piątek, 15 stycznia 2021

Fuck PIS.

 Piję kawę w kubku "jebać pis". moje stanowisko jest niezmienne od lat. a teraz się tylko wzmocniło. A, że się relaksuję, to głównie napierdalam na drutach, słuchając dobrych powieści, i dziś głównie zdjęcia zimowe zaprezentuję, zaraz obok głębokiej analizy politycznej ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):

wstaje rano a tu takie widoki z okna chałupy
wczoraj było wręcz bajkowo.
we wsi i przedwczoraj i dziś, bo całą noc prał śnieg jak gupi.

Cieszy mnie ta zima, bo raczej niezbyt ostra jest i raczej już taka będzie. Taki śnieg i takie minusy mogą sobie być. nawet i miesiącami. Zwłaszcza, że nie trzeba na 8 do budy jeździć... a do teatru, to niekoniecznie punktualnie. Nie mam zajęć teatralnych. Moja joginka od jogi mówi do mnie ceramiczna... zawsze byłam teatralna. a tu proszę, jaka zmiana. Kolejny dowód na to, że zawsze można się przebranżowić artystycznie, i wszystko jest możliwe, przy samozaparciu.

w stajniach siedzą koty i kury, koguty grzejąc się i żyjąc przy koniach, co zimą szczególnie widowiskowe, wiejskie i bliskie jest pod każdym względem, widok, jak cytat z komedii romantycznej hollywodzkiej tylko z włościańskim lub szlacheckim obliczem. Jedziem do dworu, do stajni, do kur i do krów malowanych.

Państwo bobrostwo sobie buduje tamę nieoczekiwanie i chyba wszystkie drzewa wzdłuż stawów trzeba będzie zabezpieczyć siatką.
dolina od strony mojej wioski, iście brojglowskie klimaty
dwa kalekie bociany i inne ptaszory od lat tu zimują
Wczorajszy dwugodzinny spacer po lasach w dolinie Charlotty, w dobrym towarzystwie, mnie wzmocnił pod każdym względem. Dawno się nie szlajałam w tych rejonach, dawno nie byłam w lesie na spacerze zimą, dawno nie brnęłam w śniegu, w zaspach... muszę odświeżyć szlaki w końcu zaraz będę WSZĘDZIE łazić z piesą.

a śnieg Pada, świeci słońce, lekko mrozi, jest na plusie, jakby wszystko na raz i się nie mogło zdecydować.  Z dachu chałupy zjeżdżają z fasonem tony śniegu, całą noc zjeżdżają...  niespałam do czwartej. Dziwne dźwięki dobiegają z dachu. NiE ŚPIĘ, gdy mój mózg nie rozumie co to?

 Tymczasem górale się wkurwili i wszyscy restauratorzy i hotelarze takoż i postanowili jebać rząd, nakazy, zakazy i 18 stycznia niezależnie od decyzji otwierają interesy... szkoda, że już po feriach. Nie wiem czy jeszcze w jakimś kraju jest taki burdel, niekonsekwencja, złodziejstwo, kolesiostwo, partyjniactwo, głupota i nagonki na ludzi. Żeby jeszcze skurwiesyny sami przykładem świecili kręcąc nagonkę na LGBT czy Jandę [Tymczasem jarek gej jak się patrzy i zapewne dawno zaszczepiony, cziłała na nartach z całą rodziną, kolejne taśmy ...) Japierdolę. Nie wiem czy znam, obok ruskich, i tego typu pobratymców językowych, inny naród równie głupi, nieodpowiedzialny, cwaniakowaty dla którego kasa panie to jest bóg w kościele. Można się skurwić za 500 plusy i inne plusy. można i za mniej. i za więcej. [Wiadomo co kością, ością w gardle polki/polaczka przeciętnego stoi: czyjaś kasa, dom, wakacje, ubrania, a nawet miłość i dzieci. Zajebią cię i podpala, gdy masz więcej i masz sukces]. 

a tym czasem śnieg nadal pada.

ps

oglądam w łóżku Atramentowe serce, zachęcona u Kaliny, pijąc herbatę malinową, żeby za jakiś czas z utęsknieniem wracać do tej chwili, że tak mogłam, uwielbiam to.


12 komentarzy:

  1. Teatralno, czy mam przez to rozumiec, ze teraz nalezy zwracac sie do Ciebie per Ceramiczno? :)))
    Co Wy tam biednym bobrom tak wbrew zamiast na reke? Sami sie osiatkujcie, a im pozwolcie zyc po bobrzemu i budowac podwodne fortece. Bo TOZy powiadomie! A te bociany to po mojemu sa zurawie.
    U nas niby czasem cos proszy lub udaje, ale nadal zielono. I dobrze, skoro musze korzystac z auta, a boje sie slizgawicy.
    Burdel panuje wszedzie, nawet w dobrze na ogol zorganizowanych Niemczech, Wy co najmniej juz mozecie sie meldowac na szczepienia, u nas grupa 0 jeszcze w polu i nikt nic nie wie. Za to aktorzy nie sa wyrywni do szczepien poza kolejnoscia. Za to w dalszym ciegu przybywaja ci, co wiesz, bez zaklocen i bez testowania, zeby traumy wiekszej nie dostali.
    Jarek nie jest gejem, to zwykly pedal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. achachacha )))))))))))))))))) paduam w temacie bocianów, no akurat zdjęcia bocianów nie wkleiłam ale Ty musisz być zaraz taka złośliwa?? hę. TOZ to ja z z radością zawiadamiam ))) SAMA, gdy trzeba ;-)Bobry też mnie zastanawiają??? bo nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiły i nie widziałam. Wiesz kochana, żeby to był zwykły akwen, to co innego ale to jest akwen uczęszczany przez człowieki i to dość niebezpieczne z popodgryzanymi niekiedy na grubość nitki drzewichami A TY WIESZ, ŻE MNIE OLŚNIŁO teraz, że te bobry, to tak porobiły, bo im od roku prawie nikt nie przeszkadza, nie ma ludzi w dolinie, nie ma turystów, koncertów, tylko konne historie.To i się bobry zabrały za roboty... ale drzew szkoda. Ostatnio się zrobiłam na ich punkcie wyczulona.wrażliwa-drażliwa.
      Nie Pantero, takiego burdelu nigdzie nie ma. I takiej hipokryzji zasranej. i chamstwa. kłamstwa i obłudy. nikt nic nie wie. a i w kraju tutejszym grupa 0 jeszcze nie zaszczepiona do końca, z różnych powodów: brak szczepionek, ociężałe tempo szczepień, bo po aferze Jandy szpitale się boją większej ilości szczepionek,no i mam medyków na poziomie, którzy szczepic się nie chca, tak jak nie chcą wypisywać leków antykoncepcyjnych... poza tym ja jestem w grupie 1 z Naczelnikiem i chuj wie kiedy, co i jak ??? nic nie wiemy.

      Usuń
  2. Czytam tego bloga od bardzo dawna, od kiedy pojawiła się u Was Erna. Mimo,że jestem w wieku Matki Jadwigi ,podzielam Twoje poglądy. A diagnozy mnie zachwycają. Celne , zgadzam się z nimi w całej rozciągłości. Współczułam Wam, kiedy odeszła Erna. Wiem co to znaczy ,bo pożegnałam już dwa psy, dokładnie sunie ( obecna ma 7 lat). I bardzo się ucieszyłam, że będę znowu mogła czytać o Cirli tym razem. Miała szczęście, że trafiła do Was, ale jakie to szczęście dla Was...Czekam na relacje z pierwszych spacerów..Aksamitka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aksamitko jeszcze dano temu się odzywałaś częściej :)
      Cudownie, że tu jesteś nadal i czytasz. Cudownie, że jesteś psiara wrażliwa i mądra. Oraz dajesz nadzieję. Dziękuję kochana , pozdrawiam i ściskam mocno.

      Usuń
  3. Teatralno, to jest prawdziwy, zimowy kicz, który uwielbiam! Kupki śniegu na gałązkach, dach ze śniegową czapą. Jeszcze te kury - pięknie!
    U nas zapowiadają śnieżycę na jutro. Śnieg w wielkim mieście. Osoby w samochodach na letnich oponach powinny być przyklejane karnie do krawężników! ;-)
    Obejrzyj, Teatralno, "Pani Lowry i syn". Coś pięknego. Poziom wzruszeń, jaki kocham. Do zapamiętania na wieki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już mam obejrzane ale zaczęłam jeszcze raz :) aco.
      Śnieżyce mam od rana i mróz. Jedynie auto mnie przeraża zima. Jazda autem znaczy. no i bezsensowne spalanie kasy ...

      Usuń
  4. Nie miałam ferii, ale była to decyzja wspólna Rodziców moich Dzieciaków i moja. Śnieg napadał, a potem się stopił, jak to na wyspie. Budują tunel podobno.
    I tylko kubka nie mam takiego.
    P.S
    Jest. Burdel znaczy. Rząd Holandii podał się do dymisji. Tam też potrafią skręcić niezłe afery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreamu ))))) u nich się podali do dymisji, bo im śmiertelność skoczyła do 7 procent...a u nas skoczyła do 20 procent a rzondzik napierdalał o sukcesie...poza tym kluczowe jest słowo PODALI SIĘ DO DYMISJI

      Usuń
    2. Honor jest tu kluczem, I guess😭

      Usuń
    3. no w sedno - jedni są honorowi a drudzy tylko pierdolą o honorze !!!

      Usuń
  5. szaleństwo - zima i śnieg, a oba te zdarzenia w jednym czasie! trzeba było pandemii, żeby się zdarzyło. piękny obrazek - warto pokazać dzieciom, bo nie wiadomo, czy się rzecz powtórzy. to może być wyjątek od reguły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja ostatnimi laty takie obrazki jednak mam w górach na nartach o tej porze roku )) ale tu na Pomorzu to faktycznie kuriozum. Tylko niekoniecznie piętnascie na minusie. No i dziś już leje deszcze i niebezpiecznie...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....