdyż tak trzeba. Dla siebie i dla... tu postawimy kropkę😉
    Moja droga jest jeszcze daleka, ale wkurwa mam już za sobą. Coraz częściej się uśmiecham, bo inaczej już nie potrafię. Tylko uśmiech mnie ratuje, bo gdyby nie on, po drodze bym oszalała.
    Uśmiechaj się. Tylko to warto. Dla siebie. Innych wdupiemiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreamu a czy to je przepracowujesz z pomocą? czy za pomocą? to mnie ciekawi bardzo.

      Usuń
  4. Staram się nie wkurwiać. Próbuję się cieszyć. Usiłuję się uśmiechać i nie pluć jadem po ludziach.
    Ale czasem ciężko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak w taka pogode się nie wkuwiać?????????????????????????
      Ty mi powiedz.

      Usuń
  5. Dzisiaj rano bluzgałam siarczyście na wszystkich chorych w mojej grupie, którzy przychodzili na wydział zamiast siedzieć w domu i nie zarażać. U mnie zero pączków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i ja bluzgam i wyganiam koleżanki z pracy i wyganiam dzieci ze szkoły ...
      ale dzieci są mądre a koleżanki głupie i pazerne :-P

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....