czwartek, 9 lipca 2020

Próby.

No więc na Hvit blogu,
Titti ze strachem i obawą wspomina o turystach, którzy pojawili się na wyspie, żeby może zamawiali zakupy do domu i żeby pamiętali, że wyspa ma ograniczone gabaryty i mieszkają na niej starsi ludzie, którzy zresztą przenoszą się na tę część wyspy, gdzie nie ma turystów ...
Szwecja stała się miejscem niebezpiecznym, jednak. Kiedy tydzień temu podejmowaliśmy decyzję gdzie, dokąd i dlaczego, w grze była tylko Szwecja ale już wtedy Naczelnik mówił o 2 tysiącach zarażonych każdego dnia... odpadła więc w przedbiegach.
Potem były rejsy po ŻÓŁawach w rozdaniu, nie moim.
A teraz krystalizuje się plan wysp szczęśliwych i ciepłych. I raczej wypali. Uciec stąd, żeby odpocząć od tematów i od polityki oraz od pogody a ta wybitnie szwedzka, czyli wieje, grzeje i leje naprzemiennie w ciągu dnia, naprzeminutnie czasami.
Nie muszę podlewać, to jedyny plus.
Niemniej współczuję turystom nad Bałtykiem. I dlatego ich sporo w mieście. W galeriach handlowych...





Szukam nadal tematu i koloru i możliwości zabezpieczenia mojego kuchennego szachulca, który niestety wyklucza raczej klejenie kafli. Aktualnie trzy tematy od lewej: słupska ornamentyka(bardzo podobna do wzorów kaszubskich), szachulec, i ryby oraz kafel w kolorach rybich.
Wszystkie na raz nie są możliwe.
Albo wzory albo ryby albo szachulec. Od tego wyboru zależy wybór zdjęć na szkle hartowanym na przeciwległej ścianie, nad kuchnią i zlewem.
Do końca lipca muszę skończyć temat. Ja osobiście obstaję za zdjęciem wydm i morza a do tego ryby. W łazience byłoby przedłużenie na całej ścianie. Dostanie wtedy oddechu, przestrzeni i trójwymiaru, zamiast drzwi do ogrodu.

 i takie mam aktualnie zagwozdki.


7 komentarzy:

  1. Jestem fanką ryb, ale to Ty będziesz na to patrzeć😉
    Oraz moja wyspa też rozjechana. Dystans w miejscach publicznych zerowy, a między tym wszystkim nasze starszaki, bo pogoda do dupy i turyści są wszędzie, nie tylko w dzielnicy nadmorskiej.
    Źle to wygląda.
    Urlopu w tym roku nie możemy zaplanować, ale o tym kiedyś może napiszę😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam będę z pewnością WYLUZOWANA, SZCZĘŚLIWA, a zwłaszcza, gdy nie będę widziała ziomali tutejszych.... to podstawa mojego odpoczynku.
      siedzeniem w domu nawet z ogrodem i polami, też można być wykończonym. Potrzeba mi powietrza i odsapu. Dreamu uważaj na siebie.

      Usuń
  2. A mi się podoba ten misz-masz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))))) i ja jestem fanka ale mnie Naczelnik strofuje, że za bardzo ;-) że za dużo :-P

      Usuń
    2. j anie zauważyłem, żeby było za dużo. a najpierw obejrzałem, a dopiero później czytałem. kwiaty w skrzynkach też nie wszystkie muszą być czerwone, czy żółte. rozmaitość robi grę.

      Usuń
  3. tylko pozazdrościć taki zagwozdek, ale ja chyba ryby.... :D

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....