środa, 19 lipca 2017

FASADA.

no więc nie mam złudzeń.
państwo potrzebne do zemsty, rozliczeń i leczenia choroby psychicznej.
fasadowa demokracja nastała i miłościwie panuje od dziś, od wczoraj, od ostatnich wyborów,
kultura polityczna spełzła do pozycji białorusi. albo jeszcze gorzej.

*
łamanie wszystkiego, co nazywa się dobrym obyczajem i prawem,
wypowiedz w trybie żadnym na sejmach, która obraża znakomitą część społeczeństwa,
obraża mnie.
obraża mnie traktowanie moich posłów z buta. też jestem suwerenem.

**
ZEMSTA i ROZPIERDUCHA. oto clou i zasada dzisiejszej władzy, a także
demontaż państwa. naprawa polityki grubej kreski.
Zadałam Matcejadwidze pytania i doczekałam się odpowiedzi,
tak popiera
tak trzeba rozliczać
tak ZEMSTA i zgnojenie bezpieczników i ubeków
tak
nie przeszkadza jej język nienawiści posła kaczyńskiego
...

ps

następnym razem, gdy spotkam szczypińską u weterynarza, to nie będę z nią rozmawiała o kotkach
oj nie...



2 komentarze:

nie musisz Czytaczu ale możesz ....