niedziela, 10 stycznia 2021

Na czole mandalę namalować.

Na dzień dobry, powiem tak, polecam serdecznie:  najnowszą Szymiczkową (Szczupaczyńską profesorową)  Złoty róg. Jak każdą. Przewodnik osobisty po Pradze, Szczygła, łykam po wydzielonym kawałku każdego dnia, jak dobry deser. A najnowsza Bator mnie zachwyca i też się nie spieszę a raczej delektuję. Otworzyłam drzwi sypialni i poraziło mnie światło... spadł śnieg, duuużo śniegu. Naczelnik poleciał odśnieżać auta i podjazd. galopem poleciał, jakby czekał na ten moment, wyczekiwał. Całe życie ostatnie. Niemniej jest pięknie i w sam raz na spacery, bo przecież się umówiliśmy na łazęgowanie ze znajomkami dziś akurat, co za traf normalnie, co za szczęście, będziemy się włóczyć po lasach, po latarniach, po polach, po plażach a potem zjemy dobrą pizzę w teatrze a ja przygotuje wypał. Przyszły tydzień się zagęszcza: do stałych punktów dodaję fryzjerkę, naprawę auta-bo nie przedłużyli sprawności, wypały i szkliwienia. I Przemeblowania w chałupie, bo dojrzałam do wieszania zdjęć rodzinnych i obrazów.

Aktualnie w kawie na ławie toczą się rozmowy o szkołach, o decyzjach, o szczepieniach i testach. o planach. Dziambor jest idiotą. Permanentnym idiotą, jak pozostali z tej partii. Aż żal dupę zaciska, że takie coś jest posłem... Otóż młodzież nasza ma tyły, braki i gówno umi bo nauka w zarazie, bo zdalne nauczanie, otóż kretynie jeden ty masz problem z myśleniem a nie pobierałeś nauk w zarazie. CAŁY ŚWIAT MA PROBLEM z życiem do którego się przyzwyczailiśmy, ale ja nie zamierzam zapierdalać do szkoły z narażeniem życia, zdrowia, z powodu niedokształcenia dzieci i młodzieży. KONIEC z siłaczkowaniem i judymowaniem, powiadam. Najpierw szczepionka potem normalna robota. Nie żadne testy sresty... kombinowanie pod górkę, w burdelu, bez pomysłu i planu. W przeciwnym razie sami se uczta.

No i jak ja się mam  odpierdolić od katoli. Jak i kiedy i gdzie?? no chyba nie w kraju tutejszym, chyba. zaglądam do sklepów z akcesoriami jogowymi,[ tym razem chyba czasowo w normie, nie przestrzeliłam, jak zwykle, poczekałam czy zatrybi. W domu trzy posążki Buddy. W modlitwie, w medytacji, z możliwością kopcenia i bez]. I przy okazji czytam różności i o mandalach i o czakrach i o misach tybetańskich. No czytam i jak zwykle wszystko dość niezaskakująco doprowadza do dobrze znanej pointy: Mandala buddyjska - krytyka i zagrożenia. Mimo że zdaniem wielu osób Mandale to po prostu niegroźne kolorowanki, które pomagają nam się zrelaksować, są one często krytykowane przez Kościół Katolicki. To ze względu na fakt, że pochodzą one z innych religii niż chrześcijańska. Przez to Mandale są zagrożeniem duchowym, które może prowadzić do zniewoleń, a nawet opętań. Zdaniem katolickich duchownych wykonywanie Mandali jest aktem magicznym. A to stoi w sprzeczności z religią chrześcijańską, która krytykuje i przestrzega przed wszelkimi formami ezoteryki. Głównym zagrożeniem jest otwieranie się na działanie złych mocy, które mogą przejąć kontrolę nad naszym życiem.

AMEN, kurwa no i Natychmiast mi się zachciało na czole mandale namalować.

11 komentarzy:

  1. Złe moce, to już dawno przejęły kontrolę nad moim życiem i nie potrzebowałam do tego wspomagania. Wystarczy włączyć telewizję.😂😂😂 Co za bzdury. Kto to wszystko wymyśla? Najgorsze, że niektórzy w to wierzą. Niechaj sobie wierzą, tylko niech nie atakują innych. Lubię kolorować Mandelę. Sam tworzę takie rysunki i jest mi. Tym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i to jest właściwe podejście :-)
      ja rozpoczęłam trudny proces WYCISZANIA wraz z praktyką jogi, powololi mi to idzie, bo sie nagle świat rozleciał ale idzie ...

      Usuń
  2. Złoty Róg łyknęliśmy ( my królowa siebie ) po świętach i smucimy się, że tak szybko się przeczytał.
    Zaczynamy czytać "The Life of the Buddha", to chyba opętani jesteśmy na maksa. Powoli, bo słów trudnych dużo i w XVIII napisał jakiś mnich z Bhutanu.

    Prosimy o odniesienie się do naszych komentarzy pod poprzednim postem.

    Sami ganialiśmy dziś z łopatą odśnieżając i prując cała naprzód jak lokomotywa parowa w carskiej Rosji. Więc Naczelnik nie jest sam w swoim zboczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga i ja skończyłam Szczupaczyńską ale mam jeszcze jedną!!! HA i na całe szczęście, za to Przewodnik dawkuje i ubolewam, że tak mało. Postanowiłam też za chwilkę, jak skończę wszystko, co mam pozaczynane od początku czytać Wiedzmina ;-))))
      oraz czytasz tego mnicha w oryginale???
      pod poprzednim postem już skomentowałam :-)i przepraszam za obsuwe.

      Usuń
    2. Weź no! W oryginale, czyli w języku tybetańskim??? To chyba po następnych dziesięciu reinkarnacjach.
      Po angielsku.
      Dzięki za info w sprawie maty. Plecy się domagają konstruktywnego rozwiązania.

      Usuń
    3. nawet po angielsku jestem pod wrażeniem moja droga OGROMNYM, a może mnie coś polecić ale w polskim przekładzie jednak??
      a propo,s pleców polecam jednak ćwiczenia, nie ma lekko ...

      Usuń
    4. Ćwiczenia też robię. Mogłabym regularniej, myślę że mi wyjdzie.
      W polskim przekładzie powiadasz...Poszukać by trzeba.

      Usuń
  3. Posunę się dalej. Mnie się marzy mandala na ścianie w sypialny i (o zgrozo) zamierzam ją sama udziergać🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łał kochana ja myslę, że ona będzie piękna. bez dwóch zadań. Czekam na odsłonięcie i kulminację :-)

      Usuń
  4. Weekend spedzilam bardzo aktywnie, pies juz padl, ja jeszcze siedze i czytam blogi, ale z pewnoscia bardzo dobrze bedzie mi sie spalo tej nocy. Ubieglej zaliczylam bite 8 godzin zdrowego glebokiego snu. Moze przyszly tydzien tez bedzie pogodowo sprzyjal aktywnosci.
    Oraz czego Ty sie spodziewasz po polskich przykoscielnych politykach? Jakiejs logiki? Planu na zycie i pandemie? Skoro nawet tutaj, w tak doskonale zorganizowanym i zdyscyplinowanym kraju panuje chaos i burdel szczepionkowy, to czego spodziewac sie tam?
    Moja znajoma maluje fascynujace mandale: https://www.facebook.com/kot.czarny.921

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam i wiesz sama sobie zafunduję taką atrakcje, reakcje, odreagowanie, mandalowanie. Dzięki za podrzucenie znajomej. Świetne te mandale. Ten tydzień pod znakiem spokoju odstresu i zagniatania ... malowania też. Oczywiście mam mandale materiałową wielką i zaraz ja powieszę :-)

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....