piątek, 3 kwietnia 2020

2946/???60

a teraz 2946 razy pięć = 15.000
60 razy pięć ...
jak to powiedział pewien mądry lekarz, nic nie jest takie, jak podają oficjalnie.
ja dodam nic nie jest takie, jak się wydaje.
...już słyszę, że od rana 200 nowych zachorowań, znaczy zapierdala.

W wyniku zarazy straciłam poczucie humoru.
nie śmieszą mnie edukacyjne(tfu) wygłupy telewizji reżimowej.

**
Proszę was pomyślcie o koniach:

https://pomagam.pl/uratujkonie?fbclid=IwAR3vfeTXue_6yBxAM1-v0Ij0hsQcVS_4wtOD5VIx15OiEojcJTQlnd3Ak0g

każda kwota się liczy. one nie przeżyją bez naszego wsparcia.

*
Jaka szkoda, że kaczyzm w całej rozciągłości nie nie poleci do smoleńska, mogło by się znów coś zjebać. czułabym się bezpieczniej z inną ekipą rządzącą.  sierioznie. jestem przerażona, gdy ludzie
chorzy i głupi decydują o moim życiu i zdrowiu.


3 komentarze:

  1. No wystarczy, ze mnie zabraknie, a nikt juz nie komentuje. Ale jestem z powrotem.
    U nas juz ponad 91 tysiecy zarazonych, a liczba zgonow dobiega 1300, co i tak jest dosc dobrym wynikiem na 85-milionowy narod. Ty sie wsciekasz na politykow, a ja na moich, bo ze strachu pozwalaja azylantom wychodzic, w grupach, nie przechodzic kwarantanny nawet w przypadku pozytywnego testu. Bo tak, bo oni maja traume, a my nie chcemy uchodzic za rasistow. Do szparagow nie ma ludzi, a rada uchodzcow oznajmila, ze oni nie pojda, bo to bylby WYZYSK! Czyli wyzysk w jedna strone jest cacy (wyzysk naszego systemu socjalnego), a w druga juz nie. Nie wiem, ktorzy politycy lepsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) mam nadzieje, że mój komentarz przeczytałaś. i się zastosujesz :-)
      nie rozumiem tego co robią Twoi. Po prawdzie rozumiem ostrożność ale zupełnie nie kumam jak to się ma do pozwolenia na łażenie w kwarantannie???? a juz pozytywny wynik to jest notmalnie morderca kurwa potencjalny.

      Usuń
    2. Oni i bez wirusa morduja, wiec co za roznica jak. I tak dostana w zawiasach.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....