czwartek, 17 września 2020

jędraszewski contra single. piątka dla Kaczyńskiego(też singla)))

 Czytam o prawach nadanych przez jakiegoś bożka do czynienia sobie świat poddanym. co za tym idzie trzeba męczyć zwierzęta, można zadawać cierpienie w imię boże. Niedobrze mi się robi. W dupie mam i pluję na takiego boga i jego bojowników. Jakieś katolskie idiotki - baśki natychmiast stawiają cierpienie zwierząt w opozycji do cierpienia ludzi. ??? już mnie nawet te teorie z dupy nie śmieszą. Już mam ochotę podłożyć bomby pod kościoły i jebnąć baśkę deską z zardzewiałym gwoździem, choć nie mam złudzeń, że nie pomoże nawet dziura we łbie.  

WSZYSTKO co najgorsze w kraju tutejszym ma katolickie podwaliny. BARBARZYŃCY zamknijcie ryje !!! piątka przeszła i to jest powód dla którego odpuszczam Kaczyńskiemu większość jego grzechów. a nawet więcej. Ja osobiście z samym diabłem pójdę na układ, żeby skończyć z tym barbarzyństwem, każdym związanym z męczeniem zwierząt.

I na dobicie pointy dechą, znów dał głos jędraszewski stwarzając kolejną teorie o kolejnej ideologii samo złoooo tym razem o singlach. Japierdolę popłakałam się ze śmiechu. kościół katolski ze swoim singlowym żywotem napierdala sam na siebie ))))))))))))))))))))))))))))))))))))) oraz na Prezesa obuchacha. 

NARESZCIE nareszcie mówią prawdę sami o sobie.

7 komentarzy:

  1. Jak Ty nic nie rozumiesz! Przeciez klechy z Kaczynskim na czele poswiecili zycie dla boga/polityki/wyzszych celow, a nie jak niektore single, zeby zazywac zycia i seksic sie z kim popadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))))))))))))))))) achachacha o gupia ja gupia ja
      mogli by pójść na całość i teraz się poświęcić do końca - spalić się, wysadzić...ukrzyżować albo już mniej spektakularnie zdechnąć.

      Usuń
  2. Matko, za dużo tego jak na mnie. Ja już po prostu nie mogę tego znieść. Tego chamstwa, głupoty i, jak piszesz, okrucieństwa, i odwracania wszystkiego, jak kota ogonem do przodu, byle kosiółkowym i pisuarom pasowało. Do mojej kolekcji netowych, ograniczonych chamideł, dołączyłam niejakiego Wieśka. A są w niej i osoby, których nie włączyłabym, gdyby nie raczyły zrzucić maseczek obłudy. Patrzcie, jak to wszystko się kreci i miesza.
    Kaczor, Jedraszewski i cała banda purpurowych oraz czarnych, to przecież single nad singlami. Czy oni już mają taką demencję, że sami w siebie biją?
    Za chwilę pojawi się ideologia rozwodników i kilkukrotnych poślubionych, i może w końcu się załapię, przecież nie mogę nie należeć do jakiejś "ideologii". Najgorzej być "bezideologowcem"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to nie demencja, to pogarda dla wszystkich i wszystkiego, bezczelność ponad miarę i wynoszenie sie ponad wszystkich. to klasyczny układ kościelno-cesarski.
      pojawiać się będzie ciągle coś, bo prezes uprawia rewolucje i przewroty ...musisz sobie coś ideologicznie przysposobić )))))))

      Usuń
  3. Szkoda sobie strzępić język na debila jędraszewskiego. Oderwało go od rzeczywistości coś, co mu zjada mózg, jeżeli w ogóle go miał.
    Zakaz hodowli przeszedł, ale zwierzaki są zasłoną dla czegoś grubszego. Nie ufam Kaczyńskiemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację też mu nie ufam i mam świadomość, tylko, że mam to gdzies czego są zasłoną NARESZCIE coś w sprawie zwierząt!!! prawdopodobnie musztruje koalicjantów, stawia do pionu... pokazuje miejsce w szeregu, poza tym piniondz się nie zgadza, przekręty jak chujów sto, radykalne cięcia z unii...kryzys się szykuje...a stary pierdziel ma zabawę, która jest jego jedynym sensem życia - władza!!! niepodzielna.

      Usuń
    2. a jedraszewski to bezmózg, fakt, katolski szariacki bezmózg z wypchanym portfelem dupy biskupa.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....