wtorek, 2 czerwca 2020

skandynawskie klimaty.

Zamiast śledziowej zagrody podróżowaliśmy nad jezioro Wicko.
Pomosty i bicie piany przez fale. Wichura i słońce. Czułam się jak marynarz.
Wylazły mi piegi.

i odkryliśmy to miejsce




 wszystkie zdjęcia ze strony ośrodka.

W maleńkiej wioseczce Jezierzany nad jeziorem Wicko i bardzo blisko morza w Jarosławcu
jest prawdziwa Skandynawia. 
W Jarosławcu na deptaku ludzie jedli lody, gofry, siedzieliśmy w knajpce nad morzem i piliśmy pyfko, 
a czas się zatrzymał.
I tylko sztormowe wichury chciały nam poodrywać łby i pościągać gacie z doopska.

I po co Naczelniku jechać taki szmat drogi w obce kraje, skoro mamy tuż  pod samym nosem takie kliamty. 
i taką różnorodność.
 

15 komentarzy:

  1. Widzę, że wypad był udany. Mam być szczera? Za dużo żwiru, za dużo płytek, za mało interesującej przestrzeni zielonej, zbyt kanciasto i brylasto. To nie na moje potrzeby wypoczynku. No ale... tam się tylko bywa, a większość czasu spędza się poza ośrodkiem. Niemniej warto wiedzieć, że taki ośrodek istnieje:)
    Tu też wieje, ale jest w miarę ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech mnie urzekło, bo o takim domu marzę. Kubizm lubię )))))

      Usuń
  2. Och znam to miejsce :) tak, byłam w podobnym w Danii, przyjemnie się wypoczywa w schludnym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się bardzo podoba ten klimat. Taki bym budowała dom natychmiast!!!

      Usuń
    2. Teatralna, wprowadzam się do sąsiedniego domku! To mój klimat! Ach, jak ja chcę taki dom!!!Okna, okna i okna.

      Usuń
    3. Dobrze, biorę trzeci dom :)

      Usuń
    4. ))))ale by było fajnie tak mieszkac obok siebie na Twojej Margo wyspie, ech

      Usuń
    5. o tak, w malowniczym miejscu nad oceanem :P

      Usuń
  3. Po tegorocznej wiośnie nawet nie próbuję szukać miejsca na letni wypoczynek. Nawet nie marzę, że spadnie mi z nieba jakaś dodatkowa kasa. Wszyscy rzucili się odrabiać straty, nikt nie zainwestuje w szkolenie😓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. finansowo my też musimy uważać.
      mamy swoje dylematy.
      ale od wakacji odepchnąć się nie dam!!!!

      Usuń
  4. wyjazd z domu zawsze jest super;D
    Ładnie tam, ale ...zbyt duże przestrzenie;D
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z zewnątrz wydaje się bardzo ciasno ))))bo my tylko zza płot zerkaliśmy.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....