poniedziałek, 25 maja 2020

Cieniem. Chujnia i patologia.



i kolejne ryby wypalone
tym razem poszalałam kolorystycznie.
[zmieniłam tytuł posta, bo był za grzeczny]

**
Oraz nasadzenia wokół chałupy zrobione: we wszystkich donica i ceramicznych skrzyniach pomidory, kabaczki, cukinie a w wannach/baliach cynkowych dynie. W ulach zaś letnie pory
 i pietruszka naciowa, natomiast w drewnianych skrzynkach na tarasie prężą się zielonościami pomidory, szczypior, zioła... taras jeszcze nie do końca ogarnięty. Zimno było.
Teraz tylko pogoda musi dopisać, pomidory szarpane wiatrem nie wyglądają za dobrze.
Ogar wokół chałupy zrobiony, za to w chałupie sajgon. i nie zapowiada się  na generalne sprzątanie.
Czasu brak.
Od 1 czerwca ruszamy z zajęciami w teatrze. Musimy. nie mamy wyboru.
Papierów, regulaminów, roboty wpizdu. i strach.
Od czerwca też zaczynam zajęcia jogi. Trzy razy w  tygodniu. Tym razem chcę.
Raz w tygodniu zaplanowałam konsultacje w szkole. I znów muszę.
W zasadzie przyjdą raptem dwa razy - do wystawienia ocen. Jakoś się przemogę i zabezpieczę.
Czerwiec szykuje się dość intensywny. zwłaszcza nerwowo.
A potem wezmę dłuuuuuugi urlop.
Chce w Bieszczady. Naczelnik ciągnie w przeciwpołożną -  na Mazury.
I teraz mamy konflikt [Naczelnik wyjeżdża w czerwcu do Szwecji ryby mordować i to będzie mu musiało wystarczyć za wszystkie jeziorne szaleństwa, raczej].

**
a tak było fajnie...
[Tytułem zapamiętania, bo nie ma się czym chwalić].
 W kwietniu próbowałam robić w teatralnej pracowni ceramicznej różne rzeczy i na różne sposoby.
 Przed szkliwieniem anioły zarazy, gęby i gliniane kieliszki na nalewkę.



 koleś podobno przypomina jakąś postać z Harego Pottera ))))


 po szkliwieniu odleciał w dobre ręce... Hamlet.

 PS
a w Trójce już tylko muza, prowadzących brak...
spodobały mi się komentarze przytoczone  u Barbarelli:
"Żeby wam flaki zgniły i dupą wypłynęły" oraz
"kurwy weneckie"
ja bym mogła jeszcze od siebie sporo dodać. równie barwnych.
ale już chyba wszystko zostało powiedziane w tym temacie.
no może tylko jeszcze to:

Rybki rybkami ale po tym parszywym tygodniu, kiedy to polityka w kraju tutejszym sięgnęła dna, mam serdeczną prośbę aby wszyscy, którzy głosowali na PiS i mają zamiar głosować na Dudę wypierdalali z moich znajomych. Dziękuję.

Tak przemówiłam ja na fejsie.

PS
ja wiem, że to mi nie robi dobrze ale tak sobie popatrzyłam na zdjęcia z czworaków podmiejskich
[wiocha mentalna tylko czworak współczesny i upchane towarzystwo z jednego bloku na osiedlu]
jednej takiej małej kurewkicwaniary, co to już jej nie znam.
Emocje, żeby złodziejkę udusić jakby ... mniejsze.
Najbardziej TĘSKNIĄ za dziećmi wszystkie instytucje, które na dzieciach trzepią kasę. NIEMAŁĄ.
I te są w stanie ruszyć z działalnością bez cienia wątpliwości, narażając mieszkańców tutejszego miasta na rozplenienie się zarazy. Mam tylko nadzieję, że ich dosięgnie także. a nawet przede wszystkim.





9 komentarzy:

  1. Taaak, Zgredek😂
    Oraz postanowiłam, że do końca roku lecę online chociaż oni marzą o Wielkiej Bitwie- spotkaniu wszystkich w jednym miejscu o jednym czasie i zagraniu w naszą autorską planszówkę. Dodatkowo mam dla nich serię ekstra zajęć z naszym kumplem Jimem, który jest Amerykaninem.
    To wszystko musi poczekać. Zdrowie przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgredek tylko nos nieco inny )))
      e daj spokój, lekcje zdalne, lekcje online i jeszcze konsultacje..
      i sprawdzanie prac.nie mam już czasu dla siebie.

      Usuń
  2. Czegos nie rozumiem, w ulach zamiast pszczolek, jakies letnie pory?
    Ten z jointem to Zgredek jak zywy!
    Ja tez potrzebuje oddechu, jade sobie sama na kilka dni do corki, ktos przeciez musi w domu zostac i inwentarza pilnowac, karmic, sprzatac. Dlaczego ja? przeciez ja pracuej ciezko, a niektorzy od 11 lat na emeryturze baki zbijaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w starych ulach, które służą za skrzynki na warzywa )))
      ODDYCHAJ i odpoczywaj )))

      Usuń
  3. Denerwuję się dziś inside.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...zagłosuję na Dudę . Trójki nie słucham od dawna . Ciekawe te produkty gliniane ale chyba to już bez znaczenia bo Pani z tych , którzy zasady, wolność, honor...mają w dupie a wymagają ich od innych. Znajomy pedofil to wyrafinowanie a obcy to zwyrodnialec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy nie kraść ))))))))wolność moją cenię ponad wszystko.
      reszta bez komentarza.

      Usuń
  5. Dziadostwo i wyrachowanie w tym kraju nd Wisłą. Miej dobry czas :) Hamlest ekstra a koleś z potera to zgredek :) chyba

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....